XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

Wat een mooie schoenen heeft die jongen :heart:

Berry de Mey is zijn sponsor en die heeft het ook overal over natural blijven, waarschijnlijk daarom zegt tavi dat.

Berry de Mey is zijn sponsor en die heeft het ook overal over natural blijven, waarschijnlijk daarom zegt tavi dat.

Tuurlijk, tavi heeft gewoon een sponsorcontract en een eigen website. als hij zegt dat hij gebruikt kan hij die euro's wel vergeten.

Ik snap het wel hoor. Hij heeft een glansrijke toekomst voor de boeg als "natty" fitness model. Ondanks dat hij blijkbaar behoorlijk intelligent is (Aerospace Engineer opleiding afgerond bij TU Delft) komt het blijkbaar niet in hem op om niet op te scheppen over gains die natty niet mogelijk zijn als je zo gevorderd bent :o Overigens zit hij theoretisch gezien nu ongeveer precies op zijn "natty limit", ik zou echt enorm blij zijn als ik dat ooit natty zou bereiken :D

Zijn ego stijgt hem denk ik een beetje naar zijn hoofd, vergelijkt zichzelf met Frank Zane op zijn facebook :roflol:

I never wanted to be on a modern ifbb stage or look bloated and out of proportion. Frank Zane Frank Zane was the physique I wanted emulate with a bit of Tavi Style. 5 years , 5-6 times a week training later diet on track 98% of the time and I think I can say I am finally reaching my ultimate goal.

for diet plans, training schedules, supplement stacks, and one on one online coaching visit www.body-engineers.com

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ed Corney

Ed+Corney+Flex+Mag+1975+Wallpaper.jpg

Bazensnor

Ik snap het wel hoor. Hij heeft een glansrijke toekomst voor de boeg als "natty" fitness model. Ondanks dat hij blijkbaar behoorlijk intelligent is (Aerospace Engineer opleiding afgerond bij TU Delft) komt het blijkbaar niet in hem op om niet op te scheppen over gains die natty niet mogelijk zijn als je zo gevorderd bent :o Overigens zit hij theoretisch gezien nu ongeveer precies op zijn "natty limit", ik zou echt enorm blij zijn als ik dat ooit natty zou bereiken :D

Zijn ego stijgt hem denk ik een beetje naar zijn hoofd, vergelijkt zichzelf met Frank Zane op zijn facebook :roflol:
Mijn ego zou ook niet te stoppen zijn als ik zo'n opleiding had afgerond en een sick fysiek had.

Hij heeft nog tentamens, lijkt me sterk dat ie dan op deze leeftijd zn opleiding heeft afgerond ;)

die legs die hem een startsnelheid/beweeglijkheid van wereldsprinter geeft, en 20kk per jaar.

Dus dat eigenwijze toontje vol frame projection kan hij in zn hol steken, waar ws al redelijk met een paar briefjes naar is gesolliciteerd.

Ronaldo is voetballer. Geen bodybuilder. Die gast heeft echt wel een goede fysiek voor iemand die niet eens lift. Relatief gezien dan, he.

veel mensen kunnen dat niet zo zien, die vinden dat hij met 30 kilo extra massa nog zo moet kunnen voetballen :D

die rechter waarschijnlijk nog meer.

RonnieColeman10.jpg

altijd zo raar dat je bij bodybuilders in pak nooit ziet dat ze gespierd zijn...:rolleyes:

Terug
Naar boven