Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bovenarmen in verhouding tot onderarmen en borst te groot

Z'n biceps drukt tegen z'n lat, misschien een vertekend beeld

Niet enkel zijn bicep. En bij zijn andere arm zie je ook een enorme bovenarm :p Ik zeg niet dat ik het lelijk vind, het is alleen wat uit verhouding. Fysiek doet me beetje denken aan die van Frank Zane maar dan wat buffer, en was Zane meer in verhouding

Niet enkel zijn bicep. En bij zijn andere arm zie je ook een enorme bovenarm :p Ik zeg niet dat ik het lelijk vind, het is alleen wat uit verhouding. Fysiek doet me beetje denken aan die van Frank Zane maar dan wat buffer, en was Zane meer in verhouding

Zane had ook wel bizar dikke triceps als je er zo naar kijkt. En nee, zijn triceps zit niet tegen zijn lats gedrukt.

---------- Toegevoegd om 21:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:12 ----------

True. Voormalige werknemer bij mn gym had wel veel kennis mbt BB en vertelde mij dat als je onderarmen traint je moet oppassen want zodra je tintelingen in wijs- middel- en ringvinger en pink voelt dat die zenuw bekneld raakt door de dikkere pezen.

Hoe bedoel je dikkere pezen? Je pezen worden niet dikker door krachttraining, voor zover ik weet.

Botten ook niet trouwens, dat je het ff weet. Ze schijnen wel wat dichter te worden.

zeiken over de verhoudingen van de meest esthetische bodybuilder allertijden. okay.

Hoe bedoel je dikkere pezen? Je pezen worden niet dikker door krachttraining, voor zover ik weet.

Botten ook niet trouwens, dat je het ff weet. Ze schijnen wel wat dichter te worden.

Pezen/spieren/.. geen idee wat het precies was, komt erop neer dat door weerstandstraining zenuwen in je pols afgekneld kunnen worden

ik had het over bob paris stoere man. ik zal deze topic nu verlaten. zoals u wenst.

Mijn voorgaande post en dan natuurlijk frank zane zijn de ideale lichamen voor mij persoonlijk.

image002.jpg

Al eens gepost, maar tis echt een voorbeeld voor mij(structure-wise dan)

Dit was hem 2 jaar terug:

9453341959_274bfc8e2c_b.jpg

Al een streeffysiek, maar kijk eens hoe hij er nu uitziet:

648498_1352067201.jpg

tumblr_mggio7qe0y1ril1vno1_1280.jpg

Ik bedoel, als ik niet wist dat hij in MucleMania meedeed, net als Ulisses "The c**k" Williams, dan zou ik bijna hebben gedacht dat hij iets gebruikte of zo. Het idee alleen al.

Terug
Naar boven