Fitness Seller

Jorgyboy's Log: Beastmode!

• Topic Starter Topic Starter
Jij deadlift ietsje meer dan mij, heb jij geen last van zweet handen ?

Haha, stevige drol mijn gedacht :roflol:

Meer eten is de boodschap Cmooooooon !

Hoeveel deadlift jij dan?

Zweten doe ik niet zo gemakkelijk (misschien train ik ook niet zo hard :o) en heb meestal handschoentjes aan (gaaaaaay!) dus heb er geen last van nee.

Meer eten probeer ik te doen, maar probeer vooral even alle shit eruit te kieperen. Geen chips/koeken meer op kot, geen sprite of alcohol, enkel nog water. Ook chocomelk is geminderd tot 1l per 5 dagen ofzo, dus dat is niets. Bijna elke maaltijd die ik eet, bevat wel kip of eieren.

Gisteren geen tijd gehad voor gym, hopelijk vandaag wel even. Mogelijkheden:
Dinsdag: misschien
Woensdag: misschien
Donderdag: waarschijnlijk niet
Vrijdag - weekend: niet

Ik kan dus hoogstens 2x gaan deze week, ik dacht aan 2x een training bestaande uit "DL - Squat - BP" ? 2x in verschillende volgorde?

Die f**got zweet inderdaad Niet! :P

Tijd maken? Ik sta soms aan de deur als de gym open gaat

Die f**got zweet inderdaad Niet! :P

Tijd maken? Ik sta soms aan de deur als de gym open gaat

Mja, ik ga normaal gezien sebiet even langs de gym. Weet alleen nog niet goed wat ik ga doen. 2x fullbody lijkt me wel wat, of gewoon geen gezeik en 2x de grote drie doen?

Hoeveel deadlift jij dan?

Zweten doe ik niet zo gemakkelijk (misschien train ik ook niet zo hard :o) en heb meestal handschoentjes aan (gaaaaaay!) dus heb er geen last van nee.

Meer eten probeer ik te doen, maar probeer vooral even alle shit eruit te kieperen. Geen chips/koeken meer op kot, geen sprite of alcohol, enkel nog water. Ook chocomelk is geminderd tot 1l per 5 dagen ofzo, dus dat is niets. Bijna elke maaltijd die ik eet, bevat wel kip of eieren.

Gisteren geen tijd gehad voor gym, hopelijk vandaag wel even. Mogelijkheden:
Dinsdag: misschien
Woensdag: misschien
Donderdag: waarschijnlijk niet
Vrijdag - weekend: niet

Ik kan dus hoogstens 2x gaan deze week, ik dacht aan 2x een training bestaande uit "DL - Squat - BP" ? 2x in verschillende volgorde?

Ik deadlift max 3of4x105kg MG. Dacht vorige week meer te pakken met straps en dit ging nog slechter dan gedacht man man man. Maar mijn handen zweten soms echt niet normaal, maar ik zweet dan van nature wel veel en vlug ook, tzal daaraan liggen :o

Ik dronk eerst meer melk en als dat lukte, dan verving ik dat na een tijdje door vast eten, werkte prima voor mij. Maar aangezien jij al veel chocomelk drinkt is dat geen oplossing :p

Waarom doe je geen UB/LB ? Maar dan lekker hard, want als ik je dagen zie dat je kan trainen lijkt het mij geen goed idee om 2x "DL - Squat - BP" te doen.

Maar ja wie ben ik natuurlijk, sgwn wat ik zou doen :D

train je sowieso niet in het weekend of alleen deze keer niet?

Ik train normaal zowiezo niet in het weekend, aangezien ik door de week op kamers zit en dan ook een abbo heb voor een gym in de buurt. Thuis heb ik geen abbo meer voor een gym, maar nog wel enkele losse gewichten. Deze heb ik nog maar één keer gebruikt, simpelweg omdat de klemmen kapot zijn en ik dus niet echt meer zware gewichten kan gebruiken :o

Nu gaat het zowiezo niet, omdat ik vanaf vrijdagnamiddag tot zondagavond in Amsterdam zal zitten (met de familie weliswaar).

