XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

Wauw, moet er niet aan denken al die 1260 pag. door te lezen:p

49d638e632333.jpg

http://3.bp.blogspot.com/_leHW36IvB...yDy7WcuR4/s1600-h/MarkusRuhl_DennisWolf-Tu010[2].jpg

tweede plaatje krijg ik er niet in.

Onbetaalbaar die kop van ruhl: eigenlijk zou iemand bij zijn gezicht IS THiS REAL LIFE? moeten zetten:D

Dude, dem delts :eek: is dis real life? Geen fotoshop oid? Daaaayumn

lijken mijn delts wel

Nu het toch zo'n groot thread is...

1fcZVH73GO3COxx9AXQsDt8gTa7x0976.jpg

Dit is kennelijk Dave123 van onze site, ookwel gekend als Ray11 op bb.com. Er was ook een interview met hem op simplyshredded, iets met ilia t maar dat interview bestaat niet meer.

Hoe dan ook, deze knaap was hier en claimde naturel.

Weet iemand hier meer van, want zijn fysiek doet me sterk denken aan dat van Jeppe of Matijaz..

Ja is natty hoor hahahahahahahaha
Hahahahahhahaa
Hahahahahahaa

Dit is kennelijk Dave123 van onze site, ookwel gekend als Ray11 op bb.com. Er was ook een interview met hem op simplyshredded, iets met ilia t maar dat interview bestaat niet meer.

Weet iemand hier meer van, want zijn fysiek doet me sterk denken aan dat van Jeppe of Matijaz..

ben je serieus? die harde look natty? Ga aub weg man vieze troll het is helemaal niet grappig meer

lal at natty

ben je serieus? die harde look natty? Ga aub weg man vieze troll het is helemaal niet grappig meer

Nog afgezien van het feit dat hij heel erg groot is. Lijkt bijna Sniezel wel(bijna).

Ik geloof het eerlijk gezegd ook niet, daarom wilde ik weten of er wat meer info over is.

Op bb.com heb ik de volgende dingen gelezen(vertaald):

Ja ik ging naar de sportschool en merkte dat ik veel sneller groot werd dan de rest. Vanaf toen werd het serieus, hard werk, bla bla, doorzettingsvermogen bla bla.

Oh, en nog een janktopic waarin hij zeurt dat hij geen vrouwen krijgt omdat-ie te groot is, maar hij wil bb-en niet opgeven.

dat is Hoody volgens mij

Nog afgezien van het feit dat hij heel erg groot is. Lijkt bijna Sniezel wel(bijna).

Ik geloof het eerlijk gezegd ook niet, daarom wilde ik weten of er wat meer info over is.
Er zijn mensen die goed eten en trainen + juicen en er niet zo uit zien, elke juicer kan je zo vertellen dat die gast niet naturel is, hij heeft een ''harde'' look wat geen enkele natty heeft. Zijn schouders zijn ook lekker rond wat natty heel moeilijk te krijgen is

Overdevelopped schouders/traps, flinke armen/lats, aders op schouders, nagenoeg geen buikvet... Sure man, makkelijk natty haalbaar.

not srs

.

Toen ik die foto zag dacht in eerste instantie dat het sniezel was, echt nagenoeg dezelfde bouw

99% van de mensen waarvan je zou kunnen twijfelen of ze aas gebruiken heeft dat ook gedaan.

Die ene procent die wel natty is is Ronnie coleman. Die is true naturel.

nee man sniezel heeft altijd zn handen bij zn leuter

Ok hier de link naar het log waar deze gozer besproken wordt.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f252/tiger4evah-contest-log-239135/index11.html

Onderaan een opmerking van Rob S, die het jammer vindt dat die gozer zich als naturel voordoet.

Een pagina later deze reactie daarop:

Dave123 is 100% naturel, ik kan het weten. 2 jaar geleden op de laatste dag dat we nog samen trainden voordat ik naar een andere sportschool ging, ben ik diezelfde dag snel naar zijn huis gefietst. Vragend aan zijn vader of ik even mijn straps uit zijn kamer kon pakken want die was ik zogenaamd vergeten. Zijn vader leek trouwens totaal niet op Dave123, kalend niet zo een tank als
Dave123. Ik ben direct naar boven gelopen en heb alles HELEMAAL total loss geslagen op zoek naar naalden en vials. Niks gevonden. Dit proces herhaal ik om het half jaar om er zeker van te zijn.

ok dan

Terug
Naar boven