XXL Nutrition

Jorgyboy's Log: Beastmode!

• Topic Starter Topic Starter
Om gezond te zijn? Waarom eet jij (of in jou geval:andere personen :p) fruit en groenten?

Goed punt :)

Gisteren had ik pas om 16u 30 examen en was thuis om 19u 30, snel broodje gegeten met pita-vlees, maar dat was na de wheyshake met water van die ochtend, de eerste maaltijd van de dag. Ook stress ik mezelf altijd te pletter voor elk examen waardoor ik amper slaap, dus was met weinig energie weer naar gym vertrokken.

Ben niet te diep gegaan op de deadlift, maar moest toch op men tanden bijten om het te halen. Liep na de wide-grip pull-ups als een gek te hijgen in de gym en kon maar niet terug op adem komen. Normaal recupereer ik vrij snel, maar nu lukte het maar niet. Bleef diep en zwaar ademhalen en ging wel beetje ten koste van energie denk ik, al heb ik op zich wel goed getraind en triceps was zelfs net iets beter dan een week geleden, dus best tevreden!

Deadlift:
8*60
8*80
8*100
8*100
8*100

Wide-Grip Pull-Up:
15*BW
12*BW
9*BW

DB Row:
12*20
12*22
12*24

Tijd was weer bijna op, dus moest weer gas beginnen geven:

Superset Lat Pulldown & Cable Row:
8*nr6 + 8*nr6
8*nr6 + 8*nr6
8*nr6 + 8*nr6
Amper rust tussen de drie reeksen en dan spreek ik van ongeveer een minuut rust.

Close Grip BP:
12*40
10*50
10*50
Ook weer maar minuutje rust tussen elke set.

DB Extension:
12*18
12*20
11*22
Opnieuw minuutje rust.

Damn, heftig. Was blij dat ik 's avonds eindelijk in bed lag en kon genieten van verdiende rust na stressvol examen en pittige training.

Shit man, die pullups zijn echt deftig. Ik zou eens wat weights tussen je ballen hangen op je eerste set zodat je wat zwaarder kan gaan. En pita is toch van die broodjes? ???

Shit man, die pullups zijn echt deftig. Ik zou eens wat weights tussen je ballen hangen op je eerste set zodat je wat zwaarder kan gaan. En pita is toch van die broodjes? ???

Thanks man ;)
Heb het al meerdere keren geprobeerd, maar het is niet zo simpel zonder belt en daarom doe ik het nu gewoon maar even zo. Vanaf middag februari kan ik het terug in de andere gym beter doen en dan kan ik wel weights aan men ballen hangen. Wait whut?!

Jup, pita-vlees is van die broodjes, maar dit kwam uit gewone supermarkt. Beetje rundsvlees ofzo is het denk ik.

Voila, net thuis van date en ben eigenlijk kapot, maar toch nog even die kwark binnen steken. Hardcore!

Deze "db extension" hoe voer je die uit?

Pak je niet veel volume op je deadlift?

Deze "db extension" hoe voer je die uit?

Jurek! Dat is lang geleden! Eindelijk terug om al mijn gewichten in vraag te komen stellen? :D

Train je nog man?!

Triceps DB Extension

Pak je niet veel volume op je deadlift?

Ik kan het mentaal niet aan om weinig volume te draaien op men deadlift. (Is een serieus antwoord, ik kan geen 3'tjes draaien zoals Kraft (<3) bijvoorbeeld, want dant voelt het mentaal aan alsof ik amper wat heb gedaan.)

Zolang het niet "té veel" volume is, geen probleem toch, ofwel?

Welkom trouwens in men log ;)

Jorg! Echt lang geleden! Ja! Ja!

Doe je ook wel eens weighted pull ups?

Wide-Grip Pull-Ups:
15*BW
8*(BW+4)
6*(BW+4)
5*BW
Pfff. Die kleine dumbbell van 4kg maakt toch een groot verschil. Of het verschil lijkt in ieder geval toch groter dan bij dips :p

Wide-Grip Pull-Ups:
12*(BW-43)
12*(BW-50)

12*BW
8*(BW+4)
8*(BW+4)
6*(BW+6)

Wide-Grip Pull Ups:
15*BW
12*BW
10*(BW+6)
8*(BW+6)
8*(BW+8)

Doe je ook wel eens weighted pull ups?

Nope, nog nooit gedaan.

Ik zie het! Zou je eens moeten doen ;)

Ik zie het! Zou je eens moeten doen ;)

Probleem is dat ik het zonder belt moet doen, dus moet ik DB's tussen men benen steken. In Antwerpen waar ik van sept tot dec zat, is het een gym met rubberen DB's, dus kan ik ze nog wel op de grond laten vallen als ik niet meer omhoog geraak (30cm ofzo), maar waar ik nu train, zijn het ijzeren gewichten en had ik gemakkelijk een halve meter boven de grond, waardoor ik ze dus niet zomaar even op de grond kan laten vallen als ik kapot ben. Train ook altijd alleen en vraag niet graag iemand om ze tussen mijn benen uit te halen, is beetje awkward :o

Voordat ik een belt had deed ik ook een schijf tussen mijn benen. Tot 20 kilo gaat het wel. Daarboven moet je dubbele schijven gebruiken en dat is k*t. Ik legde altijd een, ja hoe noem je het, een softe mat onder de grond. Dat als de schijf viel dat hij daar op terecht komt.

Hoe of waar steek jij die schijf dan?

Gewoon tussen mijn bovenbenen en dan proberen de schijf zo vast te zetten dat de greep bij je knietjes zit voor extra grip. Beetje moeilijk uit te leggen misschien.

Zal volgende keer eens proberen, al gaan ze nog niet direct goed genoeg om al veel kg's te nemen..

Of je koopt gewoon een riem?

Tis totaal niet duur ik geloof dat ik er 2 tientjes voor heb betaald.
Nou even sparen en je kan hem lang gebruiken.
Of voorstellen in je gym of zij hem kopen?

De gym in Anvers wilt het al zeker niet doen; toen ik vroeg of ze er zelf één hadden raadden ze me al meteen aan om er zelf één te kopen.

Hier bij me thuis in Lille zou ik het nog wel eens kunnen vragen, maar denk niet dat zij er één gaan aanschaffen. Zal zelf maar eens gaan zien. Ken er niets van en gaat misschien een domme vraag zijn (nog geen research gedaan), maar kan je een belt kopen die een combinatie is van een deadlift-belt en weight-belt?

Jong ga dan wat meer 'werken' :roflol: Jij verdient bakken met geld met gewoon op een stoel te zitten en te fappen op chicks! :eek:

Waar train jij nuweer in antwerpen? Op het zuid?

Terug
Naar boven