Ik deadlift max 3of4x105kg MG. Dacht vorige week meer te pakken met straps en dit ging nog slechter dan gedacht man man man. Maar mijn handen zweten soms echt niet normaal, maar ik zweet dan van nature wel veel en vlug ook, tzal daaraan liggen :o

Ik dronk eerst meer melk en als dat lukte, dan verving ik dat na een tijdje door vast eten, werkte prima voor mij. Maar aangezien jij al veel chocomelk drinkt is dat geen oplossing :p

Waarom doe je geen UB/LB ? Maar dan lekker hard, want als ik je dagen zie dat je kan trainen lijkt het mij geen goed idee om 2x "DL - Squat - BP" te doen.

Maar ja wie ben ik natuurlijk, sgwn wat ik zou doen :D

Hoe komt het dat het met je straps slechter ging dan gedacht? Kreeg je last van je polsen?

Momenteel drink ik amper nog chocomelk; vorige week amper 1,5l op een hele week, dus het is wel een goed stuk verminderd. Nu probeer ik nog meer op men eten te letten door minder naar de winkel te gaan (winkel gaan is bij mij gelijk aan chips/koeken/fastfood kopen), maar dan zit ik ook constant met een lege voorraadkast en moet ik altijd broodjes en shit gaan kopen :roflol: Ook niet meteen de beste oplossing dus :)

Onderweg naar de gym begon er ineens een lampje te branden boven men kop en heb een supersettraining bedacht! En damn, wat een prachtige training was dit?! Eén van mijn gruwelijkste trainingen ooit en na de training voelde ik mijn triceps én biceps worstelen voor de controle over mijn onderarm. Borst stond lekker vol en ook mijn lats geven tekenen van vermoeidheid. LEKKAH LEKKAH!

Jammer wel dat ik naar het einde toe een vreemd gevoel kreeg in men buik; een beetje een combinatie van honger/maagpijn/maagsteken. Geen idee wat het is/was, werd erger naarmate de training vorderde. Laatste maaltijd was wel 3u voor de training, dus misschien dat het gewoon honger was..

Superset Bench Press & Cable Row:
12*50 ss 12*32
12*55 ss 12*36
12*60 ss 12*36
9*65 ss 12*41 (REP PR BP!!!!!!!!!!) :fire: :fire: :fire:
6*65 ss 12*41
HELL YEAH! REP PR OP MEN BP!!! Lekker! Na elke set BP meteen begonnen aan een set Rows, nadien even pauze. Zo 5 werksets achter elkaar. Bangelijk, vond het echt lekker!

Superset Wide-Grip Pull-Ups & Dips:
12*BW ss 12*BW
10*BW ss 10*BW
8*BW ss 8*BW
8*BW ss 8*BW
Whahahahahaaaaaahh!!! Hemels! Eerst een setje pull-ups en nadien meteen overschakelen op de dips, godvermiljaar, enorm heftig en nadien altijd zwaar uithijgen, maar daaammmnnnnn, prachtige superset!! (Dips gingen wel nog altijd vrij easy :o )

Superset DB Incline BP & DB Rows:
12*16 ss 12*16 (eitje)
12*18 ss 12*18 (beetje hard gekookt eitje)
12*20 ss 12*20 (hard gekookt eitje)
9*22 ss 12*22 (hard gekookt eitje met zout)
Pittig.

Superset Barbell Curl & Cable Pulldown:
12*25 ss 12*23
12*25 ss 12*27
12*25 ss 12*27
Wist niet meer wat te doen met mijn armen. Zowel mijn triceps als mijn biceps stonden zwaar opgespannen en trokken beide aan mijn onderarm, zalig gevoel!

Enkele pica's

258ypup.jpg

10zspjp.jpg

EDIT VOOR MEZELF:
Op dit forum ziet het er altijd minder indrukwekkend uit dan in het echt :roflol: Lijk wel een pannekoek met men 64kg... wait whut? Ben het gewoon ook! :sad:

Pannekoek haha...

