Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

Hoe zou je dat moeten weten dan? Iedereen claimt naturel, en er zijn zat gebruikers die er veel minder goed uitzien dat sommige genetische uitzonderlijke naturels.

Ik zou het niet weten, als je die gasten op MuscleMania ziet zou je nog denken dat Mike Mentzers fysiek naturel te behalen is, vanwege onze zogenaamde vooruitgang in dieet en -trainingstechnieken...

En veel mensen doen het helemaal niet voor zichzelf, de mens is een sociaal dier, het past zich aan aan wat anderen denken, dat doet iedereen.

Heel veel van die mensen liften gewoon omwille van de bewondering uit de omgeving.

---------- Toegevoegd om 20:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:14 ----------

Ontopic:

http://www.youtube.com/watch?v=6w2y2afWL3w

Vindt vooral die kerel met die tattoos op zijn rechterarm, die zwarte kerel, en natuurlijk Mathias erg goed.

haha ah lachen, die gast in die paarse slip heb ik mee in de klas gezeten!

Jah dat bedoel ik. Is te doen als je 10+ jaar traint maar als je zulke stats hebt na 3 jaar betwijfel ik het :roflol:

No offence, maar naturelle gains gaan exponentieel achteruit(ervan uitgaand dat je consistent traint en eet)

bijv.

jaar 1: 8 kilo droge spiermassa
jaar 2: 4 kilo droge spiermassa
jaar 3:2 kilo droge spiermassa
jaar 4: 1-2 kilo droge spiermassa
jaar 5: 1 kilo, wisselt, moeilijk meer te meten

En dan heb je al flink goede genen, als je van een normaal fysiek(dus geen anorexiapatient), nog eens 15 kilo droge spiermassa pakt.

En gewicht zegt niet zoveel, want Jaco van daarnet is 1 meter 84 en 93-94 kilo droog en die ziet er

tumblr_mrgo0kNg1B1rs4ej4o1_500.jpg

zo uit

No offence, maar naturelle gains gaan exponentieel achteruit(ervan uitgaand dat je consistent traint en eet)

bijv.

En dan heb je al flink goede genen, als je van een normaal fysiek(dus geen anorexiapatient), nog eens 15 kilo droge spiermassa pakt.

En gewicht zegt niet zoveel, want Jaco van daarnet is 1 meter 84 en 93-94 kilo droog en die ziet er

zo uit

Ja maar kijk dan naar die benen :o:o

Jah dat bedoel ik. Is te doen als je 10+ jaar traint maar als je zulke stats hebt na 3 jaar betwijfel ik het :roflol:

Klopt klopt. Kan me er ook niet zo druk om maken, in principe moet iedereen doen wat ie wilt. Vind de gasten van 1.80 en 60 kg hier die het over kuren hebben daarin tegen wel vervelend.

• Topic Starter Topic Starter
  • #26.187
Die obsessie om belachelijk grote benen te hebben snap ik nog steeds niet. Was 30-40 jaar geleden ook niet zo.

JacoDeBruynDiet.jpg

En 90kg bij 1.70 natty, zelfs na 10-20 jaar trainen, op welk vp dan?

is jaloezie, ze bellen altijd uit op legs omdat ze zich geintimideert voelen
semi srs

bijv.

zo uit

Jaco weegt zo weinig omdat hij heel laag qua vetpercentage zit. Als die op ''normaal'' bf zat (14%) kwam die al bij de 100 aan tikken

offseason 96kg staat op Simplyshredded, maar staat geen vetpercentage bij.. Ik ben eerlijk gezegd geen recente foto's van hem tegengekomen waar hij echt een hoger vetpercentage heeft als 10-11%. Zou hij misschien blast & cruise doen?

offseason 96kg staat op Simplyshredded, maar staat geen vetpercentage bij.. Ik ben eerlijk gezegd geen recente foto's van hem tegengekomen waar hij echt een hoger vetpercentage heeft als 10-11%. Zou hij misschien blast & cruise doen?

Ik volg m op Instagram, nu een maand of 2 off season, kijk zn kop :roflol:

jaco_zps1daf9e00.gif

???Vind jij dat een goed iets dan, dat mensen op zo een forum zo naar beneden worden gehaald, en door die belachelijke standaarden maar stoppen met liften?

Een bb-forum dat zorgt dat mensen stoppen met liften zodra ze zich aanmelden?

Als je stopt met BB omdat wat mensen op de interwebz je afkraken dan vond je er zowiezo al niks aan en ontbreekt het je aan doorzettingsvermogen

Mensen die denken dat natty veel haalbaar is?
heb net de indruk dat de 'Hij is groter dan mij dus roidz'-mentaliteit meer vertegenwoordigd is.

anywayz: de mensen die stoppen omdat ze niet snel genoeg hun pussyhosselfysiek hebben --> couldn't care less

+1

zo uit

wat

Ontopic:

http://www.youtube.com/watch?v=6w2y2afWL3w

Vindt vooral die kerel met die tattoos op zijn rechterarm, die zwarte kerel, en natuurlijk Mathias erg goed.

Haha dacht al, is dat mathias. Had je laatste zin nog niet gelezen

Terug
Naar boven