XXL Nutrition

Jorgyboy's Log: Beastmode!

Hoe zit het met rust + voeding?

Hangt ervan af wat je met 'goed' juist bedoeld, want erg veel progressie is er niet als je ziet dat ik amper 1 rep extra haal bij de 65kg bp :p

Al ging de rest van borst nadien wel erg lekker en zat daar wel wat meer progressie in!

1 rep extra vind ik zelf een reden om glunderend de dag door te komen :D ach volgende keer nog harder knallen!!!

deed deze maandag 2 extra reps op zowel incline en flat dumbbell benchpress. was zelf best onder de indruk, maar het kan maar motiveren denk ik dan...

• Topic Starter Topic Starter
Hoe zit het met rust + voeding?

Rust zit redelijk goed, denk ik. Slaap gemiddeld 8u per nacht dus de fysieke rust zal ik wel krijgen, al zit het mentaal nog niet helemaal snor. Ben toch een grotere p*ssy dan gedacht en heb het regelmatig nog moeilijk met de breuk van mijn relatie. Mis haar soms hard en dat durft zich dan soms ook 's nachts wel te uiten in slapeloosheid, moeilijkheden om in slaap te geraken of regelmatig wakker worden, maar omdat ik vakantie heb geraak ik wel aan de nodige uren.

Voeding kan beter, al probeer ik wel elke dag te ontbijten met een omelet gemaakt uit drie eieren en steeds 's avonds men kwark te nuttigen, wat me toch al wel wat eiwitten oplevert, zou ik denken.

1 rep extra vind ik zelf een reden om glunderend de dag door te komen :D ach volgende keer nog harder knallen!!!

deed deze maandag 2 extra reps op zowel incline en flat dumbbell benchpress. was zelf best onder de indruk, maar het kan maar motiveren denk ik dan...

Haha ja, misschien wel, al heb ik er gewoon problemen mee dat ik vroeger sterker was en meer kon pressen en dat knaagt.

Motiveren doet het wel uiteraard wel want zelfs de kleinste vooruitgang is vooruitgang éh :p

Hé p*ssy!! Ga je donderdag ochtend mee schouder/armen trainen in oostmalle??

Dude. 9u, dat uur heb ik al 5 jaar niet meer op mijn klok gezien...

????

Komop zeg lol. Moet elke dag om 6 u op of vroeger.

Terug
Naar boven