Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

kijk eens op wat voor een plateauzolen die vrouwen staan.... en misschien zijn die vrouwen wel langer dan normaal.

Daarom is het dus handig als je meer dan een paar cm groter bent dan je vriendin. Op die manier torent ze niet boven je uit wanneer ze hakken aanheeft.

Nooit echt fan geweest van zijn fysiek, wel bruut.
De rechter heeft niet zoveel geluk met zijn abs.
Niet ideale lichaam dus.

Negert op de achtergrond wel, mirin. What's up met zijn eyepatch?
Ik wel :)

DorianYates1.jpg

:roflol: doet me denken aan de eerste keren dat ik op dit forum kwam. Ik zag deze mannen en dacht 'gadverdamme, smerig! Zo wil je er toch nooit uitzien man!'
Maar nu vind ik het best mooi :o niet dat ik ooit zelf zo wil zijn, maar bekijk het meer als 'kunst'

Is de broer van Captain Blackbeard, Admiral Blackskin.
Ok thanks.
Ik wel :)

:roflol: doet me denken aan de eerste keren dat ik op dit forum kwam. Ik zag deze mannen en dacht 'gadverdamme, smerig! Zo wil je er toch nooit uitzien man!'
Maar nu vind ik het best mooi :o niet dat ik ooit zelf zo wil zijn, maar bekijk het meer als 'kunst'

Laatste opmerking= herkenbaar :D

Yates, bruut fysiek, maar iets klopt niet met zijn armen. Lijkt wel of zijn biceps en triceps te weinig plaats hebben tussen zijn schouders en onderarmen.

Nooit echt fan geweest van zijn fysiek, wel bruut.
De rechter heeft niet zoveel geluk met zijn abs.
Niet ideale lichaam dus.

Negert op de achtergrond wel, mirin. What's up met zijn eyepatch?
Je mocht willen dat je het fysiek had van die rechter, dat is Lou Ferrigno en is daar rond de 40 jaar? En die met de eyepatch is Vince Taylor.
lou-ferringo_2.jpg

dat dere afgezakte broek...

Zyzz past echt totaal niet thuis op dat plaatje :o vergeleken met die andere fysieken dan. Vooral die foto.

Wel erg veel brute fysieken :D

In be4 fanboys

Haha ben ik met je eens, andere gasten lijken toch beduidend wat meer massa te hebben.

In be4 zyzz heeft wel veel massa

Terug
Naar boven