XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

3NQVi.gif

Inb4 PL-united

Ja man, het is echt een hele goede. Ik heb die quote direct uitgeprint.

Een van de betere quotes van het internet idd

maar serieus je wil toch niet zo licht zijn? die tijd komt later wel als je oud bent. nu moet je beest zijn zodat mensen bang worden als ze je zien

Kan er at the moment weinig aan doen hé, time is of the essence.

Ecto gens :(

Wat een gezever weer stelletje wijven :mad:

332053016_cb968bc3bf.jpg

---------- Post toegevoegd 17 July 2013 om 10:24 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jij wilt zeker een groot stuk lomp vlees worden? Van zo'n lichaam droom jij haha.
Ja tuurlijk, lijkt me logisch, geen skinny shitty looking homo or bi, en skinny jeans dragende fl**ker..
Dutchbodybuilding.com, en iedereen heeft z'n eigen ideale fysiek. Daarom is dit topic er ook!
Inderdaad ...bodybuilding.com
Lol iemand in dit topic is een beetje gefrustreerd, haha.
Wie?
Stelletje zeikwijven :rolleyes:

Back OT:

Simeon Panda

[Link niet meer beschikbaar]
Simeon Panda is de man... Een Beer... Een Panda!
niet zomaar door iemand van 69kg

"any man under 200lbs is a woman"
The Truth!
Niets gefixed, ach ja 69kg dan zal je wel de man zijn in groep 8

Ja tuurlijk, lijkt me logisch, geen skinny shitty looking homo or bi, en skinny jeans dragende fl**ker..

Wie?

The Truth!

/QUOTE]

Zit eens niet zo te janken en ga OT.

Wie?

The Truth!

/QUOTE]

Zit eens niet zo te janken en ga OT.

Zit niks te janken trut, en ga eens wat eten... Of doe jij ook aan paardrijden trut?

Onder de 100kg mag je nog niet eens zeuren of je moet 1,50m zijn

Wat is er geweldig aan die Yuri Boyka?? Hij is fokking dun en droog...
Denk dat er een andere topic gemaakt moet worden of een nieuwe site.. Speciaal voor marathonlopers en duursporters..
Misschien ook wel een sectie voor jockey's hun ideaal gewicht ligt ook ergens in de 50kg.

Ik lol. Overdrijven is ook een vak. Die gast heeft een prima atletisch fysiek. Voor vele kost 6-10 jaar trainen, natural.

Die Boyka heeft echt wel een goed fysiek hoor.

Serieus? Dat is een reactie op wat ik typte??

Ongelooflijk, als jij zelf dingen gaat verzinnen, doe dat, liefst in je eigen topic...
Waar staat dat ik dat zeg, aanbeveel of op doel?? Nergens, helemaal nergens...
En iedereen moet zelf weten wat hij doet, als ik het geld had en me voeding goed was zou ik ook "juicen" omdat IK dat zou willen...
Maar nogmaals NERGENS zeg ik dat "iedereen moet juicen".

Dit topic is Jouw ideale lichaam, op een Bodybuildingsite, dan ga ik er vanuit dat mensen massa/spieren willen zien.. Niet dunne iele ventjes/mannen.. Dat zou ik verwachten bij een marathonslopersite, of mannelijkeballerina's, of paardrijsite....

Wat jij waarschijnlijk denkt bij bodybuilders is dit: Phil Heath, Jay cutler etc etc... maar nee niet alleen die zijn bodybuilders. Kijk maar naar Matt Ogus (naturel) 72kg stageweight, is dat dan geen bodybuilder? Moeten ze nou allemaal boven de 100kg zijn?

kijk maar naar deze video www.youtube.com/watch?v=Pg5Un4m9a20

de helft is ongeveer even groot als die gast van die film, en dit is een ''naturel'' bodybuilding competitie.
voorderest no hard feelings, iedereen z'n eigen mening.

Terug
Naar boven