- Waardering
- 2.433
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 35%
lol weet wanneer iemand sarcastisch is en wanneer niet
was not srs dus 

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Toen ik die film vroeger zag dacht ik dat ie daar buf was maar valt tegen als je t nu ziet![]()
Bijna net zo populair op facebook als Matt Ogus.. wtf 
Zonder dat ik ook maar 1 opmerking daarover maakte. Overigens best wel een phaggot dat hij gaat posen en foto's maken in de sportschool met ze shirt omhoog
Tavi Castro
Kwam hem net tegen in een youtube filmpje.. Traint bij mijn in de sportschool in Rotterdam. Kom er net achter dat hij een behoorlijk populair fitness model isBijna net zo populair op facebook als Matt Ogus.. wtf
Sprak hem een maand geleden aan in de sportschool.. Zij dat hij al 7 jaar trainde en wou ook heel snel duidelijk maken dat hij Natty was en dat het allemaal om voeding draaitZonder dat ik ook maar 1 opmerking daarover maakte. Overigens best wel een phaggot dat hij gaat posen en foto's maken in de sportschool met ze shirt omhoog
Zeker streef fysiek dat wel.. Zeker wel respect voor wat hij bereikt heeft. Ziet er overigens in het echt veel groter uit, maar hij is denk ik ook behoorlijk gegroeid het afgelopen jaar. Hij vertelde ook dat hij zou meedoen aan de volgende muscle mania wedstrijd in las vegas volgensmij.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Tavi Castro
Kwam hem net tegen in een youtube filmpje.. Traint bij mijn in de sportschool in Rotterdam. Kom er net achter dat hij een behoorlijk populair fitness model isBijna net zo populair op facebook als Matt Ogus.. wtf
Sprak hem een maand geleden aan in de sportschool.. Zij dat hij al 7 jaar trainde en wou ook heel snel duidelijk maken dat hij Natty was en dat het allemaal om voeding draaitZonder dat ik ook maar 1 opmerking daarover maakte. Overigens best wel een phaggot dat hij gaat posen en foto's maken in de sportschool met ze shirt omhoog
Zeker streef fysiek dat wel.. Zeker wel respect voor wat hij bereikt heeft. Ziet er overigens in het echt veel groter uit, maar hij is denk ik ook behoorlijk gegroeid het afgelopen jaar. Hij vertelde ook dat hij zou meedoen aan de volgende muscle mania wedstrijd in las vegas volgensmij.
![]()
schiedam of centraal?
---------- Post toegevoegd 16 August 2013 om 13:05 ----------
yo
Lijkt erop dat hij dit jaar minstens 5 kilo zwaarder on stage komt.
Ik train bij centraal. Zat een beetje te kijken op ze facebook en hij traint bij meerdere gyms.
![]()
Ik ga hem nergens van beschuldigen, Trek je eigen conclusies maarLijkt erop dat hij dit jaar minstens 5 kilo zwaarder on stage komt.
Als je wilt weten hoe je dat natty bereikt en geen p*ssy ben hoef je er enkel 200 euro voor neer te leggen![]()