Rob P
Huge Freak
- Waardering
- 1.263
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 18%
Je bent zelf een mooie man
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"claimt naturel"Ik heb er weer eentje hoor
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=156559843&page=7
Stats:
1m78
98 kilo!
8 procent lichaamsvet
zucht...claimt naturel
k*tforum
wel ongelofelijke fysieken altijd
Jaco is absoluut een mooie man, niet voor niks fotomodel geweest
vind hem er wel erg tren-addicted uitzien zo
Vind jij dat een goed iets dan, dat mensen op zo een forum zo naar beneden worden gehaald, en door die belachelijke standaarden maar stoppen met liften?Zou me geen ene **** kunnen boeien. Als ze al stoppen omdat ze "naar beneden worden gehaald" op een forum omdat hun fysiek er niet uitziet als dat van een juicer dan zouden ze sowieso niet ver komen met bodybuilden.
Als je na 6 jaar trainen nog niet weet welke fysieken je natty kan behalen, en welke met juice zijn behaald heb je het toch ergens mis gedaan.
Je doet dit toch voor jezelf? Waarom zou het dan uitmaken..
maar goed.. heb helemaal geen zin in dit soort discussies. Op een bb forum discussiëren over natty of niet, alsof het wat uitmaakt. :')
heb net de indruk dat de 'Hij is groter dan mij dus roidz'-mentaliteit meer vertegenwoordigd is.
Mensen die denken dat natty veel haalbaar is?
heb net de indruk dat de 'Hij is groter dan mij dus roidz'-mentaliteit meer vertegenwoordigd is.
anywayz: de mensen die stoppen omdat ze niet snel genoeg hun pussyhosselfysiek hebben --> couldn't care less
Idd man als iemand 1.70 is en 90 kg droog is dan geloof ik het sws niet. Of diegene moet 35 jaar ofz zijn