XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

Denk dat je sowieso wel moet juicen wil je een topsporten zijn en competeren met de rest (Die dus natuurlijk juicen)
Ik snap het hele gedoe om doping, anabolen etc. nog steeds niet, indien het goed gebruikt word en de gezondheid dmv een coach/dokter goed bijgehouden word dan is er toch niks aan de hand :roflol:
Of ben ik nou zo naief. Snap wel dat het illegaal is omdat kindjes die er niks van weten het kunnen misbruiken zonder zich er eerst goed in te verdiepen.

Unk-M%2526F-MichaelDarter-154.jpg

UNK-M%2526F-MichaelDarter-038.jpg

Laatst bewerkt:
Denk dat je sowieso wel moet juicen wil je een topsporten zijn en competeren met de rest (Die dus natuurlijk juicen)
Ik snap het hele gedoe om doping, anabolen etc. nog steeds niet, indien het goed gebruikt word en de gezondheid dmv een coach/dokter goed bijgehouden word dan is er toch niks aan de hand :roflol:
Of ben ik nou zo naief. Snap wel dat het illegaal is omdat kindjes die er niks van weten het kunnen misbruiken zonder zich er eerst goed in te verdiepen.

de meeste mensen zien het al valsspelen he ;)

de meeste mensen zien het al valsspelen he ;)

Is natuurlijk enigszins te begrijpen maar de topsporters die kuren trainen minstens net zo hard als andere sporters. Net zo'n strak voeding schema, 5-7x per week heftig trainen etc.
Het is gewoon kijken hoe ze zo snel en efficient mogelijk uithoudingsvermogen/spiermassa kunnen kweken, en anabolen/doping zijn daar uitermate geschikt voor.

Vind er niks valsspelen aan, ze werken zich helemaal naar de klote om hun doelen te bereiken.
Buiten dat vind ik het natuurlijk wel onzin als je gaat kuren terwijl je niet eens een decent fysiek hebt / enkele jaren ervaring in de sport / weet wat je gaat doen.

Denk niet dat ze veel dwang moeten uitoefenen als hun hoofd wordt gek gemaakt door mogelijke miljoenen.
Idd volgens mij gaat iedereen juicen als er mogelijk deals van miljoenen euro's kunnen worden gesloten. In de docu bigger,faster en stronger was er volgens mij een voorbeeld ervan, een jonge honkbalspeler die deals kon sluiten maar hij moest wel groter en sneller etc worden.
Het gaat niet daarom, het gaat om de jaloezie wat vele mensen hebben als ze jouw in korte tijd veel spiermassa zien gainen.
Als je zegt dat je rookt of wiet etc gebruikt doen ze vaak niet moeilijk erover, kijken ze je soms wel raar aan maar als je zegt dat je test inject dan doen ze alsof je hele je leven heroine hebt gebruikt man echt niet te geloven.

Is natuurlijk enigszins te begrijpen maar de topsporters die kuren trainen minstens net zo hard als andere sporters. Net zo'n strak voeding schema, 5-7x per week heftig trainen etc.
Het is gewoon kijken hoe ze zo snel en efficient mogelijk uithoudingsvermogen/spiermassa kunnen kweken, en anabolen/doping zijn daar uitermate geschikt voor.

Vind er niks valsspelen aan, ze werken zich helemaal naar de klote om hun doelen te bereiken.
Buiten dat vind ik het natuurlijk wel onzin als je gaat kuren terwijl je niet eens een decent fysiek hebt / enkele jaren ervaring in de sport / weet wat je gaat doen.

Dat weten wij ja, 99% van de wereld niet

Vind ik erg zonde. Misschien moeten er maar meer documentaires / berichtgevingen over het doping en anabolengebruik komen, zou ik persoonlijk ook heel interessant vinden.
Zou in de huidige tijd ook wel een goed idee zijn, kijk om je heen naar al die gekte met de wielrenners die doping hebben gebruikt.
Iedereen weet het al jaren, maar als het bekend word gemaakt breekt de godganse hel los.

Ook de vele bodybuilders die beweren dat ze natty zijn (*Kuch* Jeff Seid) terwijl we allemaal weten dat die flink heeft zitten joocen.
Maar als hij het bekend maakt dan word er weer flink op veroordeelt.

Kuur zelf trouwens niet. Puur omdat ik natuurlijk pas net kom kijken (6 maandjes bezig?) en nog zoveel te leren heb over de sport zelf. Ik begin me net pas te verdiepen in supplementatie en wat voor effecten de ingredienten in verschillende soorten supplementen doen (Fat burners, PWO's).

