AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

4 jaar is niet veel he Spaceman

Ik vind 4 jaar dedicated bezig zijn met voeding/trainen wel veel eerlijk gezegd. Ik hou mijn voeding nog geen maand vol :D (trainen is geen probleem). Er lijkt mij echt veel mogelijk in die tijdspanne als je het echt serieus neemt. Maar goed misschien juicen ze wel, kan mij eigenlijk ook niet zoveel schelen. Ieder zijn ding.

ja dit is natty volgens mij, op www.simplyshredded.com kan je een interview met hem lezen. work out routines en dieet enzo

Geloof er ook niet zoveel van. Omdat ze in de 30 zijn moeten ze wel juicen? Waarom is het als 30'er zoveel moeilijker dan? Denk juist dat ze er gewoon een stuk serieuzer mee bezig zijn dan de 20'ers. Lijkt me gewoon perfect mogelijk natty wetende dat ze er al 4 jaar serieus mee bezig zijn. Fysieken zijn gewoon goed, droog , genoeg massa maar ook niet superveel. Zou jammer zijn moest zelfs dat al niet meer haalbaar zijn.

Zijn ze echt al 38? Ze lijken echt veel jonger.

http://www.simplyshredded.com/adam-charlton.html

fokking hell, dem legs :eek::eek:

2-resize.jpg

3.jpg

11.jpg

8.jpg

Waarom moeten ze altijd hun broek altijd een stuk naar beneden trekken?

Die fotos gaan altijd naar bodybuilding forums/sites, denkt ie dat we dat geil vinden ofzo??

Alpha as fuark.

Geloof er ook niet zoveel van. Omdat ze in de 30 zijn moeten ze wel juicen? Waarom is het als 30'er zoveel moeilijker dan? Denk juist dat ze er gewoon een stuk serieuzer mee bezig zijn dan de 20'ers. Lijkt me gewoon perfect mogelijk natty wetende dat ze er al 4 jaar serieus mee bezig zijn. Fysieken zijn gewoon goed, droog , genoeg massa maar ook niet superveel. Zou jammer zijn moest zelfs dat al niet meer haalbaar zijn.

Geloof er zelf ook niet zoveel van, bovendien zie je ze op die transformatievideo drie jaar geleden ook al 100 kg voor reps drukken bij het benchen. Verder worden prohormonen daar ook niet als AAS gezien, maar geen idee hoeveel verschil prohormonen alleen kunnen maken. Verder wil ik de discussie natty vs niet natty niet opnieuw starten dus hier hou ik het bij.

Alpha? Dacht dat die gast gay was....

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

jeff seid, keith & kevin hodge, zyzz (no fanboy)

Terug
Naar boven