Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
stats yuri:
1.61m 63kg
zegt genoeg.. Doordat hij zo klein is lijkt hij ontzettend buff op fotos maar als je er iemand van een normale lengte naast zet is t gewoon een kleine dwerg. Is prima naturel te behalen
naturel my ass dan zou volgens jou redenering lee priest maar 1 kuurtje gehad hebben als amateur want die had dezelfde statss als amateur alleen dan 7 kg zwaarder. Ik weet niet of je hem ooit ontmoet hebt ? Maar hij is irl echt wel ontzettend buffWaterpoloer traint nog steeds, alleen heeft hij een afkeer voor DBB gekregen.
Doe maar niet zo tof, hij zit op het moment rond jouw kracht stats.
tuurlijkDoe maar niet zo tof, hij zit op het moment rond jouw kracht stats.
Doe maar niet zo tof, hij zit op het moment rond jouw kracht stats.
Dan nodig ik hem van harte uit het tegen mij op te nemen in een wedstrijd. Maar jij weet net zo goed als ik dat zo'n jongen dat niet durft.
Was trouwens niet eens een persoonlijke opmerking naar hem, maar zo reageren veel mensen die ineens minder positieve aandacht krijgen
Laatste keer dat ik van hem hoorde was zijn totaal 800, inmiddels zal het wel hoger liggen. Hij traint alleen niet competitie gericht (zoals jij), te druk met school werk etc.
Laatste keer dat ik van hem hoorde was zijn totaal 800, inmiddels zal het wel hoger liggen. Hij traint alleen niet competitie gericht (zoals jij), te druk met school werk etc.
Hij benchde 8 maanden terug 180KG. Weet alleen niet wat zijn precieze stats zijn.
Niet te veel geloven. Mensen die zo sterk zijn met legit lifts willen dat heus wel laten zien op een wedstrijd en zich meten met anderen.
Als het goed is, is die 180KG BP update nog te vinden van hem op DBB, van like 8 maanden terug.
---------- Post toegevoegd 5 October 2013 om 23:25 ----------
Hij heeft niet voor niets DBB verlaten he.. Hij houdt niet van dat soort aandacht (srs).