AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

ik hoop iig net zoals velen dat t meeste wat hier te zien is wel natty is te bereiken. En ik ga iig totdat mn eigen balzak drmee op houdt natty verder met trainen en zie wel waar ik eindig. Heb ook niet meer doelen alleen bodybuilding of powerliftinggericht :)

---------- Post toegevoegd 18 September 2013 om 23:53 ----------

en als zo iemand op t strand staat ipv on stage kijkt iedereen zn ogen uit

---------- Post toegevoegd 18 September 2013 om 23:53 ----------

behalve de kuurders die dan proberen te achterhalen op wat voor cycle diegene zit

is het niet, als je ook maar enigszins in de buurt wil komen van het 2de fysiek wat ik postte moet je daar een goede 5-10 jaar voor uit trekken

Dan nog, tussen 8% en 5% zit een wereld van verschil, als je op 8% bij een wedstrijd aankomt, wordt je gewoon als ''dik'' gezien.

i know:P had net zo goed 5% kunnen zeggen, eerste keer dat hij iig in een sportschool kwam is zn vetpercentage met een 4 puntsmeting daar op uit gekomen. Klein dikkertje dat ie was

---------- Post toegevoegd 18 September 2013 om 23:56 ----------

is het niet, als je ook maar enigszins in de buurt wil komen van het 2de fysiek wat ik postte moet je daar een goede 5-10 jaar voor uit trekken

heb ik er zeker true true natty voor over

---------- Post toegevoegd 18 September 2013 om 23:57 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

we doen ff een fotootje tussendoor

doe je aan bodybuilding, ga je natty zijn

• Like
Waarderingen: Em87

fixed
:bow:

genetics spelen gewoon wel een huge rol in natty bb
neem hier 2 mensen met ong. dezelfde trainingstijd en expertise (sterker nog de mindere heeft wat msc's in bb gebied)

Damn wat een verschil. Die bovenste heeft echt shitty genetics, ziet er imo niet echt uit

Als je massa bent en onder de 5 procent weet te komen ben je no way natty

behalve determination;)

genetics spelen gewoon wel een huge rol in natty bb
neem hier 2 mensen met ong. dezelfde trainingstijd en expertise (sterker nog de mindere heeft wat msc's in bb gebied)

Die onderste heeft zo te zien wel een stuk meer gear (ter beschikking) gehad dan die bovenste.
Ook heeft die bovenste een slechte hoek en slechte pose.. niet echt te vergelijken.

Die van Shawn Rhoden is wel een "ideale lichaam".

• Like
Ik werd vanochtend wakker en ik dacht ''Shit, vandaag heb ik echt zin in een natty discussie.'' Ik wist direct wat me te doen stond. Ik rende naar beneden, zette mijn computer aan en surfte razendsnel naar het ''Jouw ideale lichaam''-topic op het dutchbodybuilding forum.

Wie zegt nog meer dat Peanut half natty is?!

• Like
18 jaar

hsp5cm.jpg

Lol sommige met hun fitness fysieken. Jezusssssss

Nah not really, ik stop wel met eten als ik zo'n fysiek wil. Als je aan bodybuilding doet kan dat toch nooit een ideaal fysiek zijn, kom op zeg. HAFTHOR BJORNSSON dat is pas een fysiek.

Zal vies tegenvallen denk ik.

En waarom zou het niet iemands ideale fysiek kunnen zijn? Niet iedereen heeft de middelen/tijd/behoefte/bereidheid om te kuren/etc om een monsterlijk groot fysiek te bereiken. Bovendien doen fitnessmodellen ook gewoon aan bodybuilding.

Nah not really, ik stop wel met eten als ik zo'n fysiek wil. Als je aan bodybuilding doet kan dat toch nooit een ideaal fysiek zijn, kom op zeg. HAFTHOR BJORNSSON dat is pas een fysiek.
een fitness model is iets anders dan zo'n abercrombie & fitch model ;)
OT
sipes%2B001.jpg

Chuck Sipes

Terug
Naar boven