Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nog meer van deze jongen Rob Sager

post eens wat foto s dan.

die avater van je... is dat geen pic van een kerel die hier zat en gebanned is?

Bedankt dat je het ff zo duidelijk zegt!

Die Rob Sager heeft ook een geweldig lichaam....jammer dat hij zo vroeg is overleden.

kan mister10 ook 280 kilo bankdrukken?
en kijk is hoelang magnus is, en dan toch zo supergroot
sorry hoor, misschien gebruikt hij nu inderdaad geen roids meer, maar hij heeft toch zeker wel behoorlijk aan de snoepjes gezeten :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=l4GzrW2-ovM&NR=1

natural :lol:

Ik zie niet in waarom. Ik vroeg het niet voor niks. Ik zie niet aan hem dat ie gekuurt heeft. Alles ziet er natural uit (kappen met die true natural onzin). Tuurlijk zal ie een ongelofelijke aanleg hebben en toewijding aan het trainen. + Het is een lompe boer, dat helpt ook wel aardig.

Ja ik snap jou wel
Je moet hier ook keihard voor trainen!!!
Maar ik bedoel niet zo'n hele brede figuren die je bij het prof BB ziet
Dat vind ik te ver gaan
Jarenlang trainen, eten en juicen bedoel je.
Rob Sager is echt wel groot, zet hem eens op bijvoorbeeld 10% en laat hem poses doen. Sta je raar te kijken denk ik..

Ik zie niet in waarom. Ik vroeg het niet voor niks. Ik zie niet aan hem dat ie gekuurt heeft. Alles ziet er natural uit (kappen met die true natural onzin). Tuurlijk zal ie een ongelofelijke aanleg hebben en toewijding aan het trainen. + Het is een lompe boer, dat helpt ook wel aardig.

Heeeeeeeeeel veel powerlifters zien er ''natural'' uit. En heeeeeeel veel zijn er niet natural. My ass dat hij nooit wat AAS gehad heeft voor brute kracht te krijgen.

Jarenlang trainen, eten en juicen bedoel je.
Rob Sager is echt wel groot, zet hem eens op bijvoorbeeld 10% en laat hem poses doen. Sta je raar te kijken denk ik..

Ja maar geen Ronnie Coleman groot en dat vind ik TE
Rob is wel BB maar meer mijn smaak
Helaas is dit fysiek voor mij niet (meer) te halen

2e333ox.jpg

Alles mooi in balans vind ik.

Dit is mijn streeffysiek, perfect gewoon:D

Deze behoren net als vele ook tot mijn streeffysieken en zijn ook nog haalbaar want zonder opschepperij heb ik in de cut nog een lager bf dan deze jongens.;)
Moet alleen nog min +10 kg aan spiermassa bijkomen wil ik in de buurt van hun komen.

Ondank het feit dat ik de gehele natural/niet-naturel discussie niet zo relevant vind want doet niets af aan de prestatie, ga ik dit fysiek wel naturel behalen.:D

Zijn weer een hoop vette fysieken voorbij gekomen!

Vraag me af of dit naturel haalbaar is..

insanekane0b.jpg

Die onderste moet haalbaar zijn natural. Bovenste kan ik niet zeggen.

neehoor, alleen controlled labs producten ;)

Terug
Naar boven