MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

ja in het Italiaans wil het gewoon varkensvlees zeggen, weet niet of het toeval is.

Al snap ik nog steeds niet waarom jij tegen geloof bent, het placebo effect dat geloof geeft, zorgt voor veel rust bij mensen en minder stress, daarnaast wordt het ook als inspiratiebron gebruikt, om doelen in je leven te behalen die je zonder het placebo misschien niet zelf kan.

Al snap ik nog steeds niet waarom jij tegen geloof bent, het placebo effect dat geloof geeft, zorgt voor veel rust bij mensen en minder stress, daarnaast wordt het ook als inspiratiebron gebruikt, om doelen in je leven te behalen die je zonder het placebo misschien niet zelf kan.

en het wordt gebruikt om te moorden/mensen te discrimineren, oorlog te rechtvaardigen, werkt limiterend voor vooruitgang, zorgt voor domhouding van het gewone volk.

het goede heft het slechte niet op in het geval van religies(er zijn uitzonderingen).

Heel leuk als je het zo stelt, jammer dat het in de praktijk niet blijft bij happy happy joy joy.

Wtf hoody

Sorry:(

hoody haalt gewoon goede argumenten aan. Als religie zich tolerant en open opstelt is er weinig mis mee. Voorbeeld is de Islamitische verlichting. Het probleem is dat door religie, blijkbaar altijd een zware backlash van radicalisering komt, zoals ook bij Islam.

In zn gouden periode was Islam echt religion of peace. Zie maar wat de Seltjuken deden na de slag van Manzikert.

en het wordt gebruikt om te moorden/mensen te discrimineren, oorlog te rechtvaardigen, werkt limiterend voor vooruitgang, zorgt voor domhouding van het gewone volk.

het goede heft het slechte niet op in het geval van religies(er zijn uitzonderingen).

Ik ben het overigens deels met jou en peanut eens, al denk ik niet dat er minder oorlogen op onze aardbol zouden zijn, als iedereen atheïst is. De mens blijft hoe dan ook dom, gelovig of niet. Je kan geloof niet de schuld/oorzaak geven, over de stommiteit van de mens.

Nice beard

abbo

Ik ben het overigens deels met jou en peanut eens, al denk ik niet dat er minder oorlogen op onze aardbol zouden zijn, als iedereen atheïst is. De mens blijft hoe dan ook dom, gelovig of niet. Je kan geloof niet de schuld/oorzaak geven, over de stommiteit van de mens.

Zoals ik in een ander topic zei, is het een kwestie van hoeveel factoren. Geloof is daar een belangrijke factor van, net zoals nationalisme en imperialisme.

Als je een case studie wilt van hoe geloofsverschillen iets kunnen up****en, kijk naar wat er met het HRE gebeurd door de Reformatie.

De mens blijft hoe dan ook dom, gelovig of niet. Je kan geloof niet de schuld/oorzaak geven, over de stommiteit van de mens.

Dit, als ik gemiddelde dbber zie (die wss veelal atheïst zijn) zie... Veel succes met jullie superieure atheïsten groepje :D

Dit, als ik gemiddelde dbber zie (die wss veelal atheïst zijn) zie... Veel succes met jullie superieure atheïsten groepje :D

hoop dat je beseft dat het verschil tussen theisme en atheisme grotendeels positief correleert met intelligentie in het voordeel van atheisme... Dus de superioriteit heeft wetenschappelijk bewijs achter zich.

Religie daarentegen, verwerft superieuriteit door te denken dat ze de "echte" waarheid te weten. Geen wetenschappelijk bewijs.

Mij maakt het weinig uit, ik ben nog steeds hoofdzakelijk agnost in het agnostisch atheisme.

Denk dat de minderheid van atheisten religie puur de schuld geeft voor oorlogen trouwens.

Laatst bewerkt:

hoop dat je beseft dat het verschil tussen theisme en atheisme grotendeels positief correleert met intelligentie... Dus de superioriteit heeft wetenschappelijk bewijs achter zich.

Religie daarentegen, verwerft superieuriteit door te denken dat ze de "echte" waarheid te weten. Geen wetenschappelijk bewijs.
Dankjewel Killy.

hoop dat je beseft dat het verschil tussen theisme en atheisme grotendeels positief correleert met intelligentie... Dus de superioriteit heeft wetenschappelijk bewijs achter zich.

Daarom berust een groot deel van zo beetje alle wetenschap op de basis van de islamitische wetenschappers.

Sinds Killy moslim is maakt hij de gains van ze leven.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven