- Waardering
- 195
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 16%
haat mn leven als kaal me zo staan hat ik gelijk dik zitten kuren![]()
er is altijd wel iets waardoor men niet wilt kuren
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vele plekken mag je geen pet muts op, school , sportschool,werk etc

ik vind het geil als kix me inject **** aasjezus christus litlle dady heel jouw leven draait om aas ofniet?
soonlil daddy nog steeds met z'n kaalheidga gewoon juicen man
weet je wat het grappige is? hij kraakt wel grotendeels van de AAS gebruikers af. Ik vind lil daddy maar een vervelend mannetje. Maar na een foto van zijn gezicht te hebben gezien snap ik wel waarom hij zo is als hij is, ik zou ook gefrustreerd zijn. Daarnaast heb ik mijn twijfels of zijn sociale leven vruchtbaar is.

weet je wat het grappige is? hij kraakt wel grotendeels van de AAS gebruikers af. Ik vind lil daddy maar een vervelend mannetje. Maar na een foto van zijn gezicht te hebben gezien snap ik wel waarom hij zo is als hij is, ik zou ook gefrustreerd zijn. Daarnaast heb ik mijn twijfels of zijn sociale leven vruchtbaar is.
ik had destijds een link van zijn facebook gevonden ofzo. Hij had een brilletje en een nike petje op. Een soort van mocro maar dan een geretardeerde versie.
ik had destijds een link van zijn facebook gevonden ofzo. Hij had een brilletje en een nike petje op. Een soort van mocro maar dan een geretardeerde versie.