TalentLoos
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 127
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 97kg
blijf deze gifje zo gruwelijk vinden he.. Wie heeft hem eigenlijk gemaakt? Jij?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
blijf deze gifje zo gruwelijk vinden he.. Wie heeft hem eigenlijk gemaakt? Jij?
Hij is niet van mij, weet ook niet wie hem heeft gemaakt. Moet je anders ff dat leroy topic checken.blijf deze gifje zo gruwelijk vinden he.. Wie heeft hem eigenlijk gemaakt? Jij?
Was ook lang niet zo impressive geweest als iedereen er zo uit kon zien![]()
Als je zon fysiek wilt, hoe wil je het bereiken dan?en die bullshit over ongelukkige genetics, en dan is het gerechtvaardigd om te spuiten? el o el
---------- Post toegevoegd 18 September 2013 om 23:27 ----------
mooi gezegd fabje, ondanks de haat!
ik ben nattyJammer dat eigenlijk alle impressive fysieken niet te behalen zijn natty. Ook gewoon goed grote gasten met niet 'al' te veel massa, iniedergeval dat sommige mensen nog zouden denken 'die is gewoon breed gebouwd' is al niet natty te halen voor de ongelukkige genetics onder ons. Dit rechtvaardigt waarschijnlijk uiteindelijk wel aas-gebruik voor me.
Als je massa bent en onder de 5 procent weet te komen ben je no way nattyHet is niet persee massa waar ik me om druk maak bij nattys, ik vraag me gewoon werkelijk af hoe je op zo'n laag vp% komt als natty zijnde.
Ik zeg voor mensen die aardig spiermassa hebben, als je gewoon mega ecto bent is het een ander verhaaldenk dat dat voor een select groepje niet superlastig is (oke met die hoeveelheid massa zoals veel in dit topic hebben is het een ander verhaal). mn broer heeft bv totaal geen aanleg om gespierd te worden maar heeft wel altijd al een vetpercentage van niet hoger dan 8%. Dan zullen er ook wel mensen zijn die voor beide aanleg hebben
denk dat dat voor een select groepje niet superlastig is (oke met die hoeveelheid massa zoals veel in dit topic hebben is het een ander verhaal). mn broer heeft bv totaal geen aanleg om gespierd te worden maar heeft wel altijd al een vetpercentage van niet hoger dan 8%. Dan zullen er ook wel mensen zijn die voor beide aanleg hebben

altijd de juicers die het hardst dingen claimen over wat er natty te behalen valt, om 3-5% natty te komen moeten de meeste mensen flink wat inleveren, daarom ziet meer dan de helft van de natty competitors er ook super stringy en flat uit on stage, maar als je genetics je in dat vlak meezitten kan je wel degelijk met massa droog komen. (body fat set point etc.)
ik had ook andere voorbeelden kunnen geven maar dan moesten mn hersenen te veel aan de bak. hebben ze nu niet zo'n zin in