Je moet niet teveel naar vroeger gaan kijken man.. kijk in het heden en ga daar op verder. als ik jou was zou ik gewoon even krachtgericht gaan trainen aangezien je vroeger al op een hoger niveau hebt gezeten neem ik aan? ik zou bij de BP die 40kg en 55kg gewoon schrappen, want ik merk dat je nogal fixeert op die 60kg ^^
60kg x 5reps x 3 bijvoorbeeld, kijk eens of dat je lukt?
en op zich, rome is niet op één dag gebouwd, maar volhouden is wel de boodschap
you can do it
verder fixeer je dan om bijv elke set 1 extra rep te doen, vooral op de eerste compound oef.. dat motiveert mij wel. nu deze week presteerde ik dan minder op reps, maar beter op techniek, dus dat was dan ook weer mooier. maar bekijk je training niet als zwak, maar als een beginpunt om het volgende keer beter te doen. je training was goed, zolang je zelf merkt dat je alles gegeven hebt of zo redeneer ik toch
Dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan, want zo gemakkelijk laat ik het verleden niet achter me, integendeel. Maar nee, ik heb ooit 65kg gebenched, maar dat was mijn top. Meer heb ik nooit kunnen duwen, dus ik zal niet zeggen dat ik op mijn sterkst ben nu, maar echt veraf zal ik niet zitten.
Ik probeer het inderdaad wel op elke keer één rep meer te doen, maar soms wissel ik wel eens van sets of gewichten en dan is het moeilijk vergelijken. Moet er nog een beetje een constante in krijgen.
Zonet trouwens mijn eerste training met Arnodsi achter de rug. Lekkere training en hij heeft me wel een beetje verder gepushed dan waar ik normaal zou gaan, dus morgen ga ik stijf zijn, dat voel ik nu al. Mijn lats zijn kapot!
Deadlift:
12*50
8*70
6*90
5*100
3*115 (ééntje meer als vrijdag)
1*120
PR!!
Ik moest van Arnodsi 120kg eens proberen en dat heb ik dan ook gedaan, met succes!

Jammer dat mijn 2e rep niet meer gelukt is, maar ik denk dat die grotendeels aan mijn grip lag. Met straps was het misschien nog gelukt, al ben ik daar natuurlijk niet zeker van. Ook de 4e rep bij de 115 was een fail, maar wederom was deze met straps misschien wel gelukt.
Wide-Grip Pull-Ups:
12*BW
7*BW
4*BW
Mocht van Arnodsi geen tegengewicht gebruiken dus was dit het resultaat. Ah well, dit is de enige oefening waarop ik kon winnen dus ben er gelukkig mee
Seated Row:
12*nr6
12*nr7
8*nr8
6*nr9
Stond in het schema van Arnodsi en ben hem dus maar gevolgd. Hou ik er waarschijnlijk wel in!
DB Row:
12*20
9*22
6*24
6*24
Vooral ook hier gripproblemen, al was de rug ook wel serieus vermoeid. Met straps was misschien beetje meer geweest, maar zal niet veel verschil gemaakt hebben.
Straight Arm Pulldown met rope:
12*nr6
12*nr8
4*nr10
5*nr9
Geen idee wat de echte naam is van deze oefening, maar Arnodsi stond erop dat we deze gingen doen en ik begrijp nu waarom. Vond het ook echt een lekkere oefening en ga hem er dan ook duidelijk inhouden.