train je sowieso niet in het weekend of alleen deze keer niet?
Ik train normaal zowiezo niet in het weekend, aangezien ik door de week op kamers zit en dan ook een abbo heb voor een gym in de buurt. Thuis heb ik geen abbo meer voor een gym, maar nog wel enkele losse gewichten. Deze heb ik nog maar één keer gebruikt, simpelweg omdat de klemmen kapot zijn en ik dus niet echt meer zware gewichten kan gebruiken
Nu gaat het zowiezo niet, omdat ik vanaf vrijdagnamiddag tot zondagavond in Amsterdam zal zitten (met de familie weliswaar).
Ik deadlift max 3of4x105kg MG. Dacht vorige week meer te pakken met straps en dit ging nog slechter dan gedacht man man man. Maar mijn handen zweten soms echt niet normaal, maar ik zweet dan van nature wel veel en vlug ook, tzal daaraan liggen
Ik dronk eerst meer melk en als dat lukte, dan verving ik dat na een tijdje door vast eten, werkte prima voor mij. Maar aangezien jij al veel chocomelk drinkt is dat geen oplossing
Waarom doe je geen UB/LB ? Maar dan lekker hard, want als ik je dagen zie dat je kan trainen lijkt het mij geen goed idee om 2x "DL - Squat - BP" te doen.
Maar ja wie ben ik natuurlijk, sgwn wat ik zou doen
Hoe komt het dat het met je straps slechter ging dan gedacht? Kreeg je last van je polsen?
Momenteel drink ik amper nog chocomelk; vorige week amper 1,5l op een hele week, dus het is wel een goed stuk verminderd. Nu probeer ik nog meer op men eten te letten door minder naar de winkel te gaan (winkel gaan is bij mij gelijk aan chips/koeken/fastfood kopen), maar dan zit ik ook constant met een lege voorraadkast en moet ik altijd broodjes en shit gaan kopen

Ook niet meteen de beste oplossing dus
Onderweg naar de gym begon er ineens een lampje te branden boven men kop en heb een supersettraining bedacht! En damn, wat een prachtige training was dit?! Eén van mijn gruwelijkste trainingen ooit en na de training voelde ik mijn triceps én biceps worstelen voor de controle over mijn onderarm. Borst stond lekker vol en ook mijn lats geven tekenen van vermoeidheid. LEKKAH LEKKAH!
Jammer wel dat ik naar het einde toe een vreemd gevoel kreeg in men buik; een beetje een combinatie van honger/maagpijn/maagsteken. Geen idee wat het is/was, werd erger naarmate de training vorderde. Laatste maaltijd was wel 3u voor de training, dus misschien dat het gewoon honger was..
Superset Bench Press & Cable Row:
12*50 ss 12*32
12*55 ss 12*36
12*60 ss 12*36
9*65 ss 12*41 (REP PR BP!!!!!!!!!!)

6*65 ss 12*41
HELL YEAH! REP PR OP MEN BP!!! Lekker! Na elke set BP meteen begonnen aan een set Rows, nadien even pauze. Zo 5 werksets achter elkaar. Bangelijk, vond het echt lekker!
Superset Wide-Grip Pull-Ups & Dips:
12*BW ss 12*BW
10*BW ss 10*BW
8*BW ss 8*BW
8*BW ss 8*BW
Whahahahahaaaaaahh!!! Hemels! Eerst een setje pull-ups en nadien meteen overschakelen op de dips, godvermiljaar, enorm heftig en nadien altijd zwaar uithijgen, maar daaammmnnnnn, prachtige superset!! (Dips gingen wel nog altijd vrij easy

)
Superset DB Incline BP & DB Rows:
12*16 ss 12*16 (eitje)
12*18 ss 12*18 (beetje hard gekookt eitje)
12*20 ss 12*20 (hard gekookt eitje)
9*22 ss 12*22 (hard gekookt eitje met zout)
Pittig.
Superset Barbell Curl & Cable Pulldown:
12*25 ss 12*23
12*25 ss 12*27
12*25 ss 12*27
Wist niet meer wat te doen met mijn armen. Zowel mijn triceps als mijn biceps stonden zwaar opgespannen en trokken beide aan mijn onderarm, zalig gevoel!
Enkele pica's
EDIT VOOR MEZELF:
Op dit forum ziet het er altijd minder indrukwekkend uit dan in het echt

Lijk wel een pannekoek met men 64kg... wait whut? Ben het gewoon ook!