AndroidHealthClinic

Jorgyboy's Log: Beastmode!

• Topic Starter Topic Starter
p*ssy! :trollface:

De rest van je training is toch sterk? Had gisteren ook een zwakke deadlift, is neit het einde van de wereld :P

Nah, rest was ook niet zo super als je weet dat ik er geen DL voor heb gedaan. Zeker die pull-ups niet, weet nog dat ik ze met extra gewicht tussen mijn benen heb gedaan vroeger :sad:

... Altijd met je compound starten... is toch de basis zeker... >_<

Gewoon plaats maken of even wachten doe ik ook altijd. of gewoon meedoen met iemand

Ben toch ook met een compound begonnen? :p

Maar ja, in het vervolg wacht ik wel even, of kijk ik hem/haar wel eens boos aan!

Gisteren schouders en triceps; probleem bij de dips heeft ervoor gezorgd dat ik vroegtijdig ben gestopt. Wou terug gewone dips proberen, maar dat gaf last aan mijn schouder. Heb nu geen tijd om het volledig uit te leggen, maar zal het binnenkort wel doen.

Military Press:
12*20
8*30
8*35
8*40
5*42,5
3*45

DB Shoulder Press:
8*16
8*16
8*18
6*18
KABOOM!! :D

Side Raises:
12*6
12*6
10*6
8*6
Strict, zoals Arnodsi ze wou.

Facepulls:
12*nr3
12*nr4
12*nr5
12*nr6
12*nr7
Dit ging verrassend goed en vrees dus ook dat ik ze niet juist heb gedaan. Heb ze nu aan de gewone cables gedaan en die nr's zijn iets lichter dan de gewone, dus Arnodsi, vergelijken kan je niet, maar toch. Weet niet of dit goede uitvoering was.

Dips:
15*BW
15*BW

- gestopt wegens last aan schouder -

Triceps Pull Down:
12*nr5
8*nr6
7*nr7 + repout

Gewoon zien dat je je ellebogen omhoog houdt bij die facepulls en je goede contractie hebt in je achterkant schouders/traps

Met dippen moet je oppassen, daar heb ik (denk ik) mijn blessure mee opgelopen. Durf hem niet meer te doen, ookal is die oefening zo lekker :(

Je kan lying triceps extension toevoegen?

Vandaag 6x120kg hé!!

Gewoon zien dat je je ellebogen omhoog houdt bij die facepulls en je goede contractie hebt in je achterkant schouders/traps

Dat probeerde ik wel, maar bij de middelste cable-toestellen hangt het touw bovenaan vast en dan is het moeilijk om je ellebogen er nog boven te krijgen :s

Met dippen moet je oppassen, daar heb ik (denk ik) mijn blessure mee opgelopen. Durf hem niet meer te doen, ookal is die oefening zo lekker :(

Ik wou hem erin omdat hij beter is dan bench dips, maar ik denk dat ik gewoon tevreden met zijn met die bench dips, uiteindelijk gaat het om de triceps en die voel ik er wel mee.

Je kan lying triceps extension toevoegen?

Bench dips, cable pulldown en Triceps Extensions zijn voldoende normaal.

Vrees dat ik de gym niet ga halen vandaag maat, moet nog teveel studeren om op schema te blijven. Wat later doorwerken was een optie geweest, moest ik morgen niet gaan werken. Training van vanavond ga ik verschuiven naar maandag denk ik.

Waar blijft de training???

Hup, die kont terug naar de gym en motivatie halen!

Leren is bijzaak!!! Trainen zal je doen!! :whip:

;)

Sorry jongens, wegens beperkte (of gewoon ontbrekende) concentratie heb ik het mezelf steeds moeilijker gemaakt dan nodig. Zat regelmatig uren aan mijn bureau, zonder ook maar één pagina verder te geraken. Voelde me dan ook vaak k*t en om dan wat te gaan falen in de gym, daar had ik ook geen zin in.

Anyway, morgen is laatste examen dus tenzij ik ergens op een terras blijf hangen, zal ik misschien wel eens de gym binnenspringen, al is dat nog niet zeker. Slaap de laatste dagen amper, zit weer op 61kg, eet veel te weinig en voel me dan ook echt beroerd. Weet niet of gym zin heeft met die ingesteldheid/energie.

