MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

Waarom hebben ze allemaal zo'n rare vuist? :o

"Carpal tunnel syndrome is caused by a pinched nerve in the wrist. It can lead to loss of hand movement. HGH has been known to cause carpal tunnel syndrome in users who do not take the drug as directed." (bron)

ide Effects Associated with Low-Dose gh - growth hormone (somatropin) - Replacement

The dose of rhGH is an important consideration in the therapy of acquired gh - growth hormone (somatropin) - -deficiency. Large, pharmacological doses of gh - growth hormone (somatropin) - are often associated with the clinical sequelae of gh - growth hormone (somatropin) - excess, including fluid retention and hypertension. However, increasingly smaller, physiological, doses of rhGH are currently being used for replacement in gh - growth hormone (somatropin) - - deficient patients without such sequelae. At a dose of 0.03 mg/kg/week, Bengtsson et al. demonstrated only minor side effects including fluid retention and mild arthralgias in the majority of patients but did report carpal tunnel syndrome in one patient (6). In all cases, further reduction of the gh - growth hormone (somatropin) - dosage resulted in amelioration of side effects. In another recent study in which a smaller dose of gh - growth hormone (somatropin) - was used, 0.01 mg/kg was administered three times per week without any reported side effects (8). It remains unknown, however, whether chronic administration of gh - growth hormone (somatropin) - at doses which keep IGF-I levels within the normal range will also improve key metabolic variables.

van: http://www.elitefitness.com/forum/anabolic-steroids/hgh-carpal-tunnel-176856.html

Kun je dus "al"krijgen als je op 3 gr hgh zit en je weegt 100 kg.

"Carpal tunnel syndrome is caused by a pinched nerve in the wrist. It can lead to loss of hand movement. HGH has been known to cause carpal tunnel syndrome in users who do not take the drug as directed." (bron)

ide Effects Associated with Low-Dose gh - growth hormone (somatropin) - Replacement

The dose of rhGH is an important consideration in the therapy of acquired gh - growth hormone (somatropin) - -deficiency. Large, pharmacological doses of gh - growth hormone (somatropin) - are often associated with the clinical sequelae of gh - growth hormone (somatropin) - excess, including fluid retention and hypertension. However, increasingly smaller, physiological, doses of rhGH are currently being used for replacement in gh - growth hormone (somatropin) - - deficient patients without such sequelae. At a dose of 0.03 mg/kg/week, Bengtsson et al. demonstrated only minor side effects including fluid retention and mild arthralgias in the majority of patients but did report carpal tunnel syndrome in one patient (6). In all cases, further reduction of the gh - growth hormone (somatropin) - dosage resulted in amelioration of side effects. In another recent study in which a smaller dose of gh - growth hormone (somatropin) - was used, 0.01 mg/kg was administered three times per week without any reported side effects (8). It remains unknown, however, whether chronic administration of gh - growth hormone (somatropin) - at doses which keep IGF-I levels within the normal range will also improve key metabolic variables.

van: http://www.elitefitness.com/forum/anabolic-steroids/hgh-carpal-tunnel-176856.html

Ah thanks! Vroeg het me al af, want ik zie zo veel grote lui het doen.

Ik vroeg me af wat ik nou zo gek er uit vind zien bij hem, maar hij heeft een lange nek :p
Echt een ziek fysiek dus niet om een puntje te zoeken om te haten, maar viel me op

En als je je duim in je vuist doet dan helpt dat omdat?

Ik vroeg me af wat ik nou zo gek er uit vind zien bij hem, maar hij heeft een lange nek :p
Echt een ziek fysiek dus niet om een puntje te zoeken om te haten, maar viel me op

En als je je duim in je vuist doet dan helpt dat omdat?

Als je aanspant met je duim in je vuist komt je biceppiek er beter uit.

Lijkt me sterk dat ze de hele dag zo rondlopen omdat ze CTS hebben...

Had er niet eens over nagedacht of die tekst gelezen toen, geen zin :roflol:

Nu even wel, lijkt me onlogisch dat ze knijpkracht of de mogelijkheid tot sluiten van hun armen verliezen door CTS dan wel hgh. Er zijn echter zat topics te vinden en over het algemeen zegt men dat het een poseerding is: Je hand lijkt kleiner en daardoor de rest groter, meer contractie in de voorarmen en volgens ExRx: Consider placing thumb in fist (less detracting).

Lijkt me ook niet dat de vorm van je vuist je biceps beïnvloedt?

