XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

hnnnngggg die bishes

die 2 vrouwen zijn groter als hun, en jullie vinden dat je ideale lichaam? :roflol:

Momenteel bekijken: 24 gebruiker(s) (19 leden en 5 gasten) dit topic
SHREDDEDBRAH, bvh75, kix, HanD, dan1986, b0nes, Roth, mc. chick, martyyn, spitfire01, freynes, zeror, orgineel, Jaap ja, harnak, kwarkvarken, Vito+, jumperke1tje, Mmmark

ow shit

Shit.

It just got real.

Strong bitches/10
Would wife.

---------- Post toegevoegd Sun 6 Jan 2013 om 20:08 ----------

Terecht wel trouwens, die troll pagina op facebook.
Hoe bekend/onbekend is die kerel?

Bijna niets van hem te vinden. Op youtube eens een russisch filmpje. Dude moet maar eens Engels leren.

Terecht waarom? Omdat hij geen aandachtzoeker is? Vind dat net mooi, laat ze lekker trainen en hun zin doen daar, genoeg attention wh*res in het BB'ing. Verder is die fb pagina gewoon wel zieklachen :D. Vooral de Kai Green jokes.

2dmcpwn.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1zxry84.jpg

My Kitty Ket tru firends ))))
I find Kitty Ket with the Asteroidy ))
Why Kitty Ket tek the asteroidy men?

Terecht waarom? Omdat hij geen aandachtzoeker is? Vind dat net mooi, laat ze lekker trainen en hun zin doen daar, genoeg attention wh*res in het BB'ing. Verder is die fb pagina gewoon wel zieklachen :D. Vooral de Kai Green jokes.

Die hele fb is geniaal :D

Dunno waarom. Terecht is misschien een verkeerde woordkeuze. Maar ergens is het een beetje jammer dat je zo bezig bent met BB, en dan geen Engels kan.

Waarom: ik weet niet wat die kerel zijn ambities zijn, maar met zo een fysiek vermoed ik toch dat hij grote plannen heeft, kerel is nog jong. Als je dan zo dedicated met je sport bezig bent, vind ik het ook een stuk dedication om Engels te leren, aangezien het er bij hoort om aan de top te raken. Zie je ooit iemand Mr. O worden die enkel Russisch spreekt? Lol nope.

---------- Post toegevoegd Sun 6 Jan 2013 om 21:35 ----------

1zxry84.jpg

My Kitty Ket tru firends ))))
I find Kitty Ket with the Asteroidy ))
Why Kitty Ket tek the asteroidy men?

Kitty ket luk leik the chocolate mens
Is are not homer coïtusall off the cors

Die hele fb is geniaal :D

Dunno waarom. Terecht is misschien een verkeerde woordkeuze. Maar ergens is het een beetje jammer dat je zo bezig bent met BB, en dan geen Engels kan.

Waarom: ik weet niet wat die kerel zijn ambities zijn, maar met zo een fysiek vermoed ik toch dat hij grote plannen heeft, kerel is nog jong. Als je dan zo dedicated met je sport bezig bent, vind ik het ook een stuk dedication om Engels te leren, aangezien het er bij hoort om aan de top te raken. Zie je ooit iemand Mr. O worden die enkel Russisch spreekt? Lol nope.

---------- Post toegevoegd Sun 6 Jan 2013 om 21:35 ----------

Kitty ket luk leik the chocolate mens
Is are not homer coïtusall off the cors

Wat denk je zelf kerel?

Terug
Naar boven