Gefeliciteerd met je pr, en het minder indrukwekkend uitzien op foto's ken ik.

In het echt denk je na zon heerlijke training van hee, het begint er goed uit te zien!
En dan op foto denk je van mwah, valt toch tegen..

Je lijkt gegroeid tov augustus

Pannekoek haha...

Gefeliciteerd met je pr, en het minder indrukwekkend uitzien op foto's ken ik.

In het echt denk je na zon heerlijke training van hee, het begint er goed uit te zien!
En dan op foto denk je van mwah, valt toch tegen..

Thanks!

Uhu, echt een zalig gevoel na de gym, maar dan op deze foto's, damn. Slaagt tegen :) Ah well, ik ga vooruit denk ik, dus nu gewoon blijven trainen en dan kan het niet anders dan dat ik ooit over die 65kg ga!

Succes met het rijden naar Amsterdam vrijdag. Wordt teringweer

Oei serieus, zo'n slecht weer voorspeld?

Je lijkt gegroeid tov augustus

Ik ben het ook, denk ik. Tijdens kerstvakantie, waar train je dan?

In malle

Hey jongens,

weer even geleden (10 dagen om exact te zijn) wegens enorm drukke weken voor school en weekendje weg met de ouders. Vandaag had ik even een iets rustigere namiddag en ben dan maar snel naar de gym gehost.

Voeding van de voorbije week was niet optimaal en ook meestal maar een 7-8u per nacht geslapen. Voor de meesten onder ons is dit waarschijnlijk genoeg, maar voor mij niet. Ik heb mijn 10u nodig (Jorgyboy = bleitert, I know).

Anyway, had dus niet veel fut om te gaan trainen, maar heb het toch gedaan en jawel, achteraf altijd zeer blij dat je toch bent gegaan. :)

Heb ervoor gekozen om weer eenzelfde soort training te doen als vorige keer, dus veel supersetjes:

Superset Bench Press & Cable Row:
12*50 + 12*32
12*55 + 12*36
12*65 + 12*41 (REP PR OP BP!!!!)
Dit moest eigenlijk een setje zijn met 60kg, maar na het setje gedaan te hebben zag ik dat het al 65kg was, dus NICE! REP PR!
8*65 + 12*41
4*70 + 12*46 WEIGHT PR BP!!!!

SS Wide-Grip Pull-Up + Dips:
12*BW + 12*BW
12*BW + 12*BW
10*BW + 10*BW
10*BW + 10*BW
Lekker volume opgeplakt!!! Voelde me wel enorm 'flauw' na de tweede set. Heb dan even het tempo verlaagt, want kreeg overgeef-neigingen en voelde me echt niet goed. Begon te twijfelen of ik zou stoppen, of doorgaan, ofwel wat suiker binnen zou nemen, maar heb gewoon op men tanden gebeten en ben blijven gaan. Toch nog twee lekkere setjes gemaakt dus.

Superset DB Incline BP + DB Row:
12*18 + 12*18
12*20 + 12*20
12*22 + 12*22
Veel pauze genomen tussen de setjes in, want voelde me nog altijd niet goed. Goed op ademhaling gelet en het werd wel iets beter, maar voelde me nog altijd flauw. Toch ook weer nog mooie setjes gemaakt.

Superset Barbell Curl & Cable Pulldown:
12*25 + 12*27
12*25 + 12*27
12*25 + 12*27

Wou normaal gezien nu nog squatten, maar door het flauwe gevoel heb ik dit maar achterwege gelaten.

Vanaf maandag zijn de meeste deadlines voorbij en kan ik weer terug meerdere keren per week naar gym. 4-dagen split is de bedoeling.

Laatst bewerkt:
Kiek 'm goan met die bench, nice ouwe. Keep it up, progressief blijven gaan.

Kiek 'm goan met die bench, nice ouwe. Keep it up, progressief blijven gaan.

