MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

Wat een mong**l ben je zeg.
Dus als je niet zon fysiek hebt werk je niet hard genoeg? En determ is een vieze leugenaar hij juiced ****ing hard, meestal zijn het de 17 en 18e jarige die denken dat het natty kan, helaas knul.

Hij is ook nog anoniem hier op dbb en alsnog liegt die over zijn aas gebruik, heel erg zwak overigens

Sws juicrd hij

True
en daddy kan het gwn niet hebben dat iemand natty een beter fysiek heeft dan hij
determination juiced niet, en ja dat weet ik zeker. Hij traint al vanaf zijn 14e en heeft goede begeleiding gehad, dan is zijn fysiek echt wel mogelijk
:roflol: kleine papa mad

Ja want als je vsnaf je 14e traint kan het anders niet :roflol:

Houd er nou eens over op. Als hij zegt dat-ie naturel is, dan is hij potverdomme naturel.

Hard werk en toewijding, en misschien een beetje genetics(maar niet veel), dat is alles dat nodig is voor zo'n fysiek.

Daarom hebben al die gasten op het amerikaanse bb-forum ook gemiddeld van die fysieken die even goed of beter zijn dan bijvoorbeeld Verb of Determination. Omdat ze veel harder werken.

:roflol:

kasssttttt

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Beast

vroeger stond ie er mooier bij trouwens, mn ultieme streeeffff

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Justin is wel buffer dan mesuty

Ja want als je vsnaf je 14e traint kan het anders niet :roflol:

Bedoel er meer mee te zeggen dat gezien hij 20 is, hij al 6 jaar traint met goede begeleiding en goede voeding. Als je denkt dat zo'n fysiek natty echt niet haalbaar is na 6 jaar hard werken dan heb je echt een bord voor je kop

Nee ik ben realistisch

• Topic Starter Topic Starter
  • #25.135
Bedoel er meer mee te zeggen dat gezien hij 20 is, hij al 6 jaar traint met goede begeleiding en goede voeding. Als je denkt dat zo'n fysiek natty echt niet haalbaar is na 6 jaar hard werken dan heb je echt een bord voor je kop

Volgens mij heb ik deze discussie al eerder met je gehad nadat je het nodig vond om te zeggen dat John Hendricks' fysiek niet boeiend was en we tot de conclusie kwamen dat het wel boeiend was omdat veel mensen zo;n lichaam ook neit kunnen krijgen.

Vreemd genoeg zeg je nu dat het wel makkelijk is om na 6 jaar goed trainen er als determination uit te zien.

Wat is het nou? Is het makkelijk en kan iedereen na een aantal jaren ene goed lichaam krijgen of is het moeilijk en moet je goede genen hebben?

Volgens mij heb ik deze discussie al eerder met je gehad nadat je het nodig vond om te zeggen dat John Hendricks' fysiek niet boeiend was en we tot de conclusie kwamen dat het wel boeiend was omdat veel mensen zo;n lichaam ook neit kunnen krijgen.

Vreemd genoeg zeg je nu dat het wel makkelijk is om na 6 jaar goed trainen er als determination uit te zien.

Wat is het nou? Is het makkelijk en kan iedereen na een aantal jaren ene goed lichaam krijgen of is het moeilijk en moet je goede genen hebben?

Denk dat je mijn reactie nog maar eens moet lezen. Ik snap wel dat je mijn woorden wat verdraait om je eigen punt duidelijker te maken maar daar ga ik dus niet op reageren

• Topic Starter Topic Starter
  • #25.137
Denk dat je mijn reactie nog maar eens moet lezen. Ik snap wel dat je mijn woorden wat verdraait om je eigen punt duidelijker te maken maar daar ga ik dus niet op reageren

Dan gaan we jou reactie erbij pakken!!!

Laten we nu de elementen uit jouw antwoord erbij pakken!!!

1 hij al 6 jaar traint met goede begeleiding en goede voeding.
2 natty echt niet haalbaar is na 6 jaar hard werken dan heb je echt een bord voor je kop

Nu gaan we per element bekijken wat je nu eigenlijk zegt!!!

1 Hij traint 6 jaar en let op zijn voeding en heeft goede begeleiding. Dit is een argument VOOR natuurlijke haalbarheid van het lichaam van determination. Als je 6 jaar lang traint met goede begeleiding, dan moet je zoals determination eruit zien.
2 Je hebt een bord voor je kop als je denkt dat je na 6 jaar hard werken er niet zoals determination uitziet. Het vergt dus 6 jaar hard werken en het KAN, je KAN dan zo eruit zien! NATUURLIJKKKK kan het dan naturel.

Ok, dit zeg je dus. Nog wat te melden?

Dan gaan we jou reactie erbij pakken!!!

Laten we nu de elementen uit jouw antwoord erbij pakken!!!

1 hij al 6 jaar traint met goede begeleiding en goede voeding.
2 natty echt niet haalbaar is na 6 jaar hard werken dan heb je echt een bord voor je kop

Nu gaan we per element bekijken wat je nu eigenlijk zegt!!!

1 Hij traint 6 jaar en let op zijn voeding en heeft goede begeleiding. Dit is een argument VOOR natuurlijke haalbarheid van het lichaam van determination. Als je 6 jaar lang traint met goede begeleiding, dan moet je zoals determination eruit zien.
2 Je hebt een bord voor je kop als je denkt dat je na 6 jaar hard werken er niet zoals determination uitziet. Het vergt dus 6 jaar hard werken en het KAN, je KAN dan zo eruit zien! NATUURLIJKKKK kan het dan naturel.

Ok, dit zeg je dus. Nog wat te melden?
Negeer die troll man

altijd typisch dat ectos roepen dat alles makkelijk haalbaar is en juicers dat het nooit haalbaar is

Terug
Naar boven