- Waardering
- 1.269
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 118kg
Je bent t*ring licht ouwe.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
niet zomaar door iemand van 69kg
"any man under 200lbs is a woman"

Ja tuurlijk, lijkt me logisch, geen skinny shitty looking homo or bi, en skinny jeans dragende fl**ker..Jij wilt zeker een groot stuk lomp vlees worden? Van zo'n lichaam droom jij haha.
Inderdaad ...bodybuilding.comDutchbodybuilding.com, en iedereen heeft z'n eigen ideale fysiek. Daarom is dit topic er ook!
Wie?Lol iemand in dit topic is een beetje gefrustreerd, haha.
Simeon Panda is de man... Een Beer... Een Panda!Stelletje zeikwijven
Back OT:
Simeon Panda
[Link niet meer beschikbaar]
The Truth!niet zomaar door iemand van 69kg
"any man under 200lbs is a woman"
Niets gefixed, ach ja 69kg dan zal je wel de man zijn in groep 8
/QUOTE]Ja tuurlijk, lijkt me logisch, geen skinny shitty looking homo or bi, en skinny jeans dragende fl**ker..
Inderdaad ...bodybuilding.com
Wie?
Simeon Panda is de man... Een Beer... Een Panda!
The Truth!
Zit eens niet zo te janken en ga OT.
/QUOTE]Ja tuurlijk, lijkt me logisch, geen skinny shitty looking homo or bi, en skinny jeans dragende fl**ker..
Inderdaad ...bodybuilding.com
Wie?
Simeon Panda is de man... Een Beer... Een Panda!
The Truth!
Zit eens niet zo te janken en ga OT.
Zit niks te janken trut, en ga eens wat eten... Of doe jij ook aan paardrijden trut?
Wat is er geweldig aan die Yuri Boyka?? Hij is fokking dun en droog...
Denk dat er een andere topic gemaakt moet worden of een nieuwe site.. Speciaal voor marathonlopers en duursporters..
Misschien ook wel een sectie voor jockey's hun ideaal gewicht ligt ook ergens in de 50kg.
Onder de 100kg mag je nog niet eens zeuren of je moet 1,50m zijn

. 100+ word je door goede voeding en training de rest is bijzaakZal je niet veel brengen. 100+ word je door goede voeding en training de rest is bijzaak
.Serieus? Dat is een reactie op wat ik typte??
Ongelooflijk, als jij zelf dingen gaat verzinnen, doe dat, liefst in je eigen topic...
Waar staat dat ik dat zeg, aanbeveel of op doel?? Nergens, helemaal nergens...
En iedereen moet zelf weten wat hij doet, als ik het geld had en me voeding goed was zou ik ook "juicen" omdat IK dat zou willen...
Maar nogmaals NERGENS zeg ik dat "iedereen moet juicen".
Dit topic is Jouw ideale lichaam, op een Bodybuildingsite, dan ga ik er vanuit dat mensen massa/spieren willen zien.. Niet dunne iele ventjes/mannen.. Dat zou ik verwachten bij een marathonslopersite, of mannelijkeballerina's, of paardrijsite....
Zal je niet veel brengen. 100+ word je door goede voeding en training de rest is bijzaak