Al met al lijkt het mij puur een voorkeur en maakt het weinig uit, persoonlijk vind ik het er niet uitzien ook al zou het er geraffineerder uit moeten zien.

Had er niet eens over nagedacht of die tekst gelezen toen, geen zin :roflol:

Nu even wel, lijkt me onlogisch dat ze knijpkracht of de mogelijkheid tot sluiten van hun armen verliezen door CTS dan wel hgh. Er zijn echter zat topics te vinden en over het algemeen zegt men dat het een poseerding is: Je hand lijkt kleiner en daardoor de rest groter, meer contractie in de voorarmen en volgens ExRx: Consider placing thumb in fist (less detracting).

Lijkt me ook niet dat de vorm van je vuist je biceps beïnvloedt?

Al met al lijkt het mij puur een voorkeur en maakt het weinig uit, persoonlijk vind ik het er niet uitzien ook al zou het er geraffineerder uit moeten zien.

Idd.
Mogelijkheid tot knijpkracht verliezen lijkt me dan wel mogelijk. Waarom niet volgens jou?

Lijkt me mogelijk, maar onwaarschijnlijk. Of het moet om de laatste paar graden gaan, want hoe kan je anders fatsoenlijk een stang vastpakken.

Ik vroeg het me een tijd geleden ook al af. Als de spieren (pezen?) in je onderarmen groter worden kunnen ze de bloedvaten afknellen en de mogelijkheid bestaat dat je je hand niet meer kan bewegen. Maar de pro's hebben allemaal zieke onderarmen en kunnen toch gewoon door gaan met trainen

Lijkt me mogelijk, maar onwaarschijnlijk. Of het moet om de laatste paar graden gaan, want hoe kan je anders fatsoenlijk een stang vastpakken.

Ik heb wel eens als ik erg stijve trapezia heb dat ik in m'n pink en ringvinger minder knijpkracht heb en 's nachts wakker word omdat die vingers slapen. Ik denk voor 60% dat dit voor 100% met een beknelde zenuw te maken heeft.

XXL plz confirm

Ik heb wel eens als ik erg stijve trapezia heb dat ik in m'n pink en ringvinger minder knijpkracht heb en 's nachts wakker word omdat die vingers slapen. Ik denk voor 60% dat dit voor 100% met een beknelde zenuw te maken heeft.

XXL plz confirm

60% natty of ?

Pinda is niet naturel dat been is nep

100% zeker dat pinda 60% natty is ja

e0J9dxJ.gif

Pinda is 1/10 cyborg

XXL plz confirm

True. Voormalige werknemer bij mn gym had wel veel kennis mbt BB en vertelde mij dat als je onderarmen traint je moet oppassen want zodra je tintelingen in wijs- middel- en ringvinger en pink voelt dat die zenuw bekneld raakt door de dikkere pezen.

Het carpale-tunnelsyndroom is een klachtenpatroon veroorzaakt door een beknelling van de nervus medianus (de middelste armzenuw) in het verloop van de carpale tunnel. Dit is een nauw kanaal gevormd door de handwortelbeentjes en een stevig peesblad tussen pink- en duimmuis aan het begin van de handpalm. In deze tunnel lopen de buigpezen van de vingers en de zenuw die de zachtste structuur is en daardoor het meest gevoelig is voor druk.

De klachten worden veroorzaakt door beknelling van de zenuw en bestaan uit een tintelend of pijnlijk gevoel in de hand en de vingers en vooral het verzorgingsgebied van de zenuw, dat wil zeggen de duim, wijs- en middelvinger en een deel van de ringvinger. Ook kan een verdoofd gevoel van de vingertoppen ontstaan en een verminderde kracht waardoor gemakkelijk dingen uit de hand kunnen vallen. De pijn kan uitstralen via de onderarm en elleboog tot in de schouder.

In de nacht nemen de klachten vaak in ernst toe waardoor men er wakker van kan worden. Maar ook overdag kunnen zij optreden, bij autorijden, het lezen van de krant en fietsen. Ook na stevige handenarbeid kan verergering optreden. Soms komt het carpaletunnelsyndroom aan beide handen voor.
Bron: http://www.neurochirurgie-zwolle.nl/patienteninformatie/zenuwletsels/carpaal-tunnel-syndroom

38 jaar:
tumblr_mc6w4rTmAQ1rs4ej4o1_1280.jpg

JasonGoodale6pack.jpg

Terug
Naar boven