Thanks ;)

Ik ben een biest trouwens. Gisterenavond was de laatste deadline van een groot project, zwaar weekend gehad, weinig geslapen, gewoon gewerkt, kerstboom van 7m omgedaan en voor school gewerkt. Gisteren twee presentaties moeten geven, veel stress, veel punten te verdienen. 's Avonds natuurlijk eindelijk stress weg en met hele bend pinten gaan pakken. Lag er deze ochtend pas om 5u in, en om 11u 30 was ik alweer wakker. Wou eigenlijk gewoon een hele dag nietsen, maar iemand vroeg of ik mee wou gaan naar gym en ben toch maar meegeweest ...

Heb schouders getraind, wat al meer dan 3 weken geleden was :o

MP:
12*20
12*30
12*35
8*40
6*45
Mwah, best tevreden nog.

DB Shoulder Press:
12*14
12*16
12*16
12*18
Had beter geen set van 14 gedaan, maar nog eentje extra met 18 of 20, maar had niet gedacht dat ik zo 'sterk' ging zijn vandaag :o

Lateral Raise:
12*8
12*8
9*9
8*9

Facepulls:
12*18
12*27
12*32
12*32

Dips:
15*BW
12*(BW+6)
12*(BW+10) (rep PR)
6*(BW+14) WEIGHT PR!!!! :D
BW staat op ongeveer 65kg nu, dus samen met die 14kg zijn dat dips van 80kg! :D

DB Triceps Extension:
12*20
12*20
12*20
Ook best sterk en nog nooit 3*12*20 gedaan :o

Cable Pulldown:
9*27 (te snel na extensions)
12*27
10*27 + repout

Lekkere training, was sterker dan ik vooraf had gedacht :)

Lol k*tzooi, jouw MP is even zwaar als die van mij :(

Jep :(
DB press rond de 28kg, maar MP rond de 45kg fzo. Kan ook gebrek aan techniek zijn (enkele maanden niet gedaan)

Zal het wel zijn ja... Mijn DB bench press is ook NIKS vergeleken met mijn barbell bench press. Niet dat die erg indrukwekkend is.. :D

Jep :(
DB press rond de 28kg, maar MP rond de 45kg fzo. Kan ook gebrek aan techniek zijn (enkele maanden niet gedaan)

Jij doet AL je werksets met 45kg, ik doe enkel mijn laatste ermee, dus nee, onze MP is niet gelijk. Verschoot er trouwens zelf van dat ik 45kg omhoog kreeg :o

En kijk naar je DB Press, ****ing hell, ik doe amper de helft :p

Dit is de laatste week dat ik nog train in anvers, vanaf volgende week dus weer terug in Lille. Jij blijft nog een maand in oostmalle, neem ik aan?

---------- Post toegevoegd Wed 19 Dec 2012 om 13:51 ----------

Zal het wel zijn ja... Mijn DB bench press is ook NIKS vergeleken met mijn barbell bench press. Niet dat die erg indrukwekkend is.. :D

Waarop zit die ondertussen? :)

Jij doet AL je werksets met 45kg, ik doe enkel mijn laatste ermee, dus nee, onze MP is niet gelijk. Verschoot er trouwens zelf van dat ik 45kg omhoog kreeg :o

En kijk naar je DB Press, ****ing hell, ik doe amper de helft :p

Dit is de laatste week dat ik nog train in anvers, vanaf volgende week dus weer terug in Lille. Jij blijft nog een maand in oostmalle, neem ik aan?

---------- Post toegevoegd Wed 19 Dec 2012 om 13:51 ----------

Waarop zit die ondertussen? :)

5x5x62,5. Blijf er steken omdat ik nu al een paar weken aan het droogtrainen ben, kracht gaat niet erg vooruit.
Aan de ene kant wil ik graag weer bulken voor meer, maar moet nu gewoon even zorgen dat ik 'droog' sta. Zodat ik vanaf daar lekker kan doorbulken.
Zit op ~15%

Alleen is mijn dumbbell bench press dramatisch :roflol:

Tot 14 januari. Hoelang ga jij naar lille?

Terug
Naar boven