AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

insanekane0b.jpg

Geef mij dan toch maar meer iets als dit.

heeft toch niks met herkennen te maken, maar meer dat het een fysiek is dat je al rukkent bereikt.

Magnus naturel :roflol: Toch mooi dat er nog mensen zien die zoiets werkelijk geloven.

Dat fysiek van bb.com is ook mijn uiteindelijke doel...denk dat ik daar nu heel dicht bij in de buurt zit, en groter hoeft van mij dus ook echt niet.

Mijn 'ideale' lichaam is zoiets als Nicole Scherzinger van de pussycat dolls (weet niet hoe ik hier een fotootje plaats..) denk alleen dat het lichaam van beyonce meer in mijn bereik ligt...:rolleyes:

Mijn 'ideale' lichaam is zoiets als Nicole Scherzinger van de pussycat dolls (weet niet hoe ik hier een fotootje plaats..) denk alleen dat het lichaam van beyonce meer in mijn bereik ligt...:rolleyes:

voor een foto moet je bij het plaatsen van een nieuwe post op het knopje met een berg klikken, en dan het internetadres van het plaatje copy/pasten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wou net zeggen...kzie nog liever jou lichaam dan die van Beyonce. Vetpercentage nog iets lager dan is het perfect.

Terug
Naar boven