Fitness Seller

Jorgyboy's Log: Beastmode!

• Topic Starter Topic Starter
Wat zijn die nummers dan, staan er geen gewichten op die DB's in die gym ofzo?

Wat zijn die nummers dan, staan er geen gewichten op die DB's in die gym ofzo?

Nee. Ben nu terug aan het trainen in die gym bij men thuis voor de komende maand (examens) en in deze gym staan dus die nummers op de apparaten, ipv gewichten. Jammer maar helaas :)

Deze ochtend gaan trainen; morgen uiteraard feestdag. Training ging niet helemaal zoals gehoopt; bench ging slechter als anders. Weet niet goed hoe het komt, al was het wel terug de eerste keer dat ik hier de bench deed en de stang/bench/weights, is toch altijd iets anders.

Bench Press: (vorige keer)
12*20
12*40
12*60 (12*60)
12*60 (10*65)
7*65 (+2 spotted) (8*65)
5*65 (+1 spotted) (4*70)
Ik wou eenzelfde training doen als vorige keer, maar die eerste set van 60kg woog loeizwaar en was toen maar amper aan 12 geraakt. Begon toen te twijfelen (hopen) dat de stang zelf 25kg weegt, maar dat is niet het geval. Tweede set met 60kg ging beter en ging weer iets gemakkelijker naar 12. Dan toch maar naar 65kg gegaan, maar die twee laatste sets waren niet veel soeps. Borst was wel goed gepompt nadien, maar geen idee waar kracht naartoe was.

DB Incline BP:
12*20
10*22
7*22
Bench staat hier veel schuiner (>30°) dan in de andere gym en dat voel je toch wel duidelijk. Lichte setback weer.

DB Flies:
15*12
12*12
12*12
12*12
Deze ging wel goed. Thank God :p

DB Curls:
12*10
12*12
6*13 (huh?)

Seated Barbell Curl:
12*25
12*27,5
12*30

DB Hammer Curl:
12*8
12*8
12*8

:sd:

Gisteren schouders gaan trainen. Niet helemaal tevreden, maar was al van 7u op (training was om 21u) en had als avondeten om 18u 30 frieten gegeten, dus zowel voeding als rust was niet aanwezig voor de training :(

DB Shoulder Press:
12*10
12*10

12*16
10*18 (huh?)
11*18 (misschien zat die 12e er nog wel in, maar ik zag ineens achter mij (via spiegel) de gym verlaten met MIJN jas! Epic rage kwam op :mad: Snel naar kleedkamer gelopen, maar men jas hing er nog, dus iemand had gewoon dezelfde :o)
9*20
6*20

Front Raise:
12*7
12*7
12*8
12*8

Lateral Raise:
12*6
12*7
12*7
Schouders waren hier al serieus uitgeput, dus heb geen 4e set meer gedaan. Tijd begon ook te dringen.

One Arm Reverse Fly:
12*nr1
12*nr1
12*nr1

Weinig tijd meer, dus ben gaan gassen met triceps. Zowat geen rust tussen setjes, dus alles heel snel achter elkaar:

Close-Grip Bench Press:
12*20
12*30
12*35
12*40

Triceps Extension:
12*nr4
12*nr6
12*nr6

Helemaal niet tevreden van triceps, schouders viel uiteindelijk nog wel redelijk mee. Vanavond wat cardio met vriendin, morgen nog rug en dan even windstilte tot maandagavond, na examen.

Deze ochtend ook weer even op de weegschaal gaan staan:

2 augustus 2012: 60,9kg

4 september 2012: 61,0kg

11 November 2012: 64,0kg

3 December 2012: 64,2kg

27 December 2012: 64,8kg

3 Januari 2013: 64,6kg

Raar maar waar, het is me weer gelukt om af te vallen tijdens de kerstdagen :) Geen idee hoe ik het doe, maar toch val ik af, terwijl ik echt veel en vaak heb gegeten tijdens de voorbije week. Kleine minor setback, aangezien ik toch graag met 65kg aan het nieuwe jaar was begonnen. Damn.

Geen mp?
En lol @ klagen dat je 200gr bent afgevallen :p drink een glas water en je weegt terug evenveel

Geen mp?
En lol @ klagen dat je 200gr bent afgevallen :p drink een glas water en je weegt terug evenveel

Dem gainz.

