Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

Mss komt het niet goed naar voren, maar als hij in die curl-bro picture ook nog zieke onderarmen had was het echt massive!

Ik vind zijn fysiek wel redelijk indrukwekkend voor zijn leeftijd, maar hij is niet massive genoeg om dat soort tank tops te dragen.

En qua karakter vind ik hem maar een arrogante kwal.

Haha zelfs ik draag zo'n tanktop.. als het mij maar motiveert bij het trainen :D

als die jeff seid nog 1 keer z'n tong uitsteekt sla ik hem

als die jeff seid nog 1 keer z'n tanktop naar beneden trekt tijdens het trainen sla ik hem

fixed

OT:

http://www.simplyshredded.com/jaco-bruyn.html

12.jpg

Bruut.

Jaco is kleiner geworden?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

...

dat dere perfectie, serge nubret

Serge-Nubret-Famous-Bodybuilder.jpg

In het filmpje heeft hij hetzelfde fysiek als Killy dus alle fans moeten ook Killy fans worden hahaha. Dit is toch niet de moeite om op YouTube te zetten Pff skinny b*ch haha

:):):):):):)

:o:o:o:o:o:o

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Killy is heel wat buffer geworden maar dit gaat nergens over :roflol:

In het filmpje heeft hij hetzelfde fysiek als Killy dus alle fans moeten ook Killy fans worden hahaha. Dit is toch niet de moeite om op YouTube te zetten Pff skinny b*ch haha

No offense, maar als je killy al vergelijkt met jeff said, met wie vergelijk jij jezelf wel niet dan?

Zijn fysiek is 10x keer beter dan jouw juice fysiek.... you made my day, with that post.

lol. jouw fysiek valt in het niets als je langs die ''skinny b*ch'' staat man :rolleyes:

Terug
Naar boven