Fitness Seller

Jorgyboy's Log: Beastmode!

Heb je straps die bestaan uit één 'lint' of is er zo'n zacht gedeelte aan de polsen?

Je moet die andere maar eens kopen ;)

Beschermd je huid/pols wat beter

• Topic Starter Topic Starter

Thanks! Misschien eens bestellen als het probleem zich blijft voordoen!

Maandag 22 oktober:

Bench Press:
12*20
12*40
12*55
12*60
10*60
7*65
Yeah! Eén rep erbij op de tweede set van 60kg en twee (!!) reps erbij op de laatste set met 65kg! Felt good.jpeg! :D

Incline DB BP:
12*20
10*22
9*22
6*24

DB Fly:
15*12
13*12 ???
15*12

Chest Press:
12*45
12*50
12*55
7*60

DB Curl:
12*10
12*12
8*12

Seated Barbell Curl:
10*30
9*30
8*30

DB Hammer Concentration Curl:
12*8
12*8
12*8
:fire:
Damn, branden dat dat deed! :mad:

Hopen dat ik vandaag ergens een gaatje vindt om langs de gym te gaan. Drukke tijden op school, veel groepswerken, veel afspraakjes en veel werk.

lekkere training man!

Thanks! :D Vond hem zelf ook wel lekker gaan! :D

Wel k*t nu; planning was eigenlijk om nu naar gym te gaan en vanavond voetbal te kijken, maar zie net dat RSCA NU speelt ipv deze avond. Heb net paar boterhammen op en halve liter chocomelk, bij wijze van pre-workout en was dan van planning om na de training pakje frieten te gaan halen en rustig voetbal te kijken.

Nu wil ik dus eerst voetbal kijken en dan om 20u ofzo naar gym gaan, maar ik ga geen frieten meer eten om 22u en ik heb momenteel ook niets anders dat ik zou kunnen eten...

Misschien dan toch maar rond 18u 45 friet gaan halen, rustig eten tijdens tweede helft van voetbal en dan proberen te gaan trainen op frieten en fishstick?

Wel k*t nu; planning was eigenlijk om nu naar gym te gaan en vanavond voetbal te kijken, maar zie net dat RSCA NU speelt ipv deze avond. Heb net paar boterhammen op en halve liter chocomelk, bij wijze van pre-workout en was dan van planning om na de training pakje frieten te gaan halen en rustig voetbal te kijken.

Nu wil ik dus eerst voetbal kijken en dan om 20u ofzo naar gym gaan, maar ik ga geen frieten meer eten om 22u en ik heb momenteel ook niets anders dat ik zou kunnen eten...

Misschien dan toch maar rond 18u 45 friet gaan halen, rustig eten tijdens tweede helft van voetbal en dan proberen te gaan trainen op frieten en fishstick?

:roflol: What was I thinking :roflol:

Nee, trainen zit er vandaag niet in. Heb weinig en slecht geslapen en dat begin ik nu te voelen. Daarstraks viel het nog mee en om 18u had ik er nog wel een training uit kunnen persen, maar dat is nu echt niet meer het geval.

Vanavond rustige avond houden, proberen op tijd bed in te gaan en dan morgen knallen in de gym. Rugtraining misschien samenvoegen met triceps?

En dan kan ik zaterdag thuis men schouders doen; volgende week maandag benen. Dat lijkt me wel wat.

Gisteren toch maar weer even geweest. Vorige week drukke/zware week gehad dus dit weekend niet meer uit men zetel geraakt, maar heb me gisteren toch maar even richting gym gesleept:

Deadlift:
12*60
8*80
5*100 (foutje, moest eigenlijk 105 zijn)
5*110
5*115 (straps: PR?)

Content van. Ga vanaf nu opdelen in drie weken, eerst 3*5, dan 3*6 en dan 3*8. Na die laatste week, 5kg erbij. Lijkt me goed zo, en geeft me sommige weken wat extra 'rust'. 3*8 hakt er wel in, terwijl 3*5 soms gewoon lekkerder is.

Anyway, wel blij met de 5*115 :D

Wide-Grip Pull-Ups:
15*(BW+2)
12*(BW+4)
8*(BW+6)
6*(BW+8)

Cable Row:
12*23
12*27
12*32
12*36
Heb er ingewikkelde constructie van moeten maken, maar kan nu wel "row-wen" met de cable, wat toch beter aanvoelt. Kan ik het meer op men rug doen, dan in het stomme machine. Lekker zo :)

Lat Pulldown:
12*65 (foutje, moest eigenlijk 60 zijn, hierna toch maar gewoon op dit gewicht gebleven :) )
12*65
8*65
6*70 (PR?)

DB Rows:
12*18
12*20
12*22
12*24

Straight Arm Pulldown:
12*23
12*27
12*32
12*32
Allemaal in 3 min tijd gedaan, lekker!! Tijdens dit nummer trouwens, vanaf 1:25 ;)

Trainde voor de eerste keer met muziek in men oren en ga dat vanaf nu toch vaker doen. Op die manier zit ik meer in mijn eigen wereld en kan ik net dat tikje meer, denk ik.

Ook viel het op dat er wat meer blikken dan normaal mijn richting uit kwamen, zowel van mannen als van vrouwen. Ook paar complimenten gekregen dat er toch wel wat gegroeid was, vooral armen (méh) en borst (HELL YEAH), dus dat is mooi. Stond na de gym trouwens ook op 65kg, al was dat met kleren aan dus hecht er weinig belang aan, al is het wel de eerste keer ooit dat ik meer dan 64kg woog in de gym.

Met die instelling ga je nooit groeien ;)

Van het moment dat je opstaat tot het moment dat je gaat slapen moet je eten! :meal:

Rug is nog niet helemaal hersteld, dus wou men core nu niet opnieuw heftig belasten met MP, daarom meteen seated shoulder presses gaan doen.

DB Shoulder Press:
12*12
12*12
12*16
10*18
8*18
7*20

Side Raises:
12*7
12*7
9*9
8*9

Front Raises:
12*7
12*7
12*9
10*9

Facepulls:
12*23
12*27
12*32
12*36

Dips:
15*(BW+6)
14*(BW+10)
10*(BW+14)
Krijg kramp in men benen :roflol:

Triceps DB Extension:
12*18
12*18
12*20
12*20
Begrijp hier echt de ballen van. Dit blijft maar lukken..

Cable Pulldown:
12*27
12*27
12*27 + repout

Nadien nog wat buikwerk, maar dat was niet zo vet. :)

Goed dat je buik niet zo vet is :)

Terug
Naar boven