MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

Genen, je hebt ze of je hebt ze niet. Ik geloof nooit dat zo'n gast met wat meer incline bench presse een mooi volle borst tot bovenaan had gehad, jullie wel?

Genen, je hebt ze of je hebt ze niet. Ik geloof nooit dat zo'n gast met wat meer incline bench presse een mooi volle borst tot bovenaan had gehad, jullie wel?
Beter incline flyes brah, incline bench is leuk en aardig maar als je dat alleen doet blijft je upper chest kudt

139+Greg+Plitt.jpg

Fotosoep volgensmij xD

Wat voller schouders en bam.

Lekker blasten
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jaco blijf baas, die schouders damn !

Steve Cook heeft op zich ook wel een prima fysiek voor een Mens Physique athlete. Jaco is in NL voor een bootcamp/seminar samen met Tavi dit weekend ;) Ik kon er ook nog heen, maar niet echt behoefte aan, al ben ik wel benieuwd hoe groot Jaco in RL is. Misschien toch maar naar FIBO proberen te gaan dit jaar :)

Steve Cook heeft op zich ook wel een prima fysiek voor een Mens Physique athlete. Jaco is in NL voor een bootcamp/seminar samen met Tavi dit weekend ;) Ik kon er ook nog heen, maar niet echt behoefte aan, al ben ik wel benieuwd hoe groot Jaco in RL is. Misschien toch maar naar FIBO proberen te gaan dit jaar :)

Ja seminar, ik betwijfel of je er veel aan hebt ? ik hoop ook dit jaar naar FIBO te gaan al is het voor de bikini chicks :D

Zal toch alleen zijn om BE te promoten. Dieet plans en singlets kopen, vast niet over hoeveel tren er in gaat per week.

Franco Columbu, oldskool blijft gewoon het mooiste, vind Franco hier zo'n zieke Aesthetics hebben, zeker streeffysiek

1628goo.jpg

Iets hoger maar minder gebruik diuretica etc

Ben zo benieuwd op wat voor VP die gasten toen stonden op wedstrijden.

Ik durf dat zo niet echt te zeggen, misschien dat ik binnenkort de biografie van Franco ga lezen, misschien dat het daar in staat. Ik denk persoonlijk dat je het wel makkelijk op internet gevonden krijgt, desnoods kijk je bij Arnold. Ik vond persoonlijk het oldskool bodybuilden echt veel mooier dan dat het bodybuilden nu is. Maar goed..

---------- Toegevoegd om 09:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:37 ----------

Nog een topper uit de oudere jaren met de bekende vacuüm pose, echt een legendarisch lichaam heeft Frank Zane

2h6x8au.jpg

2w1wpec.jpg

2rc7j43.jpg

Ja seminar, ik betwijfel of je er veel aan hebt ? ik hoop ook dit jaar naar FIBO te gaan al is het voor de bikini chicks :D
Ik ben nog nooit geweest, heb eigenlijk een schijthekel aan die drukte op beurzen :roflol: Maar het maakt toch weer veel goed als je wat bekende physiques IRL kan zien.

Zal toch alleen zijn om BE te promoten. Dieet plans en singlets kopen, vast niet over hoeveel tren er in gaat per week.
Ja dat zei ik ook al tegen mijn maatje (zijn zusje gaat met Tavi), dat het waarschijnlijk alleen maar info is waar ik toch niks aan heb. Plus je moet al member zijn van dat programma, plus nog eens de kosten voor dit weekend erbij betalen. Hij kan natuurlijk gratis heen samen met zijn beste vriend en hoeven alleen maar in zijn BE kleding rond te lopen om een beetje reclame te maken. Ik had nog een balletje opgegooid of ik ook mee kon, maar ik ga niet lopen bedelen of zo. Ik vertik het uit principe om voor 'bro science' en dingen die ik allang weet zoveel geld neer te leggen.

Franco is ook echt een topper, deze fysieken vind ik echt het mooist. Persoonlijk vind ik frank zane dan weer tegenvallen.

Franco is ook echt een topper, deze fysieken vind ik echt het mooist. Persoonlijk vind ik frank zane dan weer tegenvallen.

Ik ook, persoonlijk is dat echt mijn streven gezien ook mijn lengte. Frank Zane vind ik echt qua bodybuilding wat minder, vind hem meer te vergelijken met aesthetic bodybuilders uit deze tijd, maar dan met 1000x meer aesthetics.

23ku8zr.jpg

Zane tegenvallen ? maar franco is op zich ook wel een topper, wat een upperchest had die kerel !

fz116.jpg

fz14.jpg

zf54.jpg

Terug
Naar boven