Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik hoop iig net zoals velen dat t meeste wat hier te zien is wel natty is te bereiken. En ik ga iig totdat mn eigen balzak drmee op houdt natty verder met trainen en zie wel waar ik eindig. Heb ook niet meer doelen alleen bodybuilding of powerliftinggericht
---------- Post toegevoegd 18 September 2013 om 23:53 ----------
en als zo iemand op t strand staat ipv on stage kijkt iedereen zn ogen uit
---------- Post toegevoegd 18 September 2013 om 23:53 ----------
behalve de kuurders die dan proberen te achterhalen op wat voor cycle diegene zit
Dan nog, tussen 8% en 5% zit een wereld van verschil, als je op 8% bij een wedstrijd aankomt, wordt je gewoon als ''dik'' gezien.
had net zo goed 5% kunnen zeggen, eerste keer dat hij iig in een sportschool kwam is zn vetpercentage met een 4 puntsmeting daar op uit gekomen. Klein dikkertje dat ie wasis het niet, als je ook maar enigszins in de buurt wil komen van het 2de fysiek wat ik postte moet je daar een goede 5-10 jaar voor uit trekken

genetics spelen gewoon wel een huge rol in natty bb
neem hier 2 mensen met ong. dezelfde trainingstijd en expertise (sterker nog de mindere heeft wat msc's in bb gebied)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Als je massa bent en onder de 5 procent weet te komen ben je no way natty

genetics spelen gewoon wel een huge rol in natty bb
neem hier 2 mensen met ong. dezelfde trainingstijd en expertise (sterker nog de mindere heeft wat msc's in bb gebied)
doe je aan bodybuilding, ga je natty zijn
http://casualhardcore.files.wordpress.com/2008/12/rofl.jpg

?
Nah not really, ik stop wel met eten als ik zo'n fysiek wil. Als je aan bodybuilding doet kan dat toch nooit een ideaal fysiek zijn, kom op zeg. HAFTHOR BJORNSSON dat is pas een fysiek.
een fitness model is iets anders dan zo'n abercrombie & fitch modelNah not really, ik stop wel met eten als ik zo'n fysiek wil. Als je aan bodybuilding doet kan dat toch nooit een ideaal fysiek zijn, kom op zeg. HAFTHOR BJORNSSON dat is pas een fysiek.