MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

Inderdaad heb liever dikke rug dan grote borst.

Er klopt iets niet aan die gast z'n armen, vind z'n biceps vreemd. Bruut fysiek maar niet mooi imo.

Beetje hetzelfde zeggen als who needs legs when you have chest and biceps

Nou om eerlijk te zijn had ik liever gehad dat benen mijn zwakke punt waren en front-bovenlichaam(borst, schouders en armen) mijn sterke punt, ipv andersom zoals bij mij.

Waarschijnlijk heb ik nogal een mainstream idee van wat mooi gespierd is, waarbij benen en rug niet belangrijk zijn.

Er klopt iets niet aan die gast z'n armen, vind z'n biceps vreemd. Bruut fysiek maar niet mooi imo.

zn hele achterkant is weak, inclusief rear delts.
voor de rest goed fysiek hoor. en natuurlijk jammer van brede taille maar daar doe je niet heel veel aan.

m'n doel zijn de aesthetics van Supaturk..

Aesthetics-Crew-Member-Supaturk-1.jpg

beetje moeilijk gaat et, ben momenteel al jaar bezig met trainen.. intensief, soms tot 2 - 3 uur in de gym dan train ik uitgebreid lichaamsdelen, met een schema van maandag tot met vrijdag beginnend met
borst triceps onderarmen
rug biceps onderarmen
benen (alles) treps schouders
herhaling maandag
herhaling dinsdag

en doe ook elke dag half uur - uur cardio om t een beetje droog te houden, wat niet echt moeilijk is bij mij, heb momenteel 7% of iets minder.. al tijdje niet gecheckt, alleen ik heb moeite met massa bijkomen.
slik vel eiwitten enz. na m'n training en ben nu ook op zoek naar een goede natty bulk.. dat niet overdreven is want ik kan niet om 't uur eten fzo. iemand sugesties ? zou fijn zijn :)

beetje moeilijk gaat et, ben momenteel al jaar bezig met trainen.. intensief, soms tot 2 - 3 uur in de gym dan train ik uitgebreid lichaamsdelen, met een schema van maandag tot met vrijdag beginnend met
borst triceps onderarmen
rug biceps onderarmen
herhaling maandag
herhaling dinsdag

en doe ook elke dag half uur - uur cardio om t een beetje droog te houden, wat niet echt moeilijk is bij mij, heb momenteel 7% of iets minder.. al tijdje niet gecheckt, alleen ik heb moeite met massa bijkomen.
slik vel eiwitten enz. na m'n training en ben nu ook op zoek naar een goede natty bulk.. dat niet overdreven is want ik kan niet om 't uur eten fzo. iemand sugesties ? zou fijn zijn :)

Dude wtf! :roflol::roflol:

borst triceps onderarmen
rug biceps onderarmen
herhaling maandag
herhaling dinsdag

Ik zou 4 tot 5 uur in de gym zitten en gewoon net iets meer trainen. Werkt voor mij..

Meneer supaturk slikte meer dan alleen eiwitten, hij was ook niet vies van rectaal creatine inname

alleen maar haten deze kleine turk

Prachtig Nederlands weer. ''Jouw''. De t*ring.

Absoluut, hartstikke fijn Nederlands. Als je uit het Rifgebergte komt misschien.

''ik ben langer dan jouw man''.

Zelfs onze grote vriend Mohammed of Mustafa snapt dit.

Heeft Em87 een man?

Terug
Naar boven