flip van hout
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 45
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben gestopt met kijken toen hij na enkele seconden me aansprak met "brah".

Ik vind zijn fysiek wel redelijk indrukwekkend voor zijn leeftijd, maar hij is niet massive genoeg om dat soort tank tops te dragen.
En qua karakter vind ik hem maar een arrogante kwal.

Jeff Seid vergelijken met Killy?In het filmpje heeft hij hetzelfde fysiek als Killy dus alle fans moeten ook Killy fans worden hahaha. Dit is toch niet de moeite om op YouTube te zetten Pff skinny b*ch haha

? In het filmpje heeft hij hetzelfde fysiek als Killy dus alle fans moeten ook Killy fans worden hahaha. Dit is toch niet de moeite om op YouTube te zetten Pff skinny b*ch haha
.In het filmpje heeft hij hetzelfde fysiek als Killy dus alle fans moeten ook Killy fans worden hahaha. Dit is toch niet de moeite om op YouTube te zetten Pff skinny b*ch haha
In het filmpje heeft hij hetzelfde fysiek als Killy dus alle fans moeten ook Killy fans worden hahaha. Dit is toch niet de moeite om op YouTube te zetten Pff skinny b*ch haha
killy nuthugger[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nice, ongeveer dezelfde aanhechtingen als ik..
Van voren lijken de armen smal en van de zijkant juist niet![]()