- Waardering
- 636
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, de eeuwigdurende discussie over carbs hier toch![]()

Oké, maar vanaf nu dan met frontsquat. Kan deze week laag beginnen en deze cyclus even op zoek gaan naar mooi startgewicht. Vanaf cyclus 5 kan ik hem constant mee gaan verhogen er werken met de percentages van Wendler.
Deadserious
Pasta is wel in huis, maar dan moet ik 's ochtends dat nog klaar maken :/
Nee, de eerste cycle draai je op 90% van je max. Dan is je volgende cycle op 100%. De cycles daarna verhoog je je maxes met 2,5/5kg voor UB/LB lifts. Correct me if I am wrong. Ik heb wel een excel-sheet voor je waar al je workouts uit komen rollen, afgerond op 2,5kg gewichten if you'd like. Heb ik een keer voor mezelf gemaakt.

Waarom doe je niet gewoon op 100%? Alleen de eerste cycle is bedoeld op 90% om te wennen aan het schema. Verklaart wel waarom je er op je 5/3/1 dagen soms 10+ uitknalt btw ^^
Euhm, goed punt maar geen idee![]()
Ben in cyclus 2 zo blijven verder rekenen en dat had ik misschien beter niet gedaan, maar nu overstappen naar 100% lijkt me geen goed plan. Ik kan wel nu deze cyclus 4 werken aan 90% en vanaf cyclus 5 100% nemen, maar dan de gewichten een keer niet verhogen.
Ja of gewoon wel, yolo. T programma is gemaakt om die 5/3/1 reps te halen en af en toe eroverheen te knallen. Met jou reps kan je prima naar 100% en 2,5 erbij doen imo.

wat the **** boeit dat nu weer[Afbeelding niet meer beschikbaar]
AAAAAAAAARGH!!!! ****ING ******** #@!&"!!!
Uitbaatster kwam na men tweede werkset DL vertellen dat ik niet diep genoeg zak door mijn knieën bij het neerkomen. Als ik vertrek, zak ik diep genoeg door men benen en is het goed. Maar als ik terugkom en de stang opnieuw wil neerleggen, blijven men benen bijna volledig gestrekt en buig ik door mijn rug en komt mijn rug bijna horizontaal. Dit zorgt uiteraard voor teveel druk op men onderrug en ik werk dus te weinig met mijn benen.
GADVERDAMMMEEEEEUUUUHHHH!!!
Kan weer al men PR's en dergelijke uit het raam gooien ...
ah why do I even bother ...
misschien moet ik maar gewoon een superdude worden en die ****ing k*t squat en DL allebei laten voor het wat het is en enkel nog bovenlichaam trainen...
Pfff, was echt gedemotiveerd want, als ik de DL niet goed doe, is de kans ook groot dat ik de rest ook niet goed doe, toch?
En DL was dan net het enige waar ik een beetje trots op was ...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
al laat je de stang vallen, maakt toch geen reet uit
Gast wtf
Ik deadlift altijd semi straight legged, boeie. Als je hem blessure vrij omhoog krijgt is het toch goed bro![]()
Laat dit zondag even nakijken, Raf kan je tips geven!

niet alles zomaar geloven man, we kijken zondag, komt goed!Ik volg niet...
Is het naar beneden komen niet even belangrijk als het naar boven gaan? En als mijn rug het meeste werk doet ben ik toch ook niet goed bezig?
Begrijp er echt geen **** meer van..
Hoop het want voelde mij echt depri worden![]()
Ik denk dat je te hard van stapel loopt broniet alles zomaar geloven man, we kijken zondag, komt goed!
Maar gvd, het is je geraden dat je post workout eten meeneemt. Daar zou je je beter eens wat zorgen om maken!
Misschien wel, maar denk dat ze wel gelijk heeft dat ik inderdaad niet diep genoeg door mijn benen buig bij het naar beneden komen.
Daarbij is men grip en belachelijk zwak en heb ik straps nodig vanaf 100kg, omdat ik anders teveel moet focussen op men grip ...
Post workout eten? Banaan?