Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Om gezond te zijn? Waarom eet jij (of in jou geval:andere personen) fruit en groenten?
Goed punt

Gisteren had ik pas om 16u 30 examen en was thuis om 19u 30, snel broodje gegeten met pita-vlees, maar dat was na de wheyshake met water van die ochtend, de eerste maaltijd van de dag. Ook stress ik mezelf altijd te pletter voor elk examen waardoor ik amper slaap, dus was met weinig energie weer naar gym vertrokken.
Ben niet te diep gegaan op de deadlift, maar moest toch op men tanden bijten om het te halen. Liep na de wide-grip pull-ups als een gek te hijgen in de gym en kon maar niet terug op adem komen. Normaal recupereer ik vrij snel, maar nu lukte het maar niet. Bleef diep en zwaar ademhalen en ging wel beetje ten koste van energie denk ik, al heb ik op zich wel goed getraind en triceps was zelfs net iets beter dan een week geleden, dus best tevreden!
Deadlift:
8*60
8*80
8*100
8*100
8*100
Wide-Grip Pull-Up:
15*BW
12*BW
9*BW
DB Row:
12*20
12*22
12*24
Tijd was weer bijna op, dus moest weer gas beginnen geven:
Superset Lat Pulldown & Cable Row:
8*nr6 + 8*nr6
8*nr6 + 8*nr6
8*nr6 + 8*nr6
Amper rust tussen de drie reeksen en dan spreek ik van ongeveer een minuut rust.
Close Grip BP:
12*40
10*50
10*50
Ook weer maar minuutje rust tussen elke set.
DB Extension:
12*18
12*20
11*22
Opnieuw minuutje rust.
Damn, heftig. Was blij dat ik 's avonds eindelijk in bed lag en kon genieten van verdiende rust na stressvol examen en pittige training.

) fruit en groenten?

Jij verdient bakken met geld met gewoon op een stoel te zitten en te fappen op chicks!