Geen MP gedaan om onderrug te besparen :o

Gisteren had ik examen en door stress amper 3u geslapen die nacht, niet gegeten voor 12u en nadien hele dag hoofdpijn gehad (heb ik vaker als ik weinig slaap). Geprobeerd veel te drinken en na het avondeten (groot bord groentensoep, appelbol en worstenbrood - verloren maandag, jij weet) was men hoofdpijn ineens weg. Ik dacht; dit is men kans!! Normaal zou ik niet zijn gaan trainen na zo'n slechte dag met stress, weinig eten en weinig slaap, maar ik dacht bij mezelf; als ik mijn lichaam wil veranderen, moet IKZELF ook veranderen en dat was voor mij reden genoeg om naar de gym te vertrekken. Eerst nog gedacht om een lichte training te doen en rustig benen wat te pompen (20 rep sets te maken enzo), maar onderweg naar ginder toch van gedacht veranderd en besloten om gewoon te knallen!

Is nog best goed gelukt, ondanks de mindere voorbereiding. Na de eerste 3 oefeningen kon ik nog maar amper op mijn benen staan en heb de DB lunges dan maar laten vallen, het was toch bijna tijd. Had nog graag één extra kuit oefening gedaan, maar dat zat er niet meer in. Volgende keer ergens dan maar bijnemen.

Legpress:
12*(Sledge + 40kg)
8*(Sledge + 80kg)
8*(Sledge + 100kg)
8*(Sledge + 110kg)
8*(Sledge + 120kg)
8*(Sledge + 130kg) PR!!!
Heftig.

Seated Leg Curl:
12*nr6
12*nr6
12*nr7
12*nr7
Traag en rustig, brandde lekker :)

Leg Extension
12*nr6
12*nr6
12*nr7
11*nr7
Potverdomme, dit was zwaar. Weer trage uitvoering, goed voelen branden.

Wou eerst nog een superset doen van DB lunges met Lying Leg Curls, maar toen ik van de machine voor de Leg Extensions afkwam, zakte ik haast door mijn benen, dus toch maar overgeslagen :o

Lying Leg Curl:
8*nr5
8*nr5
8*nr5

Seated Calf Raise:
15*20
12*30
15*40
12*40

Echt wel enorm goed gevoel gekregen achteraf dat ik was gegaan én dat ik HARD ben proberen te gaan. Dit heb ik de voorbije 4 jaar geen enkele keer gedaan en ben nu dus wel tevreden :)
Ook enorm goed geslapen vandaag en toch uitgeslapen zijn met amper 9u, terwijl ik er dus normaal al 10 nodig heb, en vorige nacht er maar 3 had geslapen. Vreemd, maar BB is dan ook een geweldige sport voor geest en lichaam he ;)

FUNFACT: Om 21u 30, 30 min voor sluiten van gym, was er nog 7 man (6 + 1, ikzelf) in de gym aan het trainen. Op een gegeven moment stonden er 5 (!!) op een rij naast elkaar te curlen! En nee, geen 5 vrienden! Ik was zelf toen dus met benen bezig, de andere die nog overbleef was abs aan het doen. Superdudemonday much?!?!

Haha, altijd mooi om juist dan te squatten en grunten. Lekker bezig pik. En die nachtrust is echt belangrijk man, als iets me heeft opgebroken tijdens mn stage is dat t wel.

Haha, altijd mooi om juist dan te squatten en grunten. Lekker bezig pik. En die nachtrust is echt belangrijk man, als iets me heeft opgebroken tijdens mn stage is dat t wel.

Haha thanks :)

Nachtrust is inderdaad belangrijk, maar lag rond 0u in men bed en kon normaal slapen tot 6u 45, maar heb meer als de helft van de nacht wakker gelegen, simpelweg door stomme onnodige stress. Anyway, toch lekker getraind met zo weinig slaap en vannacht echt goed geslapen, dus voel me weer goed :)

Vanavond proberen borst en biceps te nemen, superdudetuesday ;)

Bench Press:
12*20
12*20
12*40

10*65 (+2 lichte spot, volgens mij had ik zelf aan 12 kunnen geraken!)
7*65 (+3 lichte spot, kracht was ineens weg, misschien te weinig rust, en toch wel tegenvaller)
5*67,5 (+2 spot, durfde de 70kg niet aan :o)

