MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

suwardi raast weer over de dbb forums, causing rampage and destruction

Off: heb Little Daddy nog nooit kunne betrappen op n positief bericht op dit forum

On :D :
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

weet je wat het grappige is? hij kraakt wel grotendeels van de AAS gebruikers af. Ik vind lil daddy maar een vervelend mannetje. Maar na een foto van zijn gezicht te hebben gezien snap ik wel waarom hij zo is als hij is, ik zou ook gefrustreerd zijn. Daarnaast heb ik mijn twijfels of zijn sociale leven vruchtbaar is.

dit weten we al lang je moet er gewoon niet op in gaan
voor de rest niks mis met die kerel hoor hij denkt gewoon alles te weten ...

2vsrgqa.jpg

1t7ti0.jpg

qsa90o.jpg

nvm, i got it :o

Laatst bewerkt:

17 jaar

35198cm.jpg

[Link niet meer beschikbaar]

ik had destijds een link van zijn facebook gevonden ofzo. Hij had een brilletje en een nike petje op. Een soort van mocro maar dan een geretardeerde versie.
Het was trouwens dezelfde foto als zijn avatar maar dan met hoofd. Niet echt mijn smaak zon foto als avatar op facebook, maar voor ieder wat wils he.
pics van jouw kop dan f**got, 2x zitten kuren en kijk je f**got lichaam dan ahahahahah en je bent ook nog een manlet erbij. en dat pet deed ik op omdat me haar nat was en ik te skir ben voor een haardroger. ga aub meer kuren zodat je een random sl*t kunt nken en op dbb kunt zetten dat je haar hebt zitten nken

---------- Post toegevoegd Fri 21 Dec 2012 om 18:49 ----------

ik las op internet zeer heftige sides hierover, is het wel aan te raden? en samen met kuren zal het toch niet veel uit maken

Terug
Naar boven