MuscleMeat

Jorgyboy's Log: Beastmode!

Ik ben gespierd! Niet dik!! :mad::mad:

Of misschien toch een beetje :o

• Topic Starter Topic Starter
Arnodsi. Je. Bent. Een. Dikkerd. 'tje. :)

2 augustus 2012: 60,9kg

10 augustus 2012: 62,1kg

Vandaag, 4 september 2012: 61,0kg. Mooi zo. Ik ben een held. :cool:

Deadlift:
12*50
8*70
6*90 (6*1: MG)
6*100 (2*3:MG)
4*110 (straps)
Die 4*110 met straps ging eigenlijk nog vrij vlot. Denk wel dat er nog meerdere in zaten, maar iemand uit de gym gaf me commentaar dat men rug niet helemaal hol was, waardoor ik een slecht gevoel kreeg en niet durfde zwaarder/verder te gaan. Pfff...

Wide-Grip Pull-Ups:
12*BW
6*BW
4*BW
Wat de neuk..? Die deadlift heeft er precies serieus in gehakt...

Seated Row:
12*nr6
8*nr7
8*nr8
8*nr9

DB Row:
8*20
8*22
8*22 (straps)
8*24 (straps)
Grip was hopeloos dus moest straps gebruiken of zakken naar 8kg :o

Straight Arm Pulldown:
12*nr3
8*nr4
8*nr5
8*nr5

Gewoon knijpen in die krengen en niet loslaten.

Hé, pas op met wie je dik noemt!!! :mad:

Valt me wel op dat je gainde toen je met mij trainde! :P

Straps achterwege laten en gewoon niet huilen bedoel je?

Ik weet niet wat jij bent. Misschien een bodybuilder, ja dan maakt straps niet zoveel uit als je dan meer kan liften. Maar mij lijkt het wel een goed gevoel als je aan je zwakke schakels werkt en zo min mogelijk hulpmiddelen hoeft te gebruiken. Zodat alles gelijkmatig even sterk wordt in de toekomst.

Hé, pas op met wie je dik noemt!!! :mad:

Valt me wel op dat je gainde toen je met mij trainde! :P

Alsof jij me kan bijhouden met rennen, dikkerdje :p

En jup, ik zei toch dat ik iemand nodig heb die me pusht en door men grenzen heen helpt?

Ik weet niet wat jij bent. Misschien een bodybuilder, ja dan maakt straps niet zoveel uit als je dan meer kan liften. Maar mij lijkt het wel een goed gevoel als je aan je zwakke schakels werkt en zo min mogelijk hulpmiddelen hoeft te gebruiken. Zodat alles gelijkmatig even sterk wordt in de toekomst.

Daar heb je zeker een punt, maar ik vond het nu geen goed gevoel om te moeten stoppen met rows, terwijl mijn rug nog wel meer aankon. Is een beetje dubbel :(

Vandaag was het beren-dag ofzo. Op het einde van mijn training, was ik in gym en waren er enkel nog kleerkasten van 90+kg, echt niet normaal. Allemaal vaste klanten en dan op kop die uitbater, jongens toch, heftige shizzle :p

Tijdens men bench dips hulp gevraagd aan één kerel om de schijven op mijn benen te leggen; slechte keuze :) Terwijl ik bezig was met een schijfje van 20kg, kwam er een tweede kerel nog een schijf van 15kg bij opleggen en stonden ze beide naar me te roepen: "KOMAAAN! OMHOOG! GAAN! NOG VIJF!! NI STOPPEEUH!!!".

Potverdomme zeg, heel de gym was me aan het aankijken, kop zo rood als een tomaat, eindelijk aan het zweten (arnodsi ;) ) en armen waren aan het trillen, niet normaal. Nadien zo nog twee setjes meegemaakt, HEFTIG!

Ben tot de conclusie gekomen dat ik simpelweg niet hard genoeg train en dat ik daarvoor een trainingsbuddy nodig heb ...

Military Press:
12*20
8*30
8*35
8*40
5*42,5
4*45

DB Shoulder Press:
8*16
8*16
7*18
6*18 (+1 assisted)

Side Raises:
12*6
12*6
10*7
8*7

Facepulls: (op seated row)
12*nr2
12*nr3
12*nr3
8*nr4

Triceps DB Extension:
12*14
12*16
11*16 (Lekker!)
7*18 (+1 assisted)

Bench Dips:
22*(BW+20)+6*(BW+35) Kerel legde er dus even een extra schijfje bij :fire:
25*(BW+30) Was kapot na 22, maar kerel zei dat ik moest doorgaan, dus heb er nog 3 uit kunnen pushen :o
10*(BW+35) kapot na 6, mocht niet stoppen :o

Triceps Cable Pulldown:
15*nr2
15*nr3
12*nr4
9*nr5 + repout
Rustig, traag en gecontrolleerd tot ik het voelde branden. Mooie afsluiter, al waren mijn triceps leeg en kapot.

:roflol: 25reps? Waarom ga je niet gewoon dippen?