DB Incline BP:
12*20
10*22
9*22
7*24

Dips:
15*BW
15*BW
15*BW

DB Flies:
12*12
12*12
8*13

DB Curl:
12*12
11*12
5*14 :(

Seated Barbell Curl:
12*30
12*30
12*30

DB Hammer Curl:
12*8
12*8
7*9

Benen zijn (nog) stijf. Biceps zijn stijf. Borst is stijf. I like. :)

Ben trouwens aan het twijfelen om een potje Multivit te bestellen van XXLNutrition. Weet niet of ik het echt nodig heb, maar ik ben zowiezo al geen echte groenten/fruit eter, dus ik betwijfel of ik nog maar aan de ADH kom. De enige groenten die ik eet op een dag zijn die uit een kom soep en groenten die in aardappelpuree zitten. Fruit eet ik soms een kiwi, of een paar druiven, maar niet veel meer dan dat. Zeker niet wanneer ik op kot zit. Bestellen of niet?

Dat dere 'leven in de brouwerij hier' :o

Ik zit hier maar PR's te knallen, maar geen haan die ernaar kraait. Klote DBB :mad:

Deadlift:
8*60
8*80
8*105 (MG)
6*110 (MG)
8*115 (Straps) REP PR!!!
Mooi. Was al even geleden dat ik nog begonnen was met een DL (vaak na de squat gedaan) en vorige week was ik mijn straps vergeten, dus laatste echte DL-training was al bijna 2 maand geleden. Mooi dat ik dit eruit kreeg.

Wide-Grip Pull-Ups:
15*BW
9*(BW+4)
7*(BW+4)
5*BW (fail :p)

Cable Row:
10*nr7
9*nr7
7*nr7

Lat Pulldown:
12*nr7
10*nr7
9*nr7

Straight Arm Pulldown:
12*nr3
12*nr4
12*nr4
12*nr5
Doe hem niet helemaal juist denk ik. Was al lang geleden en dit ging te gemakkelijk; tegen volgende keer toch maar eens terug nakijken hoe hij moet :)

Had weinig tijd meer en heb deze week nog geen schouders en triceps kunnen trainen, dus maar besloten om snel er nog enkele zware triceps-oefeningen bij te nemen:

Close Grip BP:
12*40
9*50
8*50
Dit zijn toch goede tricepsoefeningen hé?

DB Extension:
12*16 epic easy
12*18
12*20
11*22 Woah! WEIGHT & SET & REP & SHIT PRRRR!!!

Tevreden :)
Vandaag ook mijn bestelling van XXL aangekregen; nieuwe pot whey en voor de eerste keer een pot multivit. Wat zijn me dat voor gigantisch grote kanjers van pillen? :eek:
Wist niet goed hoe en hoeveel in te nemen, en heb dan maar na het middageten (14u ongeveer, was eigenlijk ontbijt :o) een halve ingenomen. Weet niet goed welk gevoel ik ervan moet krijgen en of ik me beter moet voelen, maar kwaad doen kan het niet zeker? :)

son-i-am-proud.jpg

Zoveel ga je niet merken van die multivit hoor. Je zal je misschien wat fitter voelen en je wordt minder snel ziek.
En hoe groot zijn die dingen? Laatste keer dat ik die had genomen waren die echt niet groot hoor :o

http://www.youtube.com/watch?v=y2QJ-Z_ele4

Laatst bewerkt:
cgbp is een goede tricepsoefening ja

En gewoon een hele multivit nemen bij het ontbijt. Je moet er niet veel van verwachten trouwens, plus zou toch trachten wat meer groenten en fruit te eten. Ben daar zelf ook niet al te best in hoor :p neem zo bij elke "aardappel + vlees" maaltijd bijna altijd wel een halve pot appelmoes. Slechte gewoonte.

Die pillen gaan vanzelf makkelijker zijn het die groene dingen maak anders een foto van je pot.

Ik slik altijd 3 verschillende pillen in een keer dat vind ik makkelijker gaan dan is het maar een keer afzien weet niet of je ook aan visolie bijv doet.

Mooi, beetje huilie huilie doen en ik krijg weer aandacht. YEAH! :cool:

son-i-am-proud.jpg

Zoveel ga je niet merken van die multivit hoor. Je zal je misschien wat fitter voelen en je wordt minder snel ziek.
En hoe groot zijn die dingen? Laatste keer dat ik die had genomen waren die echt niet groot hoor :o

http://www.youtube.com/watch?v=y2QJ-Z_ele4

Hahaha, die eerste pic blijft hilarisch, hoe vaak die ook gepost wordt :roflol:

Multivit van XXL Nutrition
Dat is het potje; pillen zijn (jawel, ben het net even gaan opmeten :o) 1,9 cm in lengte en 0,7 cm in de breedte. Best groot dus, of toch voor mij.

