Fitness Seller

Jorgyboy's Log: Beastmode!

• Topic Starter Topic Starter
nouja de gemiddelde ectoboy gaat geen 65 kg drukken ongetraind. ik had het in het prille begin moeilijk met 45 kg.
verder vraagt stabilisatie van de stang ook heel wat van je.

Zeker als je zoals ik gisteren 20kg aan één kant hangt en maar 17,5 aan de andere kant :o

Maar je hebt inderdaad gelijk, een ongetrainde ectoboy gaat geen 65kg drukken, maar een meso misschien wel :p

@ Arnodsi; zag je dan aan me dat ik train? :roflol:

Zeker als je zoals ik gisteren 20kg aan één kant hangt en maar 17,5 aan de andere kant :o

Maar je hebt inderdaad gelijk, een ongetrainde ectoboy gaat geen 65kg drukken, maar een meso misschien wel :p

@ Arnodsi; zag je dan aan me dat ik train? :roflol:
Een beetje :P

Aan mijn zag je dat ook niet! Het lijkt wel alsof ik veel naar de MacDo ga :sad:

Ik ga deze volgen over dat gewicht wat maakt t uit je bent toch een bodybuilder geen pl-er.
Komt vanzelf wel als je echt vast loopt kan je altijd nog andere manieren proberen.

Een beetje :P

Aan mijn zag je dat ook niet! Het lijkt wel alsof ik veel naar de MacDo ga :sad:

Een beetje zeg je gewoon omdat je geen nee durft zeggen :roflol:

Maar jij bent inderdaad wel een echte fatz0r.

Ik ga deze volgen over dat gewicht wat maakt t uit je bent toch een bodybuilder geen pl-er.
Komt vanzelf wel als je echt vast loopt kan je altijd nog andere manieren proberen.

Mooi, welkom! :)

True story, maar hoe ik het ook draai of keer, het vreet aan me dat ik zo weinig kracht heb en er niet de kennis/motivatie/karakter/persoonlijkheid/doorzettingsvermogen/instelling/... voor heb om er wat aan te doen. Ik zit hier al 4 jaar op dat forum te koekeloeren en ben amper 7kg bijgekomen.

William Lawson's, waar zit je?! Kom hier!

Een beetje zeg je gewoon omdat je geen nee durft zeggen :roflol:

Maar jij bent inderdaad wel een echte fatz0r.

Mooi, welkom! :)

True story, maar hoe ik het ook draai of keer, het vreet aan me dat ik zo weinig kracht heb en er niet de kennis/motivatie/karakter/persoonlijkheid/doorzettingsvermogen/instelling/... voor heb om er wat aan te doen. Ik zit hier al 4 jaar op dat forum te koekeloeren en ben amper 7kg bijgekomen.

William Lawson's, waar zit je?! Kom hier!
:trollface:

Jow bro, voor jouw postuur ben je best sterk hoor ;)
Ik weeg 20kg meer fzo en gebruikt bij sommige oefeningen bijna hetzelfde gewicht ;)

wel tijd om op dbb te zitten, geen motivatie om te trainen?? pff ga nu gewoon eens beginnen met flink bulken, wat extra gewicht erop plakken kan geen kwaad en motiveert heel erg!

:trollface:

Jow bro, voor jouw postuur ben je best sterk hoor ;)
Ik weeg 20kg meer fzo en gebruikt bij sommige oefeningen bijna hetzelfde gewicht ;)

Daar gaat het om ;)

En 4*8*40kg MP is niet 'bijna hetzelfde' als 2*35 hé ;)

wel tijd om op dbb te zitten, geen motivatie om te trainen?? pff ga nu gewoon eens beginnen met flink bulken, wat extra gewicht erop plakken kan geen kwaad en motiveert heel erg!

Jup, tijd genoeg om de crybaby uit te hangen op DBB, maar om te trainen is er soms geen tijd. Begrijp men leven soms ook niet goed.

Dat probeer ik en als ik evengoed kon trainen als dat ik kan klagen, dan had ik "De Ronny" al lang van zijn troon gestoten :p

Military Press:
12*20
8*35
8*40
7*42,5 Yeah :D
4*45 :(

DB Shoulder Press:
8*16
8*16
8*18
6*18

Side Raises:
12*6
12*6
10*7
12*7
Heb mezelf even gestraft omdat ik vorige keer 12*7 deed in de derde set en nu maar 10, dus lekker branden :fire:

Facepulls:
12*nr3
12*nr3
10*nr4
8*nr4

Triceps DB Extensions: (vorige training)
11*16 (+1 assisted) (12*14)
10*16 (+1 assisted) (12*16)
9*16 (+1 assisted) (12*16)
9*16 (+2 assisted) (10*18)
Geen idee hoe het komt, maar mijn triceps waren vandaag zwakker dan vorige keer. Was op het eerste zicht wel tevreden naar hoe mijn training tot dan verlopen was, maar dit was toch een serieuze 'setback' :(

Bench Dips:
20*(BW+30)
15*(BW+35)
13*(BW+35)
Ook hier een paar reps verloren per set, dus dat voelde ook niet echt lekker. Wel een paar korte nachten achter de rug (6u slaap gemiddeld) dus misschien dat dat de oorzaak is, want op zich is voeding niet verslechter/verbeterd tov vorige week, schat ik.

