- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Straps achterwege laten en gewoon niet huilen bedoel je?
Hé, pas op met wie je dik noemt!!!
Valt me wel op dat je gainde toen je met mij trainde!![]()

Ik weet niet wat jij bent. Misschien een bodybuilder, ja dan maakt straps niet zoveel uit als je dan meer kan liften. Maar mij lijkt het wel een goed gevoel als je aan je zwakke schakels werkt en zo min mogelijk hulpmiddelen hoeft te gebruiken. Zodat alles gelijkmatig even sterk wordt in de toekomst.

Ik gooi gewoon met een DBAlsof jij me kan bijhouden met rennen, dikkerdje
Daar heb je zeker een punt, maar ik vond het nu geen goed gevoel om te moeten stoppen met rows, terwijl mijn rug nog wel meer aankon. Is een beetje dubbel![]()

Terwijl ik bezig was met een schijfje van 20kg, kwam er een tweede kerel nog een schijf van 15kg bij opleggen en stonden ze beide naar me te roepen: "KOMAAAN! OMHOOG! GAAN! NOG VIJF!! NI STOPPEEUH!!!".
) en armen waren aan het trillen, niet normaal. Nadien zo nog twee setjes meegemaakt, HEFTIG!

25reps? Waarom ga je niet gewoon dippen?
Ik denk idd dat jij een pak zwaarder kan zonder dat je het zelf door hebt!
Bij de beentraining moest je niet zweten? Maar tijdens je triceps training wel? Mind = blown
Niet zoals bij jou, maar toch meer als bij de benentraining 
Dat dere noxiproKABOOM! HEADSHOT!
Dippen gaat niet omdat ik er last van krijg in mijn schouders, had ik toch al verteld, ofniet?
Weet niet hoe het komt maat, maar het is zo. Armen trilden als een gek en er kwam zweet op mijn voorhoofdNiet zoals bij jou, maar toch meer als bij de benentraining
![]()

Dat dere noxipro
Zonder pre workout zweet ik minder![]()
Pomp is imo minder goed. De training zal wel ong hetzelfde zijn