- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Heineken is pisbier.
Westmalle Trippel, dat is pas bier.
Brofist.jpg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heineken is pisbier.
Heineken is pisbier.
Heineken is goed voor als de rest op is

) en dus ben ik toch maar naar boven gegaan om op een ijskoude zolder te gaan trainen 

Hoef er natuurlijk niet bij te vertellen dat de hoofdpijn nadien verdwenen was 
Nu ging het bij de laatste rep vrij traag en was het even nodig om op de tandjes te bijten. Rug stond nadien wel lekker strak.
Zelf was ik toen 1m 50 met 40kg ofzo, dus niet meteen de stoere jongen 
EGO-BOOST
EGO-BOOST
) maar het is wel een verschil met een paar jaar geleden en dat doet deugd.
Ik vind dit zeker nette lifts met je 63kg
Deadlift is mijn slechtste spiergroep en die is slechter als jouwe.
Verder zijn die pull-ups ook gewoon naice doe je ze met belt of gewoon met dumbbell tussen je voeten?
Leuk verhaal trouwens om te lezen maar je gaat hopelijk toch niet echt met ze trainen?

Hoe kan je nu fullbody trainen zonder deadlift of squat?Thanks! Deadlift is wel een oefening die ik al meerdere jaren doe, vaak ook mee gestopt, maar die zat er al wel van in het begin regelmatig mee tussen, dus dat zal er ook wel wat mee te maken hebben dat die nu redelijk sterk is voor men gewicht.
Die pull-ups doe ik met een dumbbell tussen men voeten; niet echt aangenaam maar heb (nog) geen belt.
Goh, heb toegezegd om een keertje met hen mee te trainen, maar ben niet van plan om er een gewoonte van te maken. Aangezien ze maar één maal in de week kunnen komen, doen ze altijd fullbody. Ga maandag waarschijnlijk voor een keertje benen trainen dan, en dan moet ik nog eens nadenken over enkel FB-oefeningen (géén deadlift/squat).

Hoe kan je nu fullbody trainen zonder deadlift of squat?![]()
Zit een nette stijgende lijn in let op dat het niet te snel gaat.
Ik heb van 65 tot 70 de laatste paar kg te veel vet mee gegaint ookal is me aanleg daar niet voor.

Daarom maar wat extra reps gedaan en dat voelde best lekker 

Dat met die squat overkomt mij ook welis volgens mij betekent dat dat het eigenlijk te zwaar is en dat je gaat helpen met je rug.
Maar kan ook anders liggen.
Ja je weet het nooit kwa vet ik was ook altijd still ecto maar als je combo van je voedingsschemahoud en dan daartussen door veel snack's bijv dan gaat het meestal toch wel hard .
Dus ik wil als tip geven let daar goed op kan je beter maandje langer doen over 1 kg dan dat je het er zo weer moet af cutten.
In fitnesscenter "het eiland" op het "eilandje" in Antwerpen. Dicht bij het MAS. Jij traint ook in Antwerpen?