Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

Hahahaha ja sure, dan mag die helemaal een keer een wedstrijd doen, is die gelijk publiekslieveling.

Ik heb het gezien Zyed, het is echt waar. En nog RAW ook.

Maar hij doet geen wedstrijden, waterpolo is zijn sport. Pl is puur ondersteunend voor hem.

Nice!

Serge is gewoon mooiste fysiek alltime imo.
Veel te weinig credit gekregen, heel z'n leven tot aan z'n laatste dagen toegewijd aan bodybuilding.

hqdefault.jpg

Dat kan, maar ik heb het over een competitieve drang als je goed bent in een sport. Niet over e-fame. 180 touch en go bench geloof ik wel hoor, maar een legit 300 squat bijvoorbeeld niet want 99% van de gym gangers squat totaal niet efficiënt en al helemaal niet diep

Beetje offtopic maar wat bedoel je met 'niet efficient'. Stuur me even in een richting, ik zoek het verder wel uit thx

Beetje offtopic maar wat bedoel je met 'niet efficient'. Stuur me even in een richting, ik zoek het verder wel uit thx

Dit topic wordt toch vaak genoeg vervuild door zinloze discussie, dus een serieuze offtopic post kan er wel bij.

Niet efficiënt bedoel ik mee dat men niet goed het lichaam kan aansturen de optimale beweging te maken en dus de juiste spieren in combinatie met elkaar aanvuren. Zo zie je bijv bijna iedereen puur op de knieën zakken en uit enkel de quads omhoog komen.

Dit topic wordt toch vaak genoeg vervuild door zinloze discussie, dus een serieuze offtopic post kan er wel bij.

Niet efficiënt bedoel ik mee dat men niet goed het lichaam kan aansturen de optimale beweging te maken en dus de juiste spieren in combinatie met elkaar aanvuren. Zo zie je bijv bijna iedereen puur op de knieën zakken en uit enkel de quads omhoog komen.

:mad:Hey jongens kappen nou, als we offtopic gaan in dit topic dan gaat het dus ff wel over de vraag of iemand natty is of niet ok?

:p

tumblr_mr53l7tO6E1qh54ymo1_500.jpg

Richard Gozdecki WNBF Naturel Heavyweight wereldkampioen

Epic fysiek, structuur lijkt op die van mij, alleen nog maar 15 kilo extra spiermassa nodig.

We komen er wel:o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vind persoonlijk zijn fysiek op deze foto geen reet aan, op andere foto's stond hij er beter bij dan dit.

-

Laatst bewerkt:
Ze zijn gek op derde beens, snap dat dan :D

Frank de baas

woodberry

1 borst geschoren? en er nog steeds bruut uitzien

Terug
Naar boven