- Waardering
- 2.433
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 35%
Beetje zelfde als die gast 1 of 2 pagina's terug. Goed lichaam maar dan zo'n platte (bovenkant) borst.. Echt zonde
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beter incline flyes brah, incline bench is leuk en aardig maar als je dat alleen doet blijft je upper chest kudtGenen, je hebt ze of je hebt ze niet. Ik geloof nooit dat zo'n gast met wat meer incline bench presse een mooi volle borst tot bovenaan had gehad, jullie wel?
Beter incline flyes brah, incline bench is leuk en aardig maar als je dat alleen doet blijft je upper chest kudt
Beetje zelfde als die gast 1 of 2 pagina's terug. Goed lichaam maar dan zo'n platte (bovenkant) borst.. Echt zonde

Thx , die met zijn roze slip heeft wel een heel vet fysiek vind ik. Dikke benen en toch die echte old school look.
Perfect in verhouding.
Ik kon er ook nog heen, maar niet echt behoefte aan, al ben ik wel benieuwd hoe groot Jaco in RL is. Misschien toch maar naar FIBO proberen te gaan dit jaar 
Steve Cook heeft op zich ook wel een prima fysiek voor een Mens Physique athlete. Jaco is in NL voor een bootcamp/seminar samen met Tavi dit weekendIk kon er ook nog heen, maar niet echt behoefte aan, al ben ik wel benieuwd hoe groot Jaco in RL is. Misschien toch maar naar FIBO proberen te gaan dit jaar
![]()

Franco Columbu, oldskool blijft gewoon het mooiste, vind Franco hier zo'n zieke Aesthetics hebben, zeker streeffysiek
![]()
Ben zo benieuwd op wat voor VP die gasten toen stonden op wedstrijden.
Ik ben nog nooit geweest, heb eigenlijk een schijthekel aan die drukte op beurzenJa seminar, ik betwijfel of je er veel aan hebt ? ik hoop ook dit jaar naar FIBO te gaan al is het voor de bikini chicks![]()
Maar het maakt toch weer veel goed als je wat bekende physiques IRL kan zien. Ja dat zei ik ook al tegen mijn maatje (zijn zusje gaat met Tavi), dat het waarschijnlijk alleen maar info is waar ik toch niks aan heb. Plus je moet al member zijn van dat programma, plus nog eens de kosten voor dit weekend erbij betalen. Hij kan natuurlijk gratis heen samen met zijn beste vriend en hoeven alleen maar in zijn BE kleding rond te lopen om een beetje reclame te maken. Ik had nog een balletje opgegooid of ik ook mee kon, maar ik ga niet lopen bedelen of zo. Ik vertik het uit principe om voor 'bro science' en dingen die ik allang weet zoveel geld neer te leggen.Zal toch alleen zijn om BE te promoten. Dieet plans en singlets kopen, vast niet over hoeveel tren er in gaat per week.
Franco is ook echt een topper, deze fysieken vind ik echt het mooist. Persoonlijk vind ik frank zane dan weer tegenvallen.
Franco is ook echt een topper, deze fysieken vind ik echt het mooist. Persoonlijk vind ik frank zane dan weer tegenvallen.