MuscleMeat

Jorgyboy's Log: Beastmode!

Stijve buikspieren afwarmen? Wat gebeurt hier allemaal :D

En goed getraind? :)

Waar spreken we morgen af? En om hoelaat? 8u?

• Topic Starter Topic Starter
Stijve buikspieren afwarmen? Wat gebeurt hier allemaal :D

Ja, je mist wat als je een dag niet in mijn log komt! Eigen schuld dikke bult.

Over dikke bulten gesproken, ik geraak niet voorbij de 60kg bench :(

Bestaat ook niet. xD Vind het gewoon leuke term.

Doe een suggestie aan de Van Dale? ;)

En goed getraind? :)

Waar spreken we morgen af? En om hoelaat? 8u?

Neen, één van mijn zwakste borsttrainingen ooit vrees ik.

Bench Press:
12*20
12*40 (dit voelde al zwaarder dan anders)
8*55 (dit ging nipt - ik voelde dat het hopeloos ging worden)
6*60 pfff
3*62,5 (+2 assisted)
Michiel wou dat ik eindelijk eens van de 6°0kg wegging en dat heb ik geprobeerd. Dit was het resultaat en dat was zo ****ed up dat ik er maar gelijk mee gestopt ben.

Ik wou nog wel wat extra sets doen, maar ik wou niet verlagen met de barbell BP, dus ben ik maar begonnen met DB BP.
DB Bench Press:
7*24 (dit was vroeger geen probleem en omdat ik wou opbouwen naar 28 in drie sets, dacht ik dat hiermee beginnen het beste was - dit was echter al veel te zwaar, dus moest ik omlaag, potverdomme :mad:)
10*20 weak
8*20 weak

Incline DB BP
8*18
8*18
8*20
6*20
Dit ging dan wel weer beter, gelukkig.

Chest Press:
8*nr5
8*nr6
8*nr7
5*nr8

DB Flies:
9*11
7*11
6*11
Verhoogd van 10kg naar 11. Ipv 3*15 zoals met 10kg, raakte in nu niet eens aan 10. Toch wel weer zwak!

Standing Calf Raise:
15*8
15*8
10*10
10*10

Seated Calf Raise:
15*30
15*30
12*40
12*40

Ja, is goed, 20u. Waar woon je juist?

Volgens mij zit het allemaal in je hoofd man!

Vlak bij 't vermoede

Volgens mij zit het allemaal in je hoofd man!

Vlak bij 't vermoede

Dan spreken we morgen af om 20u bij het vermoeden? Ik pik je daar op en 's avonds leg je me uit waar je woont en zet ik je daar af. Dan kan ik je later altijd thuis oppikken.

Goed plan?

:thumbs:

stuur maar via whatsapp als je vertrekt

Will do.

Nu kwark eten. Vanaf deze week ging ik terug op mijn eten letten, en daar hoort de kaas bij ;-)

Misschien zit het inderdaad gewoon in mijn hoofd, maar focus was er ook niet echt. Sinds gisteren is het definitief gedaan met mijn vriendin. Ben er geweest tot 3u 's nachts, lag pas om 4u in bed, slecht geslapen, weinig gegeten, ****ed up...

Will do.

Nu kwark eten. Vanaf deze week ging ik terug op mijn eten letten, en daar hoort de kaas bij ;-)

Misschien zit het inderdaad gewoon in mijn hoofd, maar focus was er ook niet echt. Sinds gisteren is het definitief gedaan met mijn vriendin. Ben er geweest tot 3u 's nachts, lag pas om 4u in bed, slecht geslapen, weinig gegeten, ****ed up...
ow, dan heb ik je berichtje fout begrepen :o

smakelijk! ;)

Veel sterkte bro! Kan idd een oorzaak zijn dat weinig slapen/eten

ow, dan heb ik je berichtje fout begrepen :o

smakelijk! ;)

Veel sterkte bro! Kan idd een oorzaak zijn dat weinig slapen/eten

Ik moest er mee lachen :roflol:

En dat is een knappe prestatie, want ben al de hele dag als een klein kind aan het wenen om haar, dus dat jij mij nu laat lachen is sterk! Echt sterk werk! :p

:thumbs:

Nogmaals, sterkte! ;)

En klaar voor straks? :p

Zeg douche jij thuis of ginder? Zijn die douchen ginder wat fatsoenlijk? Of niet?

En klein vraagje :o zou jij mij aan 't kokoentje willen komen halen ipv 't vermoeden. Is best wel akward om aan dat terras te staan wachten zonder te gaan zitten en iets te bestellen :o

Meh, qua rust zit het niet helemaal snor, want ook deze nacht weer slecht en weinig geslapen, dus ik betwijfel of ik helemaal uitgerust ben.