Waarom nemen we ze dan, als je er toch niet veel van gaat merken?

cgbp is een goede tricepsoefening ja

En gewoon een hele multivit nemen bij het ontbijt. Je moet er niet veel van verwachten trouwens, plus zou toch trachten wat meer groenten en fruit te eten. Ben daar zelf ook niet al te best in hoor :p neem zo bij elke "aardappel + vlees" maaltijd bijna altijd wel een halve pot appelmoes. Slechte gewoonte.

Oké, dan hou ik die er in. Voel het vandaag goed in mijn triceps, terwijl ik gisteren toch maar 2 oefeningen, met elks amper 3 sets heb gedaan, dus ik denk dat ik ze er ga inhouden ;)

Ga ik proberen te doen, maar ik denk wel dat ik ze in twee gaan breken. Of toch voor in het begin eraan te wennen. Groente en fruit zelf zijn nooit mijn sterkste punt geweest al probeer ik nu en dan toch wat fruit binnen te steken. Groenten zelf enkel de soep meestal.

Hahaha, een halve pot appelmoes moet me ook nog wel lukken :p

Die pillen gaan vanzelf makkelijker zijn het die groene dingen maak anders een foto van je pot.

Ik slik altijd 3 verschillende pillen in een keer dat vind ik makkelijker gaan dan is het maar een keer afzien weet niet of je ook aan visolie bijv doet.

Multivit van XXL Nutrition
Dat is het potje; pillen zijn (jawel, ben het net even gaan opmeten :o) 1,9 cm in lengte en 0,7 cm in de breedte.

Drie pillen ineens? :eek:
Waarvoor dienen die allemaal dan?

Nope, ik 'doe' niet aan visolie, en weet ook niet wat je ermee bedoeld :)

Ja dat zijn ong de zelfde als ik heb ik heb alleen die van b&f

visolie,multivit, b-6

visolie is ong vergelijkbaar kwa grote bij mij maar stinkt al een stuk minder dat scheelt ook wel wat.

Ja dat zijn ong de zelfde als ik heb ik heb alleen die van b&f

visolie,multivit, b-6

visolie is ong vergelijkbaar kwa grote bij mij maar stinkt al een stuk minder dat scheelt ook wel wat.

Stinken doen de pillen inderdaad ook wel :roflol:

Bench Press:
12*20
12*20
12*40
12*65
8*65 (+2 spot)
4*70 (+2 spot)

Incline DB BP:
12*20
7*22 (3 minder dan vorige training)
7*22 (2 minder)
5*24 (2 minder)

But-why-meme.png

Dips:
18*BW
17*BW
15*BW

DB Flies:
15*12
14*12
10*13

DB Curl:
12*12
12*12
3*14

DB Hammer Concentration Curl:
8*8
6*8
4*8

Borst ging wel redelijk, behalve de ****ing incline DB BP. Geen idee wat daarmee het probleem is. Kreeg al van in de eerste set zware verzuring in men volledige armen waardoor het 'pijn' deed om ze naar boven te duwen. Kreeg niet echt het gevoel dat mijn borst het niet meer aan kon, maar meer kreeg ik er toch niet uit.

Biceps gingen niet helemaal zoals gepland, maar omdat ik weer te laat in gym was had ik niet veel tijd meer over voor biceps en dus had ik amper rust bij de DB Curls, en helemaal geen rust meer bij de DB Hammer Curls. Wel redelijke pomp achteraf, maar geen goede training.

Waarschijnlijk die 70kg bench waar je niet aan gewend bent. Multivit zorgt niet voor enorme gains in VVM ofzo, merk t verschil zelf vaak aan blaasjes in mn smoel en kleine dingen. Kraai trouwens.

Waarschijnlijk die 70kg bench waar je niet aan gewend bent. Multivit zorgt niet voor enorme gains in VVM ofzo, merk t verschil zelf vaak aan blaasjes in mn smoel en kleine dingen. Kraai trouwens.

Wut?

En waarom nemen we die shit (Multivit) dan wel in?

Terug
Naar boven