- Waardering
- 1.243
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn lichaam is nog lang niet waar zij zijn. Maar dat is denk ik echt wel natty te behalen. Ze hebben echt niet freaky veel massa. Gewoon goed droog en redelijke massa dag is ook ongeveer wat ik zelf zou willen
Ronnie Coleman, de man die zijn rijst op de enkele graan afwoog en daarbij 2 vette burgers met een hele fles barbecuesaus overheen gooide waarschijnlijk een paar dagen voor een van zijn epische Mr O overwinning.
Ronnie Coleman, de man die zijn rijst op de enkele graan afwoog en daarbij 2 vette burgers met een hele fles barbecuesaus overheen gooide waarschijnlijk een paar dagen voor een van zijn epische Mr O overwinning.

Je vergeet dat ze al 38 jaar zijn en dat het dan veel moeilijker zal gaan dan een jonge kerel. Ze juicen volop joh.
Kan me bijna niet voorstellen dat de twins juicen, al had ik er nog niet bij stil gestaan dat ze inderdaad al richting de 40 gaan.. Toch blijft het een vreemd idee.