- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
kijk eens op wat voor een plateauzolen die vrouwen staan.... en misschien zijn die vrouwen wel langer dan normaal.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kijk eens op wat voor een plateauzolen die vrouwen staan.... en misschien zijn die vrouwen wel langer dan normaal.
Is de broer van Captain Blackbeard, Admiral Blackskin.Nooit echt fan geweest van zijn fysiek, wel bruut.
De rechter heeft niet zoveel geluk met zijn abs.
Niet ideale lichaam dus.
Negert op de achtergrond wel, mirin. What's up met zijn eyepatch?
Is de broer van Captain Blackbeard, Admiral Blackskin.

Ik welNooit echt fan geweest van zijn fysiek, wel bruut.
Niet ideale lichaam dus.

doet me denken aan de eerste keren dat ik op dit forum kwam. Ik zag deze mannen en dacht 'gadverdamme, smerig! Zo wil je er toch nooit uitzien man!'
niet dat ik ooit zelf zo wil zijn, maar bekijk het meer als 'kunst'Ok thanks.Is de broer van Captain Blackbeard, Admiral Blackskin.
Ik wel
doet me denken aan de eerste keren dat ik op dit forum kwam. Ik zag deze mannen en dacht 'gadverdamme, smerig! Zo wil je er toch nooit uitzien man!'
Maar nu vind ik het best mooiniet dat ik ooit zelf zo wil zijn, maar bekijk het meer als 'kunst'

Je mocht willen dat je het fysiek had van die rechter, dat is Lou Ferrigno en is daar rond de 40 jaar? En die met de eyepatch is Vince Taylor.Nooit echt fan geweest van zijn fysiek, wel bruut.
Niet ideale lichaam dus.
Je mocht willen dat je het fysiek had van die rechter, dat is Lou Ferrigno en is daar rond de 40 jaar? En die met de eyepatch is Vince Taylor.
![]()

True, maar niet zoveel geluk met abs is bullshitWeet zeker wie die is, maar dit topic heet 'wat is je ideale lichaam' en niet 'post een leuk plaatje van een BB'er'![]()

Je mocht willen dat je het fysiek had van die rechter, dat is Lou Ferrigno en is daar rond de 40 jaar? En die met de eyepatch is Vince Taylor.
![]()

vergeleken met die andere fysieken dan. Vooral die foto.
Zyzz past echt totaal niet thuis op dat plaatjevergeleken met die andere fysieken dan. Vooral die foto.
Wel erg veel brute fysieken
In be4 fanboys