- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oefeningen met grippers. Probeer eens mixed grip of hook grip met deadlift dan kan je de stang vast langer vasthouden.
Gewoon pronated liften man. Doorbijten en deadliften zonder straps heeft bij mij tot nu toe aardig gewerkt. Laatst nog 135 pronated gedeadlift, ik had eerst moeite met 80.
Gewoon pronated liften man. Doorbijten en deadliften zonder straps heeft bij mij tot nu toe aardig gewerkt. Laatst nog 135 pronated gedeadlift, ik had eerst moeite met 80.
http://www.t-nation.com/free_online_article/most_recent/freaky_forearm_training
Lees dit artikel eens door als je faalt op je grip.
Dat probeer ik, maar ik kan mijn hand gewoon niet toe houden; mijn vingers gaan open en de bar begint uit mijn hand te glijden, waardoor ik altijd halverwege de lift weer snel naar beneden moet om de 100kg toch maar niet op de gymvloer te laten knallen. Erg gezond kan dat voor men rug ook niet zijn, ofwel?
Thanks, will dl!
dafuq is die malloot aan het doen, dan loop je even weg kom je terug en dan zie je het ze even snel uitproberen.Ohja, mensen gaan je heel vaag aankijken als je die pinching grip oefeningen aan het doen bent (3-4 schijfjes vasthouden). Je ziet ze echt kijken vandafuq is die malloot aan het doen, dan loop je even weg kom je terug en dan zie je het ze even snel uitproberen.
Kijk er al naar uit!Haha nee, maar zag woensdag staan als laatste trainingsdag. Ik dacht het werd wel is tijd weer?

Vooral niet gaan lopen! 
)dat ongetrainde mensen 65 kg kunnen drukken is bullshit, laat staan paused.
In het begin benchte ik met 40kg fzoOké, misschien geen 65kg, maar zou het zoveel schelen dan?
Erg veel sterker dan 'jan met de pet' ben ik niet en dat vreet wel wat aan me. Langs de andere kant probeer ik wel in te zien dat het verschil tussen een niet-getrainde Jorgyboy en getrainde Jorgyboy waarschijnlijk toch wel iets is.