- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn abs zijn trouwens stijf
Weet echt niet hoe dat komt

Zou raar zijn, doe die oefening al een tijdje (wel incline)Euhm, goede vraag. Misschien door het traag achterover zakken bij je tweede triceps oefening? Al is dat nu ook weer niet zoveel inspanning![]()
Of nog een late reactie op je deadlift?![]()

Zou raar zijn, doe die oefening al een tijdje (wel incline)
Misschien omdat ik de laatste tijd zo heb moeten lachen op dbb?![]()

Ja!Studeer dan wat meer! Heb je uberhaupt je boeken vastgehad vandaag?![]()

Mooie training, redelijk veel gedaan, weinig rust en al bij al niet meer dan een 75min bezig geweest!
zelfde hier! Als ik de trap wil oplopen moet ik me optrekken aan de leuning om boven te geraken 
Herkenbaarzelfde hier! Als ik de trap wil oplopen moet ik me optrekken aan de leuning om boven te geraken
![]()

Herkenbaar
Gisteren 7u moeten werken en vandaag 4u, gisteren vroegen ze of ik geblesseerd was omdat ik me aan de tafel moest recht trekken![]()
(moest iets uit de onderste schuif pakken)

Kan enkel in de smith, en daar hadden Arnodsi en ik geen zin in.

heb het 1x geprobeerd, maar dat was na al losse squats gedaan te hebben. viel echt tegen toen![]()

)
Zat zo goed als vast, met men armen op iets meer dan 90°, maar wou niet afgeven en die rep moest er uit! Leek wel een eeuwigheid te duren, maar uiteindelijk heb ik hem er nog uit gekregen!