Qua voeding zit het vandaag wel beter dan gisteren, want tot nu toe heb ik dit gegeten:
11u: omelet van 3 eieren, met 5 boterhammen en 500ml chocomelk
15u: 4 boterhammen met ossenvlees en 500ml chocomelk
18u: avondeten (soep, vlees en patatten)

Dubbel zoveel als gisteren dus, maar jammer is wel dat het avondeten niet uit rijst of pasta bestond. Aardappelen geven me nu niet echt veel energie, dus ik hoop dat de deadlift geen totale fail wordt.

En nope, ik kom naar het vermoeden :trollface:

Veel aardappelen geeft je normaal ook wat KH hoor.

Wees blij dat je veel KH mag eten. Mijn pre workout meal bestond uit 50g rijst :sad: Ik zal straks wrs vlekken zien :p

:fuu: oke :p stuur maar als je vertrekt

Je moet niet teveel naar vroeger gaan kijken man.. kijk in het heden en ga daar op verder. als ik jou was zou ik gewoon even krachtgericht gaan trainen aangezien je vroeger al op een hoger niveau hebt gezeten neem ik aan? ik zou bij de BP die 40kg en 55kg gewoon schrappen, want ik merk dat je nogal fixeert op die 60kg ^^

60kg x 5reps x 3 bijvoorbeeld, kijk eens of dat je lukt?
en op zich, rome is niet op één dag gebouwd, maar volhouden is wel de boodschap
you can do it :D

verder fixeer je dan om bijv elke set 1 extra rep te doen, vooral op de eerste compound oef.. dat motiveert mij wel. nu deze week presteerde ik dan minder op reps, maar beter op techniek, dus dat was dan ook weer mooier. maar bekijk je training niet als zwak, maar als een beginpunt om het volgende keer beter te doen. je training was goed, zolang je zelf merkt dat je alles gegeven hebt of zo redeneer ik toch :D

Laatst bewerkt:
Je moet niet teveel naar vroeger gaan kijken man.. kijk in het heden en ga daar op verder. als ik jou was zou ik gewoon even krachtgericht gaan trainen aangezien je vroeger al op een hoger niveau hebt gezeten neem ik aan? ik zou bij de BP die 40kg en 55kg gewoon schrappen, want ik merk dat je nogal fixeert op die 60kg ^^

Ik zal hem wel laten zweten! :whip:

no homo

a.baa-I-dont-wanna-be-a-grill.jpg

verder fixeer je dan om bijv elke set 1 extra rep te doen, vooral op de eerste compound oef.. dat motiveert mij wel. nu deze week presteerde ik dan minder op reps, maar beter op techniek, dus dat was dan ook weer mooier. maar bekijk je training niet als zwak, maar als een beginpunt om het volgende keer beter te doen. je training was goed, zolang je zelf merkt dat je alles gegeven hebt of zo redeneer ik toch :D

Dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan, want zo gemakkelijk laat ik het verleden niet achter me, integendeel. Maar nee, ik heb ooit 65kg gebenched, maar dat was mijn top. Meer heb ik nooit kunnen duwen, dus ik zal niet zeggen dat ik op mijn sterkst ben nu, maar echt veraf zal ik niet zitten.

Ik probeer het inderdaad wel op elke keer één rep meer te doen, maar soms wissel ik wel eens van sets of gewichten en dan is het moeilijk vergelijken. Moet er nog een beetje een constante in krijgen.

Zonet trouwens mijn eerste training met Arnodsi achter de rug. Lekkere training en hij heeft me wel een beetje verder gepushed dan waar ik normaal zou gaan, dus morgen ga ik stijf zijn, dat voel ik nu al. Mijn lats zijn kapot!

Deadlift:
12*50
8*70
6*90
5*100
3*115 (ééntje meer als vrijdag)
1*120 PR!!
Ik moest van Arnodsi 120kg eens proberen en dat heb ik dan ook gedaan, met succes! :D Jammer dat mijn 2e rep niet meer gelukt is, maar ik denk dat die grotendeels aan mijn grip lag. Met straps was het misschien nog gelukt, al ben ik daar natuurlijk niet zeker van. Ook de 4e rep bij de 115 was een fail, maar wederom was deze met straps misschien wel gelukt.

Wide-Grip Pull-Ups:
12*BW
7*BW
4*BW
Mocht van Arnodsi geen tegengewicht gebruiken dus was dit het resultaat. Ah well, dit is de enige oefening waarop ik kon winnen dus ben er gelukkig mee :p

Seated Row:
12*nr6
12*nr7
8*nr8
6*nr9
Stond in het schema van Arnodsi en ben hem dus maar gevolgd. Hou ik er waarschijnlijk wel in!

DB Row:
12*20
9*22
6*24
6*24
Vooral ook hier gripproblemen, al was de rug ook wel serieus vermoeid. Met straps was misschien beetje meer geweest, maar zal niet veel verschil gemaakt hebben.

Straight Arm Pulldown met rope:
12*nr6
12*nr8
4*nr10
5*nr9
Geen idee wat de echte naam is van deze oefening, maar Arnodsi stond erop dat we deze gingen doen en ik begrijp nu waarom. Vond het ook echt een lekkere oefening en ga hem er dan ook duidelijk inhouden.

Terug
Naar boven