Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

Voor mij is het natty haalbaar:trollface: (srs)

altijd typisch dat ectos roepen dat alles makkelijk haalbaar is en juicers dat het nooit haalbaar is

Dacht hetzelfde
Ben er zelf meestal wel skeptisch over het hele natty gejank, maar determination ben ik van overtuigd
100% zeker ben ik natuurlijk niet, dat is alleen hij zelf

jij bent zo natty als Boston Lloyd pinda
LloydBoston.jpg

True natty

Eh daddy, mn opmerking was eigenlijk best wel een beetje misschien ietwat lichtelijk sarcastisch bedoeld.

Maar ik geloof wel dat Determ. en Verb natty zijn.

En dat juicers ook hard werken, net als natties.

Ik heb gewoon een hekel aan die Amerikaanse leugenaars.

K*tamerika

---------- Post added 29 September 2013 at 19:45 ----------

:haha::roflol:

Verb natty:roflol:

Kai greene natty :roflol:

Vinnyvince

Nee ff serieus, geen idee
Er zijn erg weinig die echt eerlijk zijn dus

Lee haney onder gewaardeerd?

8x mr. O man

:roflol:

Kevin levrone was onder gewaardeerd

Euh bij de vrouwen ook;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #25.157
Dacht hetzelfde
Ben er zelf meestal wel skeptisch over het hele natty gejank, maar determination ben ik van overtuigd
100% zeker ben ik natuurlijk niet, dat is alleen hij zelf

Hey, die gast op wie jij reageerde die schreef geen steunbetuiging aan jou hoor. Hij noemde jou een van die ecto's die denkt dat alles haalbaar is.

Ik wilde het neit zeggen, maar nu het gezegd is, zeg ik het ook maar: je bent ****ing 82 kilo met 1.93m. Je bent een of andere skinny gast die met een beetje normaal trainen al op 90 kg had moeten zitten, maar je hebt wel het hoogste woord door altijd maar te beweren dat mensen die geen goed resultaat hebben niet hard genoeg werken omdat alles natuurlijk wel mogelijk is met hard werk.

Ga me neit zeggen dat jouw excuus is dat je neit serieus traint. Ga je gang zou ik zeggen, dan ben je op je 26e een beest met een groot lichaam en een laag vp.... :(

Hey, die gast op wie jij reageerde die schreef geen steunbetuiging aan jou hoor. Hij noemde jou een van die ecto's die denkt dat alles haalbaar is.

Ik wilde het neit zeggen, maar nu het gezegd is, zeg ik het ook maar: je bent ****ing 82 kilo met 1.93m. Je bent een of andere skinny gast die met een beetje normaal trainen al op 90 kg had moeten zitten, maar je hebt wel het hoogste woord door altijd maar te beweren dat mensen die geen goed resultaat hebben niet hard genoeg werken omdat alles natuurlijk wel mogelijk is met hard werk.

Ga me neit zeggen dat jouw excuus is dat je neit serieus traint. Ga je gang zou ik zeggen, dan ben je op je 26e een beest met een groot lichaam en een laag vp.... :(

http://www.youtube.com/watch?v=qkG7KL4uGEo

Mooi fysiek, en ook wel interessant wat hij zegt. Vorig jaar kwam hij op 179 pond binnen, dit jaar op 190 omdat ze harder trainden...

Wauw, ik wou dat ik dat kon door harder te trainen.

Harder trainen
En harden juicen

Die walgelijke Dave Palumbo :roflol:

Terug
Naar boven