AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Toen ik die film vroeger zag dacht ik dat ie daar buf was maar valt tegen als je t nu ziet :D

Woog ook maar iets van een 70-72kg in die film. Droog staan en goede belichting doet veel.

dat back

161mgra.jpg

kerstboom :D

inb4 does he even train legs

Tavi Castro

Kwam hem net tegen in een youtube filmpje.. Traint bij mijn in de sportschool in Rotterdam. Kom er net achter dat hij een behoorlijk populair fitness model is :o Bijna net zo populair op facebook als Matt Ogus.. wtf :eek:

Sprak hem een maand geleden aan in de sportschool.. Zij dat hij al 7 jaar trainde en wou ook heel snel duidelijk maken dat hij Natty was en dat het allemaal om voeding draait :rolleyes: Zonder dat ik ook maar 1 opmerking daarover maakte. Overigens best wel een phaggot dat hij gaat posen en foto's maken in de sportschool met ze shirt omhoog:roflol:

Zeker streef fysiek dat wel.. Zeker wel respect voor wat hij bereikt heeft. Ziet er overigens in het echt veel groter uit, maar hij is denk ik ook behoorlijk gegroeid het afgelopen jaar. Hij vertelde ook dat hij zou meedoen aan de volgende muscle mania wedstrijd in las vegas volgensmij.

• Like
Waarderingen: Tsn
Dit + grotere borst en traps = aesthetic as fuuuck
16jpr8h.jpg

Tavi Castro

Kwam hem net tegen in een youtube filmpje.. Traint bij mijn in de sportschool in Rotterdam. Kom er net achter dat hij een behoorlijk populair fitness model is :o Bijna net zo populair op facebook als Matt Ogus.. wtf :eek:

Sprak hem een maand geleden aan in de sportschool.. Zij dat hij al 7 jaar trainde en wou ook heel snel duidelijk maken dat hij Natty was en dat het allemaal om voeding draait :rolleyes: Zonder dat ik ook maar 1 opmerking daarover maakte. Overigens best wel een phaggot dat hij gaat posen en foto's maken in de sportschool met ze shirt omhoog:roflol:

Zeker streef fysiek dat wel.. Zeker wel respect voor wat hij bereikt heeft. Ziet er overigens in het echt veel groter uit, maar hij is denk ik ook behoorlijk gegroeid het afgelopen jaar. Hij vertelde ook dat hij zou meedoen aan de volgende muscle mania wedstrijd in las vegas volgensmij.

True natty ofc ;)

Er zitten hier op het forum wel meer leden die hem kennen van de gym. Wel opvallend dat hij er zelf over begon, waarom zou je er überhaupt over beginnen als je natty zou zijn :roflol:

Tavi Castro

Ja op veel van zn foto's lijkt zn fysiek gwn natty haalbaar, op andere denk je weer holy ****, wat een beestig fysiek. In ieder geval hadden toch een aantal members hier hem helemaal bloated zien rond lopen?

Geloof dat die lloyd ook bij hem traint idd..

schiedam of centraal?

---------- Post toegevoegd 16 August 2013 om 13:05 ----------

Geloof dat die lloyd ook bij hem traint idd..

yo

gebruikt alles wat los en vast zit....:trollface:

schiedam of centraal?

---------- Post toegevoegd 16 August 2013 om 13:05 ----------

yo

Ik train bij centraal. Zat een beetje te kijken op ze facebook en hij traint bij meerdere gyms.

1zOThM7.jpg

Ik ga hem nergens van beschuldigen, Trek je eigen conclusies maar ;) Lijkt erop dat hij dit jaar minstens 5 kilo zwaarder on stage komt.

Als je wilt weten hoe je dat natty bereikt en geen p*ssy ben hoef je er enkel 200 euro voor neer te leggen :roflol:

Laatst bewerkt:
haha jij komt hem irl weleens tegen, vraag maar of het ook voor 100 kan en deel zn tips met ons

5kg vvm in 8 maanden i lol'd :roflol:

En natty WauW !

Ik train bij centraal. Zat een beetje te kijken op ze facebook en hij traint bij meerdere gyms.

1zOThM7.jpg

Ik ga hem nergens van beschuldigen, Trek je eigen conclusies maar ;) Lijkt erop dat hij dit jaar minstens 5 kilo zwaarder on stage komt.

Als je wilt weten hoe je dat natty bereikt en geen p*ssy ben hoef je er enkel 200 euro voor neer te leggen :roflol:

:D:D:D

vi1ldt.jpg

Forgot the AA'S? ;)

Discussie wordt alleen steeds maar aangewakkerd omdat ie het zelf overal bij zegt.

Terug
Naar boven