Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Goede vraag. Heb ze gekregen van mijn ex en ze liggen nu op mijn kot, dus kan het nu niet zeggen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je straps die bestaan uit één 'lint' of is er zo'n zacht gedeelte aan de polsen?
Je moet die andere maar eens kopen
Beschermd je huid/pols wat beter
b*ch please, jij verdient meer dan mij en je moet op een stoel zitten

b*ch please, jij verdient meer dan mij en je moet op een stoel zitten
En zo'n straps kosten 8€ fzo

http://www.bodyenfitshop.nl/andere-producten/accessoires/m-double-you/powerstraps-neopreen/Lol, I know, maar wou er je gewoon nog eens aan doen herinneren
Waar heb je de jouwe gekocht?

Vond hem zelf ook wel lekker gaan! 
Thanks!Vond hem zelf ook wel lekker gaan!
Wel k*t nu; planning was eigenlijk om nu naar gym te gaan en vanavond voetbal te kijken, maar zie net dat RSCA NU speelt ipv deze avond. Heb net paar boterhammen op en halve liter chocomelk, bij wijze van pre-workout en was dan van planning om na de training pakje frieten te gaan halen en rustig voetbal te kijken.
Nu wil ik dus eerst voetbal kijken en dan om 20u ofzo naar gym gaan, maar ik ga geen frieten meer eten om 22u en ik heb momenteel ook niets anders dat ik zou kunnen eten...
Misschien dan toch maar rond 18u 45 friet gaan halen, rustig eten tijdens tweede helft van voetbal en dan proberen te gaan trainen op frieten en fishstick?
What was I thinking 

)
Met die instelling ga je nooit groeienThanks!Vond hem zelf ook wel lekker gaan!
Wel k*t nu; planning was eigenlijk om nu naar gym te gaan en vanavond voetbal te kijken, maar zie net dat RSCA NU speelt ipv deze avond. Heb net paar boterhammen op en halve liter chocomelk, bij wijze van pre-workout en was dan van planning om na de training pakje frieten te gaan halen en rustig voetbal te kijken.
Nu wil ik dus eerst voetbal kijken en dan om 20u ofzo naar gym gaan, maar ik ga geen frieten meer eten om 22u en ik heb momenteel ook niets anders dat ik zou kunnen eten...
Misschien dan toch maar rond 18u 45 friet gaan halen, rustig eten tijdens tweede helft van voetbal en dan proberen te gaan trainen op frieten en fishstick?