- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Spotter kon fikken niet van de stang houden dus vrees dat het aantal reps niet volledig correct is met wat ik zelf heb geduwd, al ging ik toch tot het uiterste in de laatste 2 setjes dus al bij al toch tevreden.
Al een beetje uitgekwakkeld? Nette rugtraining trouwens. Machine Row eens vervangen door DB Row/BOR misschien?Goede training!
Ben je 's morgens geweest?maakt da mee!
![]()
Niet te veel mee bezig zijn joh, je spieren denken echt niet "ow de spotter raakte de stang aan, ik ga echt niet groeien zo, bekijk t maar!" Gewoon maximaal gaan.
Is snotvalling Vlaams voor verkouden ofzo?Al een beetje uitgekwakkeld? Nette rugtraining trouwens. Machine Row eens vervangen door DB Row/BOR misschien?

Das middag, geen ochtendThanks.
En jup. Ben vertrokken om 12u 40 en was om 14u terug!

Hoe bedoel je genoeg setjes flies, aan de ene kant zeg ik ja want je borst krijgt volume en aan de andere kant zeg ik nee omdat je maar twee werksets benched. Als je meer wil gaan benchen moet je gewoon meer benchen. En zonder falende spotters, je weet inmiddels wel hoe ver je kan gaan met 65kg IMO.
Oh en nice shoulderwork, challenge accepted![]()
Ga je vandaag schouders trainen? Of wil je me gewoon zo snel mogelijk weer inhalen?
)
Toch nog een nette training ondanks je je niet goed voelde!
Heb je weeral die beentraining geskipt ja?!![]()
Lekker wat reps erbij geplakt op die DL, nice pullups ook. Volhouden dit.

Nette training!!
Ik denk niet dat dit normaal is? Ik heb al 2 verschillende paar straps gehad en ik heb dit nog nooit meegemaakt!
En congratz met je maatje groter!![]()