ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil niet stoken, maar dat heeft toch weinig te maken met je huidige fysiek?Corrigerende informatie wegens misleidende posts over mijn huidig fysiek.
Eerste foto: Fysiek 2010, 10 jaar geleden!
Tweede foto: Fysiek 2010, half jaartje later.
Jij snapt emIk wil niet stoken, maar dat heeft toch weinig te maken met je huidige fysiek?
Het is ook beste niet recenteIk wil niet stoken, maar dat heeft toch weinig te maken met je huidige fysiek?
Zwak resultaat voor wat erin ging.Corrigerende informatie wegens misleidende posts over mijn huidig fysiek.
En heb je ook nog een recente foto?Corrigerende informatie wegens misleidende posts over mijn huidig fysiek.
Corrigerende informatie wegens misleidende posts over mijn huidig fysiek.
ik wel @PotentieIk wil niet stoken, maar dat heeft toch weinig te maken met je huidige fysiek?
Ook het enige waar jij goed in bent.
Had maar net zoveel energie in je familie gestopt als in dbb 😘ik kan wel meer dingen opnoemen, maar zullen we maar eerst beginnen met waarin jij zuigt?
zoals
aantrekkelijk zijn
sterk zijn
succesvol zijn
meisjes fixen
grappig zijn
of waar je goed in bent, zoals
de loser uithangen
eenzaam zijn
dik zijn
geen style hebben
wigga zijn
kontje likken
Nog steeds meisjes?

Dat mag jij zeggen met je 14 jaar lang kuren en het hebben van een fysiek dat gemakkelijk naturel te behalen was in die periode. 😘
Ow ja, +100kg onder de 12% makkelijk naturel...Dat mag jij zeggen met je 14 jaar lang kuren en het hebben van een fysiek dat gemakkelijk naturel te behalen was in die periode. 😘
Netjes de pens eraf geknipt. Beetje net zoals high waist leggings voor vrouwenCorrigerende informatie wegens misleidende posts over mijn huidig fysiek.