666devil
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 91kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pleister ben jij natuurlijk
Ik ben nakuurlijk
Lol kom op man. Ik ken me nog zijn log herinneren waarin die in 1 maand tijd 3-4 kilo was bijgekomen en hij enkele foto's plaatste. Toen vroegen sommige leden hoe die in zo'n korte tijd zoveel spiermassa kon bijkomen. Zijn antwoord was dat die iedere dag 2 eetlepels olijfolie had toegevoegd in zijn dieet en zijn lichaam kennelijk erg goed reageerde op de extra vettenLichaam van verb kan toch wel zonder aas? zou vast wel pumped zijn dan lijkt het wat.. foto in mijn galerij van 10 september lijkt ook nog wat en was daar natskie

Lichaam van verb kan toch wel zonder aas? zou vast wel pumped zijn dan lijkt het wat.. foto in mijn galerij van 10 september lijkt ook nog wat en was daar natskie
Ik ben nakuurlijk
Lol kom op man. Ik ken me nog zijn log herinneren waarin die in 1 maand tijd 3-4 kilo was bijgekomen en hij enkele foto's plaatste. Toen vroegen sommige leden hoe die in zo'n korte tijd zoveel spiermassa kon bijkomen. Zijn antwoord was dat die iedere dag 2 eetlepels olijfolie had toegevoegd in zijn dieet en zijn lichaam kennelijk erg goed reageerde op de extra vetten
Ja heel erg natty![]()

Ik ben nakuurlijk
Lol kom op man. Ik ken me nog zijn log herinneren waarin die in 1 maand tijd 3-4 kilo was bijgekomen en hij enkele foto's plaatste. Toen vroegen sommige leden hoe die in zo'n korte tijd zoveel spiermassa kon bijkomen. Zijn antwoord was dat die iedere dag 2 eetlepels olijfolie had toegevoegd in zijn dieet en zijn lichaam kennelijk erg goed reageerde op de extra vetten
Ja heel erg natty![]()
Ik ben nakuurlijk
Ja heel erg natty![]()
Verb ja
deed 180kg bench volgens mij
en dan ook nog natty
![]()

Verb ja
deed 180kg bench volgens mij
en dan ook nog natty
![]()
Buffe versie van Kevin Leerdam
http://www.gelderlander.nl/polopoly...derivatives/fixed_width_500/image-3288559.jpg