MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

Van Gelder is indd wel midget size.

Midget die natty traint, gaat er echt niet als een mini hercules uitzien hoor. Zijn stats mogen misschien niet impressive lijken. Maar die spier conditie, hardheid en vetpercentage. Vooral die schouder koppen zeggen me genoeg. Geloof er niks van. Maarja, blijf dromen als je wil.

stats yuri:

1.61m 63kg

zegt genoeg.. Doordat hij zo klein is lijkt hij ontzettend buff op fotos maar als je er iemand van een normale lengte naast zet is t gewoon een kleine dwerg. Is prima naturel te behalen

Je redenering zuigt 1.61m bij 63kg en vp van 4% is realistischer ;) naturel my ass dan zou volgens jou redenering lee priest maar 1 kuurtje gehad hebben als amateur want die had dezelfde statss als amateur alleen dan 7 kg zwaarder. Ik weet niet of je hem ooit ontmoet hebt ? Maar hij is irl echt wel ontzettend buff

serge+nubret6.jpg

Doe maar niet zo tof, hij zit op het moment rond jouw kracht stats.

Dan nodig ik hem van harte uit het tegen mij op te nemen in een wedstrijd. Maar jij weet net zo goed als ik dat zo'n jongen dat niet durft.

Was trouwens niet eens een persoonlijke opmerking naar hem, maar zo reageren veel mensen die ineens minder positieve aandacht krijgen

• Like
Waarderingen: Tsn
Dan nodig ik hem van harte uit het tegen mij op te nemen in een wedstrijd. Maar jij weet net zo goed als ik dat zo'n jongen dat niet durft.

Was trouwens niet eens een persoonlijke opmerking naar hem, maar zo reageren veel mensen die ineens minder positieve aandacht krijgen

Laatste keer dat ik van hem hoorde was zijn totaal 800, inmiddels zal het wel hoger liggen. Hij traint alleen niet competitie gericht (zoals jij), te druk met school werk etc.

Laatste keer dat ik van hem hoorde was zijn totaal 800, inmiddels zal het wel hoger liggen. Hij traint alleen niet competitie gericht (zoals jij), te druk met school werk etc.

800 totaal? 300 squat en deadlift en 200 bench. Wrs bullshit.

Hahahaha ja sure, dan mag die helemaal een keer een wedstrijd doen, is die gelijk publiekslieveling.

De top strongman in nl halen dat wrs maar amper..

De top strongman in nl halen dat wrs maar amper..

Als het goed is, is die 180KG BP update nog te vinden van hem op DBB, van like 8 maanden terug.

---------- Post toegevoegd 5 October 2013 om 23:25 ----------

Niet te veel geloven. Mensen die zo sterk zijn met legit lifts willen dat heus wel laten zien op een wedstrijd en zich meten met anderen.

Hij heeft niet voor niets DBB verlaten he.. Hij houdt niet van dat soort aandacht (srs).

met een 800 raw total kan je zo naar de ipf worlds als junior. geloof er geen snars van

Als het goed is, is die 180KG BP update nog te vinden van hem op DBB, van like 8 maanden terug.

---------- Post toegevoegd 5 October 2013 om 23:25 ----------

Hij heeft niet voor niets DBB verlaten he.. Hij houdt niet van dat soort aandacht (srs).

Dat kan, maar ik heb het over een competitieve drang als je goed bent in een sport. Niet over e-fame. 180 touch en go bench geloof ik wel hoor, maar een legit 300 squat bijvoorbeeld niet want 99% van de gym gangers squat totaal niet efficiënt en al helemaal niet diep

Terug
Naar boven