MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

m'n doel zijn de aesthetics van Supaturk..

[Link niet meer beschikbaar]

beetje moeilijk gaat et, ben momenteel al jaar bezig met trainen.. intensief, soms tot 2 - 3 uur in de gym dan train ik uitgebreid lichaamsdelen, met een schema van maandag tot met vrijdag beginnend met
borst triceps onderarmen
rug biceps onderarmen
benen (alles) treps schouders
herhaling maandag
herhaling dinsdag

en doe ook elke dag half uur - uur cardio om t een beetje droog te houden, wat niet echt moeilijk is bij mij, heb momenteel 7% of iets minder.. al tijdje niet gecheckt, alleen ik heb moeite met massa bijkomen.
slik vel eiwitten enz. na m'n training en ben nu ook op zoek naar een goede natty bulk.. dat niet overdreven is want ik kan niet om 't uur eten fzo. iemand sugesties ? zou fijn zijn :)

mijn stats:

70kg ong
1.80 m
7% vet

ik heb tegen mezelf gezegd dat ik nie zou beginnen aan roids, maar ik eet als een ****ing varken en ik kom maar niet bij.. ik blijf hangen op 70kg .. ik heb echt advies van iemand die meer over roids weet... en mij iets kan aanbevelen. want heb gehoord over diana maare die bevat volgens mij nogal veel naeffecten .. toen hoorde ik van deca maar paar zeiden dat dat niks is, maar ik ben er niet ervaren mee.. ik zou echt graag wat meer info willen.

thx
Ga jezelf eens inlezen, pannenkoek.. Met zo'n instelling zal je niet eens 10% van zijn fysiek bereiken..
geschikt.ongeschikt.jpg

Wow wie is die middelste??!!

Toch wel eens van de ziekste fysieken die ik in tijden heb gezien!

Mahmut Irmak, conditionering waar je u tegen zegt
Vind hem wat weg hebben van Frank Zane
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is zo irakees dacht ik. Is wel echt een midget, 165cm ofzo, niettemin ziek fysiek inderdaad

is een turk hoor

Döner kebab gains

t*ring wat een klassiek fysiek! prachtig.

Izmir mooie chickies

m'n doel zijn de aesthetics van Supaturk..

Aesthetics-Crew-Member-Supaturk-1.jpg

beetje moeilijk gaat et, ben momenteel al jaar bezig met trainen.. intensief, soms tot 2 - 3 uur in de gym dan train ik uitgebreid lichaamsdelen, met een schema van maandag tot met vrijdag beginnend met
borst triceps onderarmen
rug biceps onderarmen
benen (alles) treps schouders
herhaling maandag
herhaling dinsdag

en doe ook elke dag half uur - uur cardio om t een beetje droog te houden, wat niet echt moeilijk is bij mij, heb momenteel 7% of iets minder.. al tijdje niet gecheckt, alleen ik heb moeite met massa bijkomen.
slik vel eiwitten enz. na m'n training en ben nu ook op zoek naar een goede natty bulk.. dat niet overdreven is want ik kan niet om 't uur eten fzo. iemand sugesties ? zou fijn zijn :)

kuur 1 : test/deca/dbol

kuur 2 : sust/winstrol

kuur 3 : test/dbol (hoger doseren)

kuur 4: test p / tren a / winstrol / clen

kuur 5: test e / tren e / anavar

etc

Redelijk fysiekje

image.jpg

Terug
Naar boven