Wellicht dat ik over enkele jaren als ik al flink wat massa aangezet heb, meer dan voldoende kennis heb ik ooit eens een kuur doe. Heb er niks op tegen, als ik bijna niet meer verder kan groeien en zowat op mijn limiet zit dan is de logische volgende stap kuren, denk ik.

Ik snap het zeer zeker. Als je het legaal maakt is er geen grens meer. Fabrikanten gaan sterkere middelen blijven aanmaken, en vele producten gaan duurder worden (&ongezonder). Op die manier kan niet iedereen meer beschikken over dezelfde middelen en wordt het al snel oneerlijk. Ik vind het net leuk aan sport dat iemand uit de favela's in Brazilië bij wijze van spreke evenveel kans maakt op een voetbalcarriere als een Belg of NL'er. Iedereen beschikt over dezelfde 'wapens'. Iets dat verleden tijd zou zijn met de legalisering van doping.

Laat iedereen gewoon natural sporten. Maakt het ook veel leuker voor kinderen om naar hun helden op te kijken. Wetende dat het op de gewone manier ook gewoon mogelijk is.

Vind ik erg zonde. Misschien moeten er maar meer documentaires / berichtgevingen over het doping en anabolengebruik komen, zou ik persoonlijk ook heel interessant vinden.
Zou in de huidige tijd ook wel een goed idee zijn, kijk om je heen naar al die gekte met de wielrenners die doping hebben gebruikt.
Iedereen weet het al jaren, maar als het bekend word gemaakt breekt de godganse hel los.

Ook de vele bodybuilders die beweren dat ze natty zijn (*Kuch* Jeff Seid) terwijl we allemaal weten dat die flink heeft zitten joocen.
Maar als hij het bekend maakt dan word er weer flink op veroordeelt.

Kuur zelf trouwens niet. Puur omdat ik natuurlijk pas net kom kijken (6 maandjes bezig?) en nog zoveel te leren heb over de sport zelf. Ik begin me net pas te verdiepen in supplementatie en wat voor effecten de ingredienten in verschillende soorten supplementen doen (Fat burners, PWO's).

Wellicht dat ik over enkele jaren als ik al flink wat massa aangezet heb, meer dan voldoende kennis heb ik ooit eens een kuur doe. Heb er niks op tegen, als ik bijna niet meer verder kan groeien en zowat op mijn limiet zit dan is de logische volgende stap kuren, denk ik.
Ze zeggen dat ze natty zijn om :
Ze worden gesponserd
Ze zijn ''bekend'' AAS slechte naam
Als ze zeggen dat ze Juicen worden ze verrot uitgescholden of elke update post word gespammed met ''roids'' ''small d*ck'' etc. Heb zelf paar mensen verteld dat ik in een kuur zat toen ze vroegen dat ik 2x groter ben geworden en ga het echt nooit meer vertellen aan mensen in Real life

---------- Post toegevoegd 3 June 2013 om 22:57 ----------

Word gesponserd door berry de mey zit daar met een body en fitshop beker + aardbei smaak :roflol: Tavi pls, wel sick fysiek overigens

Je hoort me ook nergens praten over het legaliseren van doping/anabolen (:
Ik begrijp donders goed waarom het illegaal is omdat het gigantische gezondheidrisico's met zich meebrengt en je bij misbruik er zeer nare effecten van kan hebben.

Maar ik vind wle dat het anders moet, huidig is dat spul gewoon via het internet te bestellen en kan je verschillende soorten neppe troep binnen krijgen.
Hoe precies, is natuurlijk onduidelijk - ik ben ook maar het gemiddelde mens.

Een gedoogbeleid o.i.d. dat ervaren sporters bij een sportarts terecht kunnen om te kuren.

kuren, not even once

hoewel ik moet zeggen dat de tren-look soms wel verleidelijk is

hoe staat tavi dan year round goed?

Ik begrijp donders goed waarom het illegaal is omdat het gigantische gezondheidrisico's met zich meebrengt en je bij misbruik er zeer nare effecten van kan hebben.

Maar ik vind wle dat het anders moet, huidig is dat spul gewoon via het internet te bestellen en kan je verschillende soorten neppe troep binnen krijgen.

Een gedoogbeleid o.i.d. dat ervaren sporters bij een sportarts terecht kunnen om te kuren.

ve6r79.gif

Inderdaad, dave tate had hier een mooi stuk over.

http://www.youtube.com/watch?v=R7WUHVA9lqE
5:25

Haha, Antoine meteen gemillimeterd nu die weer on is:o

bruut fysiek heeft ie

Terug
Naar boven