Cable Pulldown:
15*nr4
12*nr5
7*nr6

goeie training vind niet zo gek dat die 45 niet zo goed ging als je daarvoor 7 x 42,5 hebt gedaan.

Ging jij geen rug trainen?

goeie training vind niet zo gek dat die 45 niet zo goed ging als je daarvoor 7 x 42,5 hebt gedaan.

Ja akkoord, maar had er vorige keer ook 4 en had er dus nu graag 5 gehad :)

---------- Post toegevoegd Mon 24 Sep 2012 om 22:20 ----------

Was wel de bedoeling, maar wegens persoonlijke problemen (opa onderging operatie vandaag) was ik niet op tijd in de gym dus ging het niet door.

sterke schouders brah

Ow, sterkte bro! ;)

Wil je morgen anders op je verjaardag samen met mij een epic rug training neerzetten?
('s avonds kan ik wel niet :o )

Ow, sterkte bro! ;)

Wil je morgen anders op je verjaardag samen met mij een epic rug training neerzetten?
To late, ben al geweest!!!

Geniet maar van je verjaardag beast! Junk maar eens goed!!! Minstens 5000kcal :D

Gefeli dude.

gefeliciteerd man!

Thanks! Vind ze zelf niet zo sterk, maar misschien is dit in vergelijking met de rest wel mijn sterkste spiergroep.

Ow, sterkte bro! ;)

Thanks maat.

Sorry, lees je invite nu pas, maar kon toch niet aangezien ik hele dag bij mijn opa in ziekenhuis was.

To late, ben al geweest!!!

Geniet maar van je verjaardag beast! Junk maar eens goed!!! Minstens 5000kcal :D

Bedankt :) Al heb ik niet zoveel gegeten vandaag door bovenstaande reden... 's Ochtends wel ontbeten met een ommeletje van 4 eitjes en 's avonds geprobeerd vooral vlees te eten, zodat ik toch wat eiwitten binnen heb. Klote dat ik zonder kwark zit op mijn kot :s

Merci mannen!

Zo. Laatste training toch weeral een week geleden, tijd voor een nieuwe zou ik zo zeggen? :)

Vorige week dus wat probleempjes gehad met men opa, nadien verhuist naar mijn kot in Antwerpen en vooraleer ik goed en wel gesettled was kreeg een virus me te pakken. Paar dagen goed verkouden geweest met het nodige gezweet, genies en gesnotter. Eetlust was ook wel wat verdwenen, al heb ik dit weekend toch geprobeerd grote maaltijden te nuttigen.

Zit nog met een beetje slaaptekort, eetlust is nog niet helemaal teruggekeerd en ook de snotvalling zit er nog steeds een beetje in, maar toch sta ik nu op het punt om naar de gym te vertrekken. Ben nog redelijk moe en heb weinig zin om ervoor te gaan, maar ga het toch doen. Borst en biceps, dus op zich een kleine korte leuke training. Tot straks!

Bench Press:
12*20
12*20
12*50
11*55
8*60
6*65
Spotter kon fikken niet van de stang houden dus vrees dat het aantal reps niet volledig correct is met wat ik zelf heb geduwd, al ging ik toch tot het uiterste in de laatste 2 setjes dus al bij al toch tevreden.

DB Fly:
15*10
12*12
12*12
12*12
Normaal doe ik eerst de Incline DB BP maar het enige bankje was bezet dus 'moest' eerst flies doen en die gingen dan ook beter dan normaal.

Incline DB BP:
12*18 (45°)
8*20 (45°)
8*22 (30°)
8*22 (30°)

Chest Press:
12*45
12*50
8*60
5*65

DB Curl:
12*8
12*10
12*10
???

Seated Barbell Curl:
8*30
8*30
6*30

Concentration Hammer Curl:
12*6
12*7
12*8
8*10

Deze ochtend weer geweest.

Deadlift:
12*60
8*80
6*80 (straps: foutje, moest eigenlijk 100 zijn maar was vergeten gewicht erbij aan te hangen :p)
6*100 (straps)
6*100 (straps)
6*100 (straps)

Wide-Grip Pull-Ups:
15*BW
8*BW
7*BW
6*BW

Mid-Row:(machine)
12*30
12*35
12*40
12*45

Straight Arm Pulldown:
12*18
12*27
12*27

Had niet veel tijd en heb dus op een half uurtje dit gedaan. Komt een druk eerste semester aan, dus ga regelmatig korte trainingen moeten placeren vrees ik. Achja, kort maar heftig dan!

Terug
Naar boven