Sheikh
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 200
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bovenarmen in verhouding tot onderarmen en borst te groot
Bovenarmen in verhouding tot onderarmen en borst te groot
Z'n biceps drukt tegen z'n lat, misschien een vertekend beeld
Ik zeg niet dat ik het lelijk vind, het is alleen wat uit verhouding. Fysiek doet me beetje denken aan die van Frank Zane maar dan wat buffer, en was Zane meer in verhoudingNiet enkel zijn bicep. En bij zijn andere arm zie je ook een enorme bovenarmIk zeg niet dat ik het lelijk vind, het is alleen wat uit verhouding. Fysiek doet me beetje denken aan die van Frank Zane maar dan wat buffer, en was Zane meer in verhouding
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
True. Voormalige werknemer bij mn gym had wel veel kennis mbt BB en vertelde mij dat als je onderarmen traint je moet oppassen want zodra je tintelingen in wijs- middel- en ringvinger en pink voelt dat die zenuw bekneld raakt door de dikkere pezen.
zeiken over de verhoudingen van de meest esthetische bodybuilder allertijden. okay.
Hoe bedoel je dikkere pezen? Je pezen worden niet dikker door krachttraining, voor zover ik weet.
Botten ook niet trouwens, dat je het ff weet. Ze schijnen wel wat dichter te worden.
zeiken over de verhoudingen van de meest esthetische bodybuilder allertijden. okay.
ik had het over bob paris stoere man. ik zal deze topic nu verlaten. zoals u wenst.
ik had het over bob paris stoere man. ik zal deze topic nu verlaten. zoals u wenst.
Omdat van de rest van de zin ook geen reet klopt. Rustig maar, roids kicking in?