XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

34sm6qa.jpg

streefff..

3 in 1 shaker van Body en Fitshop :D

p*ssy magnet fysiek :)

mirin'

---------- Post toegevoegd 3 June 2013 om 16:25 ----------

Jeff Seid, pas 16 jaar oud op deze foto en 1.80m @ 88 kg :eek: (het zal wel iets minder zijn denk...)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die schouders :o

+1, mirin'!

No way dat Seid 88kg weegt op die pic. Als het 78 is, zal het al veel zijn.

Vraag me af hoe Jeff in de toekomst gaat gainen. Zie een vrij groot verschil tussen dit en afgelopen jaar bij hem. Gaat wat worden als hij wel aan de juice gaat

:trollfacex:

Off season zoiets :)

mark+dugdale.jpg

Vraag me af hoe Jeff in de toekomst gaat gainen. Zie een vrij groot verschil tussen dit en afgelopen jaar bij hem. Gaat wat worden als hij wel aan de juice gaat

:trollfacex:

Zit ie al aan. (en het zou me niet verwonderen in high school ook al, in de US nemen/krijgen gasten die American football spelen vaak al juice)

Zit ie al aan. (en het zou me niet verwonderen in high school ook al, in de US nemen/krijgen gasten die American football spelen vaak al juice)

Football spelers juicen inderdaad als een malle, gast uit mn klas heeft een jaartje in Amerika een scholarship gehad, speelde voetbal en zei dat ie footballers van 17-18 de vials en naalden gewoon in hun lockers hadden liggen.
Scheelt een hoop geld als je opleiding betaald wordt door te sporten, makkelijke keuze.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

i cry evertiem

:roflol:

Terug
Naar boven