MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

Ik vind die centopani echt een baas

IMG_1712.jpg

Dit is al een wat oudere foto toch? Supertof fysiek zo.

Klopt klopt, facking buffel en nog relatief jong ook. Vind die 1e foto wel tof, lijkt het nog of dat heel misschien nog eens te behalen valt ( wishfull thinking I know ). Die met Jay laat wel zien wat voor een tank het is.

Klopt klopt, facking buffel en nog relatief jong ook. Vind die 1e foto wel tof, lijkt het nog of dat heel misschien nog eens te behalen valt ( wishfull thinking I know ). Die met Jay laat wel zien wat voor een tank het is.

compete hij ook in olympia?

reuze armen btw, groter dan die van jay. (al heeft jay zijn tijd wel gehad)

je hebt geen idee hoe groot dat eigenlijk is :D laat staan die 2e pic
en vergeet het maar sowieso met een kuurtje per jaar

sheikh approved

Ik doe dan ook geen kuurtje per jaar. :P Overigens weet ik prima dat zeker bij mijn lengte zo'n fysiek bijna onmogelijk is. Daar mag ik 140 kg bij 10 % voor wegen ofzo.

Denk dat de sponsoren dat voor een groot deel doen.

De sponsoren geven hem waarschijnlijk een flink bedrag als "salaris" of "onkostenvergoeding" en lijkt me logisch dat ze geen enkel idee (willen) hebben wat hij daarvoor koopt.

Met GH erbij? Is het daar dan zoveel goedkoper? Alhoewel die gasten natuurlijk wel connecties hebben. 7 tot 8 k valt me nog redelijk mee. Ik heb het niet over maar als je ziet wat ie allemaal zegt te gebruiken.

Dat is volgens mij alles bij elkaar, incl gh dus. Maar dan nog, denk dat mensen als die Centopani nog wel wat meer zullen pakken

Denk dat het prijzengeld dat centopani wint rechtstreeks naar gear gaat, want je moet ook nog rekening houden met al het voedsel dat hij moet consumeren...

Dat is volgens mij alles bij elkaar, incl gh dus. Maar dan nog, denk dat mensen als die Centopani nog wel wat meer zullen pakken

Laten we zeggen dat Centopani dan het dubbele gebruikt. Opzich vind ik dat nog relatief meevallen man. Er zijn ook mensen die elke 3 jaar een nieuwe Mercedes kopen bijvoorbeeld. Als je daar zoals Bostin Loyd nog geen waarde aan hecht, gewoon nog thuis woont, niet gaat stappen en alles wat je doet voor de sport doet vind ik het nog geen wereldschokkende bedragen opzich.

Terug
Naar boven