Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

Jim+Cordova.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

norton = natty as nattygraham...

of weet iedereen dit nu al wel :D?

wel echt ziekelijk lichaam, ook zonder, die aanhechtingen en zo... sick

Wat jij waarschijnlijk denkt bij bodybuilders is dit: Phil Heath, Jay cutler etc etc... maar nee niet alleen die zijn bodybuilders. Kijk maar naar Matt Ogus (naturel) 72kg stageweight, is dat dan geen bodybuilder? Moeten ze nou allemaal boven de 100kg zijn?

kijk maar naar deze video www.youtube.com/watch?v=Pg5Un4m9a20

de helft is ongeveer even groot als die gast van die film, en dit is een ''naturel'' bodybuilding competitie.
voorderest no hard feelings, iedereen z'n eigen mening.

Die Kevin Riley (#95) is echt niet natty, overall winner (pro card) :roflol:

Matt Ogus is qua lichaamslengte niet heel erg groot volgens mij, dat is zijn voordeel. Ogus zelf deed mee aan de -70 klasse denk (zie onder)? Chris Lavado (uit bovenstaand filmpje, medium klasse) was huge in in zijn prep, vooral hams en rug, maar naast die Riley zie je duidelijk verschil qua niveau. Chris Jones is ook maar 1.68m bij ongeveer 90kg, dit was de wedstrijd waar ze eigenlijk samen zouden meedoen als YouTube 'challenge', maar Chris Jones pussied out :)

http://www.youtube.com/watch?v=36P7qab2U-0

Laatst bewerkt:

Beste blauwe biceps

5.jpg

Adam Charlton!
Overdreven dikke aders op z'n armen altijd :D

---------- Post toegevoegd 17 July 2013 om 14:30 ----------

En flinke benen, terwijl ie een redelijk normaal postuur heeft:
4.jpg

:heart:

Is dat jouw ideale fysiek of wil je gewoon zijn worst vasthouden en zijn eiwitten opdrinken? (Retorische vraag)

Wel streef.

^wizard

Ik antwoord lekker toch. Dit is niet het type waarop ik val, maar vind het er wel super uitzien en lijkt me voor een man op DBB streefwaardig ;)

Allemaal aan de T5 dan ben je zo ripped ahhaha

die vastus medialis van die adam charlton, zeker mooie benen.

Wat jij waarschijnlijk denkt bij bodybuilders is dit: Phil Heath, Jay cutler etc etc... maar nee niet alleen die zijn bodybuilders. Kijk maar naar Matt Ogus (naturel) 72kg stageweight, is dat dan geen bodybuilder? Moeten ze nou allemaal boven de 100kg zijn?

kijk maar naar deze video www.youtube.com/watch?v=Pg5Un4m9a20

de helft is ongeveer even groot als die gast van die film, en dit is een ''naturel'' bodybuilding competitie.
voorderest no hard feelings, iedereen z'n eigen mening.

Jij gaat gewoon door he??

Waar staat dat iedereen boven de 100kg moet wegen??

Als je nog een x mij quote of commentaar hebt, hou het dan op mijn tekst en verzin er NIETS bij...
Dank U...

Ik hou mijn bek dicht, jij wint... mijn excuses voor dit Topic polution.

Laatst bewerkt:
Hij vraagt het toch aan jou, hij maakt geen statement ofzo. Lezen lutsert.

Ik antwoord lekker toch. Dit is niet het type waarop ik val, maar vind het er wel super uitzien en lijkt me voor een man op DBB streefwaardig ;)

Maar zou je een juicende man willen? Misschien heb je er al een hoor maar dat kan ik niet ruiken.

of doe je het zelf ook al :O?

Terug
Naar boven