Iemand die bijvoorbeeld al vanaf z'n 16e traint moet zoiets toch wel kunnen behalen? Ervan uitgaande dat ie in die 19 jaar goed traint en eet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe zou je dat moeten weten dan? Iedereen claimt naturel, en er zijn zat gebruikers die er veel minder goed uitzien dat sommige genetische uitzonderlijke naturels.
Ik zou het niet weten, als je die gasten op MuscleMania ziet zou je nog denken dat Mike Mentzers fysiek naturel te behalen is, vanwege onze zogenaamde vooruitgang in dieet en -trainingstechnieken...
En veel mensen doen het helemaal niet voor zichzelf, de mens is een sociaal dier, het past zich aan aan wat anderen denken, dat doet iedereen.
Heel veel van die mensen liften gewoon omwille van de bewondering uit de omgeving.
---------- Toegevoegd om 20:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:14 ----------
Ontopic:
http://www.youtube.com/watch?v=6w2y2afWL3w
Vindt vooral die kerel met die tattoos op zijn rechterarm, die zwarte kerel, en natuurlijk Mathias erg goed.
Jah dat bedoel ik. Is te doen als je 10+ jaar traint maar als je zulke stats hebt na 3 jaar betwijfel ik hetIemand die bijvoorbeeld al vanaf z'n 16e traint moet zoiets toch wel kunnen behalen? Ervan uitgaande dat ie in die 19 jaar goed traint en eet.

Jah dat bedoel ik. Is te doen als je 10+ jaar traint maar als je zulke stats hebt na 3 jaar betwijfel ik het![]()
No offence, maar naturelle gains gaan exponentieel achteruit(ervan uitgaand dat je consistent traint en eet)
bijv.
jaar 1: 8 kilo droge spiermassa
jaar 2: 4 kilo droge spiermassa
jaar 3:2 kilo droge spiermassa
jaar 4: 1-2 kilo droge spiermassa
jaar 5: 1 kilo, wisselt, moeilijk meer te meten
En dan heb je al flink goede genen, als je van een normaal fysiek(dus geen anorexiapatient), nog eens 15 kilo droge spiermassa pakt.
En gewicht zegt niet zoveel, want Jaco van daarnet is 1 meter 84 en 93-94 kilo droog en die ziet er
![]()
zo uit

Jah dat bedoel ik. Is te doen als je 10+ jaar traint maar als je zulke stats hebt na 3 jaar betwijfel ik het![]()
Iemand die bijvoorbeeld al vanaf z'n 16e traint moet zoiets toch wel kunnen behalen? Ervan uitgaande dat ie in die 19 jaar goed traint en eet.
Die obsessie om belachelijk grote benen te hebben snap ik nog steeds niet. Was 30-40 jaar geleden ook niet zo.
![]()
En 90kg bij 1.70 natty, zelfs na 10-20 jaar trainen, op welk vp dan?
No offence, maar naturelle gains gaan exponentieel achteruit(ervan uitgaand dat je consistent traint en eet)
bijv.
jaar 1: 8 kilo droge spiermassa
jaar 2: 4 kilo droge spiermassa
jaar 3:2 kilo droge spiermassa
jaar 4: 1-2 kilo droge spiermassa
jaar 5: 1 kilo, wisselt, moeilijk meer te meten
En dan heb je al flink goede genen, als je van een normaal fysiek(dus geen anorexiapatient), nog eens 15 kilo droge spiermassa pakt.
En gewicht zegt niet zoveel, want Jaco van daarnet is 1 meter 84 en 93-94 kilo droog en die ziet er
![]()
zo uit
je muur mompelde wel wat anders toen ze mn courgette in dr keelpijp had.
http://www.youtube.com/watch?v=Z0DO0XyS8Ko&feature=youtu.beje muur mompelde wel wat anders toen ze mn courgette in dr keelpijp had.
![]()
wie ben jy
offseason 96kg staat op Simplyshredded, maar staat geen vetpercentage bij.. Ik ben eerlijk gezegd geen recente foto's van hem tegengekomen waar hij echt een hoger vetpercentage heeft als 10-11%. Zou hij misschien blast & cruise doen?

Vind jij dat een goed iets dan, dat mensen op zo een forum zo naar beneden worden gehaald, en door die belachelijke standaarden maar stoppen met liften?
Een bb-forum dat zorgt dat mensen stoppen met liften zodra ze zich aanmelden?
Mensen die denken dat natty veel haalbaar is?
heb net de indruk dat de 'Hij is groter dan mij dus roidz'-mentaliteit meer vertegenwoordigd is.
anywayz: de mensen die stoppen omdat ze niet snel genoeg hun pussyhosselfysiek hebben --> couldn't care less
zo uit![]()
Ontopic:
http://www.youtube.com/watch?v=6w2y2afWL3w
Vindt vooral die kerel met die tattoos op zijn rechterarm, die zwarte kerel, en natuurlijk Mathias erg goed.
Ik volg m op Instagram, nu een maand of 2 off season, kijk zn kop
![]()
Ook maar even volgen dan..