Ik denk idd dat jij een pak zwaarder kan zonder dat je het zelf door hebt!
Bij de beentraining moest je niet zweten? Maar tijdens je triceps training wel? Mind = blown

:roflol: 25reps? Waarom ga je niet gewoon dippen?

Ik denk idd dat jij een pak zwaarder kan zonder dat je het zelf door hebt!
Bij de beentraining moest je niet zweten? Maar tijdens je triceps training wel? Mind = blown

KABOOM! HEADSHOT!

Dippen gaat niet omdat ik er last van krijg in mijn schouders, had ik toch al verteld, ofniet?

Weet niet hoe het komt maat, maar het is zo. Armen trilden als een gek en er kwam zweet op mijn voorhoofd :p Niet zoals bij jou, maar toch meer als bij de benentraining :p

KABOOM! HEADSHOT!

Dippen gaat niet omdat ik er last van krijg in mijn schouders, had ik toch al verteld, ofniet?

Weet niet hoe het komt maat, maar het is zo. Armen trilden als een gek en er kwam zweet op mijn voorhoofd :p Niet zoals bij jou, maar toch meer als bij de benentraining :p
Dat dere noxipro :o

Zonder pre workout zweet ik minder :p

Leg Press:
12*(sledge+40kg)
12*(sledge+40kg)
8*(sledge+60kg)
8*(sledge+80kg)
8*(sledge+90kg)
8*(sledge+100kg)
8*(sledge+110kg) REP PR!!!
5*(sledge+120kg) WEIGHT PR!!!

Leg Extension:
8*nr8
7*nr8
6*nr8
Helemaal leeg die bovenbenen, dus volgende keer toch beter omwisselen met de leg curls.

Lying Leg Curls:
12*nr4
8*nr6
- klein intermezzo; werd kotsmisselijk, kon nog amper op mijn benen staan. Heb even paar min gerust, energiedrankje (mp3) gedronken en nadien weer rustig proberen verder te doen, no pain no gain, right? -
8*nr6
8*nr6

Lunges:
10*10
10*11
10*12

Stiff Legged DB Deadlift:
12*10
12*12
12*14
Ging al beter als de vorige keer, maar maak er soms nog een gewone deadlift van, dus techniek kan nog beter.

Hup naar de 180kg!! :D

Dat gaat nog wel even duren, vrees ik.

Vandaag borst en biceps:

Bench Press:
12*20
12*20
8*50
8*55
8*60 (laatste rep lichte spot)
3*65 (+ 2 assisted)

Incline DB BP:
8*18
8*20
8*20
8*22 (WOOOT!!)

Chest Press:
8*nr6
8*nr7
8*nr8 (WOOOT!!)
3*nr9 (lol)

DB Fly:
12*11
12*11
12*11
Lekker.

Hammergrip Pull Ups:
12*BW
8*BW
6*BW
Weet niet of ik deze erin ga laten..

Dumbbell Curl:
12*8
12*8
8*9
6*10
Traag en strict. Duidelijk eraan te merken dat het al een maand geleden was dat ik nog biceps had getraind.

Barbell Curl:
12*20
12*25
12*30
5*35

Vandaag kleine 'rel' in de gym. Het bleef bij een woordenwisseling, maar het was wel amusant om te volgen. De grootste van de gym (van vandaag) zag (volgens zijn verhaal, uiteraard, ik heb het zelf niet gezien) dat een buitenlander na zijn oefening de dumbbells nogal hard liet vallen, volgens de grote kerel was het eerder gooien. Dit vond hij niet kunnen en heeft aan de buitenlander gevraagd of hij de volgende keer iets rustiger met de dumbbells kon doen, aangezien dit niet erg goed is voor de dumbbells. De buitenlander begon direct te vragen "Heb je een probleem?" en schold hem uit voor "Racist!", terwijl de grote jongen vrij koel bleef. De buitenlander was ook enorm breed, maar amper 1m 60 groot en kwam tot ongeveer de navel van de andere man. Het bleef dus bij woorden, maar het was wel leuk voor een omstaander als ik :)

Nadien beide verhalen gehoord. Uiteraard zei de buitenlander dat hij de dumbbells gewoon 'rustig' liet vallen op de mat, die daarvoor bedoeld is en dat de andere man gewoon een muggenzifter is en graag problemen zoekt. De grote man vertelde me dat hij er niets tegen heeft als iemand de dumbbells laat vallen, maar dat de buitenlander ze echt 'gooide' om extra kabaal te maken en te doen alsof het 100kg'ers waren.

Ik heb het zelf niet gezien, maar ik denk ook dat de grote man wel een beetje een muggenzifter was, al heeft hij wel mijn doelfysiek, dus ga ik hem zeker niet vreemd aankijken :p

Laatst bewerkt:
komt goed hier zie ik :D !!

Hangt ervan af wat je met 'goed' juist bedoeld, want erg veel progressie is er niet als je ziet dat ik amper 1 rep extra haal bij de 65kg bp :p

Al ging de rest van borst nadien wel erg lekker en zat daar wel wat meer progressie in!

Terug
Naar boven