XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

vp lijkt me hoger dan 8%

Plus gyno

Jaco is absoluut een mooie man, niet voor niks fotomodel geweest

vind hem er wel erg tren-addicted uitzien zo

Op die foto's van Jaco ''offseason'' (zijn van mei 2013 ergens toen die Britse BodyPower Expo was), weegt hij echt wel rond de 100kg.

En Ulisses zijn bbc is ook uit verhouding...

http://www.youtube.com/watch?v=Jr2Do2GwB2w

"claimt naturel"

Waarom zou jou dat iets uitmaken?

Omdat iedereen daar het gelooft, en daarom wordt de perceptie verschoven.

En daardoor komt het dat mensen die een normale progressie hebben in de "Post your Pics"-sectie altijd comments krijgen van "lift jij wel" en "ik zag er beter uit na 6 maanden trainen". En daarom durven alleen gebruikers en genetische outliners daar nog te posten.

En das een kwalijke zaak

Daarom

Ok..

Zou me geen ene **** kunnen boeien. Als ze al stoppen omdat ze "naar beneden worden gehaald" op een forum omdat hun fysiek er niet uitziet als dat van een juicer dan zouden ze sowieso niet ver komen met bodybuilden.

Zou me geen ene **** kunnen boeien. Als ze al stoppen omdat ze "naar beneden worden gehaald" op een forum omdat hun fysiek er niet uitziet als dat van een juicer dan zouden ze sowieso niet ver komen met bodybuilden.

Ja, maar dat is het probleem. Ze claimen naturel. En dat niet alleen, ze zeggen ook nog eens dat het ALLEEN komt door hun harde werk en toewijding en dat als anderen er niet zo uitzien als zij, het komt omdat ze niet hard genoeg werken.

Dus die beginners denken
1-zij zijn naturel, dus ik moet dat ook naturel kunnen
2-als het me niet lukt komt dat omdat ik lui ben

Das dus niet noodzakelijk waar, dat komt dan omdat ze 1-niet gebruiken, 2-geen goede genen voor massabouw hebben. En dan blijven ze maar doorbeulen, maar zien niet die fantastische resultaten.
En dat doet pijn, na 6 jaar trainen.

Als je na 6 jaar trainen nog niet weet welke fysieken je natty kan behalen, en welke met juice zijn behaald heb je het toch ergens mis gedaan.

Je doet dit toch voor jezelf? Waarom zou het dan uitmaken..

maar goed.. heb helemaal geen zin in dit soort discussies. Op een bb forum discussiëren over natty of niet, alsof het wat uitmaakt. :')

Als je na 6 jaar trainen nog niet weet welke fysieken je natty kan behalen, en welke met juice zijn behaald heb je het toch ergens mis gedaan.

Je doet dit toch voor jezelf? Waarom zou het dan uitmaken..

maar goed.. heb helemaal geen zin in dit soort discussies. Op een bb forum discussiëren over natty of niet, alsof het wat uitmaakt. :')

Hoe zou je dat moeten weten dan? Iedereen claimt naturel, en er zijn zat gebruikers die er veel minder goed uitzien dat sommige genetische uitzonderlijke naturels.

Ik zou het niet weten, als je die gasten op MuscleMania ziet zou je nog denken dat Mike Mentzers fysiek naturel te behalen is, vanwege onze zogenaamde vooruitgang in dieet en -trainingstechnieken...

En veel mensen doen het helemaal niet voor zichzelf, de mens is een sociaal dier, het past zich aan aan wat anderen denken, dat doet iedereen.

Heel veel van die mensen liften gewoon omwille van de bewondering uit de omgeving.

---------- Toegevoegd om 20:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:14 ----------

Ontopic:

http://www.youtube.com/watch?v=6w2y2afWL3w

Vindt vooral die kerel met die tattoos op zijn rechterarm, die zwarte kerel, en natuurlijk Mathias erg goed.

Mensen die denken dat natty veel haalbaar is?
heb net de indruk dat de 'Hij is groter dan mij dus roidz'-mentaliteit meer vertegenwoordigd is.

anywayz: de mensen die stoppen omdat ze niet snel genoeg hun pussyhosselfysiek hebben --> couldn't care less

• Topic Starter Topic Starter
  • #26.177
heb net de indruk dat de 'Hij is groter dan mij dus roidz'-mentaliteit meer vertegenwoordigd is.

Volgens mij zijn we wel realistisch hier en als we al zeggen dat iemand roids gebruikt, dan doen we dat op basis van aanwijzingen:
- grote spieren,laag vp en opgeblazen kop
- superdun middel maar toch veel massa op borst/armen/rug
- 1.70 m zijn en 115 kg wegen
- etc.

Mensen die denken dat natty veel haalbaar is?

anywayz: de mensen die stoppen omdat ze niet snel genoeg hun pussyhosselfysiek hebben --> couldn't care less

Nou, op bb.com is het een beetje een tweedeling, maar de meerderheid vindt toch echt heel veel naturel haalbaar(naturel haalbaar ook echt, alsof de genetische verschillen tussen personen niet bestaan, die kunnen echt 10 kilo pure spiermassa verschil maken)

goeie squat trouwens, dacht ik zeg t maar even

Idd man als iemand 1.70 is en 90 kg droog is dan geloof ik het sws niet. Of diegene moet 35 jaar ofz zijn

Terug
Naar boven