Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

Ligt er maar net aan wat het uitgangspunt is en of je freak genetics bezit of niet.

De meeste mensen kunnen met AAS trainen wat ze willen, ze halen zijn massa wel maar zijn fysiek niet.

De meeste mensen kunnen met AAS trainen wat ze willen, ze halen zijn massa wel maar zijn fysiek niet.

qft

Lopen bij mij op de sportschool ook genoeg anabolen misbruikers rond. Grote armen e.d. maar daar blijft het dan ook bij. Bij lange na niet het fysiek van Gregg. Daarom vind ik het gebash van natty of niet volkomen bullshit. Met of zonder roids zal bijna niemand in de buurt komen van zijn fysiek.

Dan heb je het dus eigenlijk puur over het frame en de aanhectingen?

Of bedoel je ook dat het bij greg zo goed uitgebalanceerd is, en dit lastig na te doen is>?

Dan heb je het dus eigenlijk puur over het frame en de aanhectingen?

Of bedoel je ook dat het bij greg zo goed uitgebalanceerd is, en dit lastig na te doen is>?

Toch niet zo moeilijk te bedenken? Zijn zat mensen waarvan je weet dat ze never nooit als gregg eruit zullen zien. Puur bouw en genetics.

Ja klopt, wist het eigenlijk wel. Zat stiekem denk ik te hopen dat er een broscience freak voorbij kwam die zou zeggen dat iedereen zo kon worden :roflol:

Will be forever mirin greg.

Ga jij nou maar weer beste matti's zijn met profs enzo. Jij bent eigenlijk te cool om hier op het forum rond te hangen.

:trollface:

Ik wil ook nog een beetje contact houden met dikkertjes zoals jij die nog nooit hun abs hebben gezien, gewoon puur uit vermaak

Ik snap dat je gefrustreerd bent dat je nog nooit zwaarder bent geweest dan die 92kg. Hoef je overigens niet op mij af te reageren. Misschien heeft Roelly nog tips voor je? Die 5000kcal was het toch niet helemaal hè?

EDIT: Succes straks btw. Hou je wel dezelfde posing routine aan als hieronder?

5vyln4.gif

Whaha, leuke foto om straks te vergelijken met mijn foto samen met mijn beker :D

Klinkt misschien raar maar ik hoop dat je een stuk vooruit bent gegaan ;)

:roflol: Hoevaak is die gif al wel niet voorbij gekomen in dit topic.

Die is zovaak voorbij gekomen dat je hem gewoon beu word

greg heeft wel iets minder als 9-10 ;)

Terug
Naar boven