Fitness Seller

Jorgyboy's Log: Beastmode!

Wat voor oefeningen voor grip denk je dan aan?

• Topic Starter Topic Starter
Wat voor oefeningen voor grip denk je dan aan?

Goh, ze raadde me een hele hoop aan. Die Reverse Barbell Curls die jij doet vernoemde ze, alsook Wrist Curls en nog een hoop, maar daar ken ik de naam niet van. Welke raad jij aan?

Oefeningen met grippers. Probeer eens mixed grip of hook grip met deadlift dan kan je de stang vast langer vasthouden.

Oefeningen met grippers. Probeer eens mixed grip of hook grip met deadlift dan kan je de stang vast langer vasthouden.

Bedoel je dit met grippers?

rbgripper.jpg

Mixed Grip doe ik al. Hook Grip nog nooit geprobeerd.

Gewoon pronated liften man. Doorbijten en deadliften zonder straps heeft bij mij tot nu toe aardig gewerkt. Laatst nog 135 pronated gedeadlift, ik had eerst moeite met 80.

Gewoon pronated liften man. Doorbijten en deadliften zonder straps heeft bij mij tot nu toe aardig gewerkt. Laatst nog 135 pronated gedeadlift, ik had eerst moeite met 80.

Dat probeer ik, maar ik kan mijn hand gewoon niet toe houden; mijn vingers gaan open en de bar begint uit mijn hand te glijden, waardoor ik altijd halverwege de lift weer snel naar beneden moet om de 100kg toch maar niet op de gymvloer te laten knallen. Erg gezond kan dat voor men rug ook niet zijn, ofwel?

Thanks, will dl!

Dat probeer ik, maar ik kan mijn hand gewoon niet toe houden; mijn vingers gaan open en de bar begint uit mijn hand te glijden, waardoor ik altijd halverwege de lift weer snel naar beneden moet om de 100kg toch maar niet op de gymvloer te laten knallen. Erg gezond kan dat voor men rug ook niet zijn, ofwel?

Thanks, will dl!

Ohja, mensen gaan je heel vaag aankijken als je die pinching grip oefeningen aan het doen bent (3-4 schijfjes vasthouden). Je ziet ze echt kijken van :rolleyes: dafuq is die malloot aan het doen, dan loop je even weg kom je terug en dan zie je het ze even snel uitproberen.

Ohja, mensen gaan je heel vaag aankijken als je die pinching grip oefeningen aan het doen bent (3-4 schijfjes vasthouden). Je ziet ze echt kijken van :rolleyes: dafuq is die malloot aan het doen, dan loop je even weg kom je terug en dan zie je het ze even snel uitproberen.

Hahaha :roflol: Kijk er al naar uit!

training?

Haha nee, maar zag woensdag staan als laatste trainingsdag. Ik dacht het werd wel is tijd weer?

Zeker en vast :)

Ben gisteren gaan trainen, maar ben nadien nog even wat gaan drinken, deze ochtend werken en namiddag kot gaan inrichten. Zal even men notities gaan halen ;) Vooral niet gaan lopen! :p

---------- Post toegevoegd Sat 22 Sep 2012 om 20:40 ----------

Training van vrijdag 21 September 2012:

Bench Press:
12*20
12*20
8*50
8*55
8*60 YES!
3*65 (+3 assisted) ****!

Incline DB BP:
8*20
8*20
8*22
8*22

Chest Press:
12*nr6
8*nr7
8*nr8
9*nr8 (9e rep heeft echt 10 sec geduurd ofzo :roflol:)

DB Flies: (enorm traag en gecontroleerd)
11*11
11*11
10*11

DB Curl:
12*8
12*8
8*10

Barbell Curl:
12*30
8*35
6*35

Goede training, al was er een vriend van me die ik al lang niet meer had gezien, dus werd er nogal veel bijgepraat, al waren alle reps geconcentreerd en zwaar, dus ben best tevreden. Alleen jammer dat die 65kg zo traag gaat.

Je benched bw. What is the :trollface:?

Je benched bw. What is the :trollface:?

Iedereen die een beetje serieus traint, bencht toch BW? En met een BW als het mijne is dat niet direct een goede indicator van kracht. Zelfs mensen die niet trainen kunnen 65kg benchen.

yes srs

dat ongetrainde mensen 65 kg kunnen drukken is bullshit, laat staan paused.

dat ongetrainde mensen 65 kg kunnen drukken is bullshit, laat staan paused.

Oké, misschien geen 65kg, maar zou het zoveel schelen dan?

Erg veel sterker dan 'jan met de pet' ben ik niet en dat vreet wel wat aan me. Langs de andere kant probeer ik wel in te zien dat het verschil tussen een niet-getrainde Jorgyboy en getrainde Jorgyboy waarschijnlijk toch wel iets is.

nouja de gemiddelde ectoboy gaat geen 65 kg drukken ongetraind. ik had het in het prille begin moeilijk met 45 kg.
verder vraagt stabilisatie van de stang ook heel wat van je.

Oké, misschien geen 65kg, maar zou het zoveel schelen dan?

Erg veel sterker dan 'jan met de pet' ben ik niet en dat vreet wel wat aan me. Langs de andere kant probeer ik wel in te zien dat het verschil tussen een niet-getrainde Jorgyboy en getrainde Jorgyboy waarschijnlijk toch wel iets is.
In het begin benchte ik met 40kg fzo ;)

en form > weight! Je moet je niet te hard focussen op die gewichten! Zo lang het in de spiegel vooruit gaat is het goed ;)

Terug
Naar boven