- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
altijd typisch dat ectos roepen dat alles makkelijk haalbaar is en juicers dat het nooit haalbaar is
En ik? Ben ik natty?Dacht hetzelfde
Ben er zelf meestal wel skeptisch over het hele natty gejank, maar determination ben ik van overtuigd
100% zeker ben ik natuurlijk niet, dat is alleen hij zelf

Lee haney onder gewaardeerd?
8x mr. O man
Kevin levrone was onder gewaardeerd

Laat iemand Mr O's opnoemen, Lee Haney zullen ze vaak vergeten![]()
Dacht hetzelfde
Ben er zelf meestal wel skeptisch over het hele natty gejank, maar determination ben ik van overtuigd
100% zeker ben ik natuurlijk niet, dat is alleen hij zelf

Hey, die gast op wie jij reageerde die schreef geen steunbetuiging aan jou hoor. Hij noemde jou een van die ecto's die denkt dat alles haalbaar is.
Ik wilde het neit zeggen, maar nu het gezegd is, zeg ik het ook maar: je bent ****ing 82 kilo met 1.93m. Je bent een of andere skinny gast die met een beetje normaal trainen al op 90 kg had moeten zitten, maar je hebt wel het hoogste woord door altijd maar te beweren dat mensen die geen goed resultaat hebben niet hard genoeg werken omdat alles natuurlijk wel mogelijk is met hard werk.
Ga me neit zeggen dat jouw excuus is dat je neit serieus traint. Ga je gang zou ik zeggen, dan ben je op je 26e een beest met een groot lichaam en een laag vp....![]()