MuscleMeat

Jorin's begin foto's!

Jorin

Freaky Bodybuilder
Waardering
76
Had gezegd in mijn log dat ik foto's ging maken en maten ging opnemen. Ik hou me altijd aan mijn woord, dus hier komen ze. Heb hiervoor nooit serieus getrained, en heb na mijn operatie 6 maanden niks kunnen doen. Daarna ben ik heel erg gemotiveerd geraakt om wat van mijn lichaam te maken, en ben daarom nu begonnen met bill star. Ga nu mijn 2e week in:P. Let nu ook op mijn voeding.

Ruggetje:

160ast4.jpg

K*t pose, hier bak ik geen brood van
26061wm.jpg

Beentjes
8wcrpf.jpg

Ruggetje:
258ytdf.jpg

Tricep
qpoyso.jpg

Side
x0ql2g.jpg

MM

wqwk0k.jpg

KOUD GEMETEN
Stats:
Bicep rechts: 31.5
bicep links: 30.0
been rechts: 52.5
been links: 51.5
Borst: 92.5
kuit rechts: 34.5
kuit links: 33.5

zit wel wat verschil tussen de linker ledematen en de rechter
train je met machine's ?

• Topic Starter Topic Starter
Nee, train nu volgens het bill star schema. Half jaar terug voor het laatst ''getrained''. Na mijn operatie kan ik NU pas weer bijna alles. Heb daarvoor inderdaad niet heel veel met losse gewichten gedaan. Hoop dat het wel wat bijtrekt straks.

Leuke basis!

Waarom post iedereen hier telkens beginfoto's?

We kunnen hier weinig op zeggen behalve dat je moet vreten en trainen als een beest om er 30 kwaliteitskilo's op te kwakken

bijna 800 posts, en al een jaar op het forum, en nu pas beginnen met trainen??? explain ;) zie wel blessure idd maar het andere half jaar dan...?

Tsja het is een begin. maar mag nog veel kilo aan imo.
Over een jaar nog een keer foto's posten. als vergelijkingsmateriaal

bijna 800 posts, en al een jaar op het forum, en nu pas beginnen met trainen??? explain ;) zie wel blessure idd maar het andere half jaar dan...?

Tsja het is een begin. maar mag nog veel kilo aan imo.
Over een jaar nog een keer foto's posten. als vergelijkingsmateriaal

Andere half jaar heb ik voornamelijk gelezen.

Vreten & knallen! :thumbs:

succ6 brother
nou ben je genoeg geinformeerd en weet hoe je de 20 kilo mm erbij kan krijgen ;)

Succes, en bill star is alvast een goed begin ;)

Thanks allen :)

succes, en vooral, have fun! :thumb:

Dat zal wel lukken man, heb echt plezier in de trainingen.

Naja dat vind ik soms wel ff lastig hoor. Vooral 's ochtends. Kom ALTIJD te laat uit mijn bed. Kiep dan snel een halve liter melk plus wat broodjes naar achter. Ga nu proberen om gewoon lekker uitgebreid te eten. Volkoren pasta maar eens proberen.

Ik denk dat mensen hun begin foto's posten omdat ze denken/hopen dat ze dan complimentjes krijgen voor hun uber aanleg. Hetgeen 99/100 keer ongegrond is.

edit:775 posts? Is dit de gemiddelde dbb-er?:(

Laatst bewerkt:
Ja helemaal gelijk... pfff

Ik denk dat mensen hun begin foto's posten omdat ze denken/hopen dat ze dan complimentjes krijgen voor hun uber aanleg. Hetgeen 99/100 keer ongegrond is.

edit:775 posts? Is dit de gemiddelde dbb-er?:(

beetje stomme post...

Iedereen begint ergens, hij kan dit over een jaartje mooi vergelijken. Niet alleen voor zichzelf, maar ook voor de dan beginnende bb-ers bv die inspiratie kunnen gebruiken.

Of vind je dat je pas een foto mag posten als je een beest bent? Dan verdien je pas schouderklopjes? Ik denk dat hij beter wat stimulatie kan gebruiken dan een gevorderde bb-er.

Terug
Naar boven