Sorry jongens, wegens beperkte (of gewoon ontbrekende) concentratie heb ik het mezelf steeds moeilijker gemaakt dan nodig. Zat regelmatig uren aan mijn bureau, zonder ook maar één pagina verder te geraken. Voelde me dan ook vaak k*t en om dan wat te gaan falen in de gym, daar had ik ook geen zin in.

Anyway, morgen is laatste examen dus tenzij ik ergens op een terras blijf hangen, zal ik misschien wel eens de gym binnenspringen, al is dat nog niet zeker. Slaap de laatste dagen amper, zit weer op 61kg, eet veel te weinig en voel me dan ook echt beroerd. Weet niet of gym zin heeft met die ingesteldheid/energie.

Hoop dat je examen(s) dan toch nog redelijk goed zijn gegaan? wat ik vaak deed, wanneer ik echt moest leren, maar concentratie niet mee zat.. gewoon alles weghalen wat je concentratie uit balans zou kunnen brengen. kamer, waarbij alle ramen toe zijn. licht uit, buiten 1 spotje, dat enkel schijnt op jou cursus/boek. en Pc uit en/of laptop weg :D misschien ook doordat je te weinig gegeten hebt, dat je minder fut had om te leren?? ik proberen tijdens de blok toch zeker voldoende te eten, al is het maar om me fit te voelen.

je examen afronden, goed slapen + goed eten, wat 'hardcore/harde' muziek in je oren en knallen :D

---------- Post toegevoegd Wed 29 Aug 2012 om 10:57 ----------

Leren is bijzaak!!! Trainen zal je doen!! :whip:

;)

En had jij ook geen herexamens? :D

Alledrie de herexamens even rot. Moet hopen op 3 keer een 10/20, maar vrees ervoor.

Vandaag zou ik wel terug naar de gym moeten gaan, maar de fut is nog niet meteen aanwezig. Zwaar weekend gehad van feesten en (dronken) werken. Was potverdomme nog niet nuchter na 4u slapen zaterdagnacht, waardoor ik toen ik opstond om 8u nog steeds dronken was en zo naast het zwembad moest gaan rondhangen. Damn, niemand verdronken, niemand iets gemerkt, gelukkig maar! :o

Stijneke, bedankt voor tips! Meeste deed ik al wel, maar slapen/eten zat niet helemaal snor dus denk dat het vooral daaraan lag. Volgende keer toch eens wat beter op het eten letten.

Had jij er geen Stijneke?

Trainen trut! :whip:

:trollface:

Suckt wel van je herexamens!! Bij mij zal het hetzelfde zijn vrees ik :(

Toch niet bij alle 5 ? Rot!

Hah, jij gaat niet mee? :p
Bij mijn eerste exaam ben ik super misselijk geworden op de bus (2x) hele dag was echt om zeep en had de dag erna terug een exaam ...
Dusja, hoop echt dat ik er voor die twee door ben.
De andere zijn wel 'goed' gegaan

En terug 6€ betalen zeker? :p
Ben vanmorgen al gaan trainen ;)

Dus voor hetzelfde geld slaag je voor alles, aangezien je waarschijnlijk er toch al van 3 door bent? Toch lekker?!

Jup :p
Ga 10-beurten kaartje nemen denk ik nu. Abbo is afgelopen.

Goed getraind!

Oeps! Je hebt niet getraind

Goed getraind!

Oeps! Je hebt niet getraind

U zei?

Bench Press:
12*20
12*20
8*20
8*55
6*60 (+1 assisted)
2*65 (+2 assisted) :fuu:

Incline DB BP:
8*18
8*20
6*20 :fuu:
4*22 :fuu:

Chest Press:
8*nr6
8*nr7
6*nr8 :fuu:
4*nr8

Cable Flies:
10*4
6*5
8*4
7*4

Standing Calf Raise: (met 2 sec hold)
15*nr8
15*nr9
12*nr10
20*nr5

Seated Calf Raise:
15*30
15*30
12*40
12*40

Vreemd. Krachtverlies in men borst is aanwezig, zij het beperkter als ik voordien verwacht had, terwijl ik (kleine) vooruitgang boek op kuiten.

Een weekje of 2 goed vreten en die kracht gains zijn zo terug! ;)

Terug
Naar boven