Geen mp?
En lol @ klagen dat je 200gr bent afgevallen
drink een glas water en je weegt terug evenveel
Dem gainz.
Geen MP gedaan om onderrug te besparen
Gisteren had ik examen en door stress amper 3u geslapen die nacht, niet gegeten voor 12u en nadien hele dag hoofdpijn gehad (heb ik vaker als ik weinig slaap). Geprobeerd veel te drinken en na het avondeten (groot bord groentensoep, appelbol en worstenbrood - verloren maandag, jij weet) was men hoofdpijn ineens weg. Ik dacht; dit is men kans!! Normaal zou ik niet zijn gaan trainen na zo'n slechte dag met stress, weinig eten en weinig slaap, maar ik dacht bij mezelf; als ik mijn lichaam wil veranderen, moet IKZELF ook veranderen en dat was voor mij reden genoeg om naar de gym te vertrekken. Eerst nog gedacht om een lichte training te doen en rustig benen wat te pompen (20 rep sets te maken enzo), maar onderweg naar ginder toch van gedacht veranderd en besloten om gewoon te knallen!
Is nog best goed gelukt, ondanks de mindere voorbereiding. Na de eerste 3 oefeningen kon ik nog maar amper op mijn benen staan en heb de DB lunges dan maar laten vallen, het was toch bijna tijd. Had nog graag één extra kuit oefening gedaan, maar dat zat er niet meer in. Volgende keer ergens dan maar bijnemen.
Legpress:
12*(Sledge + 40kg)
8*(Sledge + 80kg)
8*(Sledge + 100kg)
8*(Sledge + 110kg)
8*(Sledge + 120kg)
8*(Sledge + 130kg)
PR!!!
Heftig.
Seated Leg Curl:
12*nr6
12*nr6
12*nr7
12*nr7
Traag en rustig, brandde lekker
Leg Extension
12*nr6
12*nr6
12*nr7
11*nr7
Potverdomme, dit was zwaar. Weer trage uitvoering, goed voelen branden.
Wou eerst nog een superset doen van DB lunges met Lying Leg Curls, maar toen ik van de machine voor de Leg Extensions afkwam, zakte ik haast door mijn benen, dus toch maar overgeslagen
Lying Leg Curl:
8*nr5
8*nr5
8*nr5
Seated Calf Raise:
15*20
12*30
15*40
12*40
Echt wel enorm goed gevoel gekregen achteraf dat ik was gegaan én dat ik HARD ben proberen te gaan. Dit heb ik de voorbije 4 jaar geen enkele keer gedaan en ben nu dus wel tevreden

Ook enorm goed geslapen vandaag en toch uitgeslapen zijn met amper 9u, terwijl ik er dus normaal al 10 nodig heb, en vorige nacht er maar 3 had geslapen. Vreemd, maar BB is dan ook een geweldige sport voor geest en lichaam he
FUNFACT: Om 21u 30, 30 min voor sluiten van gym, was er nog 7 man (6 + 1, ikzelf) in de gym aan het trainen. Op een gegeven moment stonden er 5 (!!) op een rij naast elkaar te curlen! En nee, geen 5 vrienden! Ik was zelf toen dus met benen bezig, de andere die nog overbleef was abs aan het doen.
Superdudemonday much?!?!